مجموع نظرات: ۱
شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
۰ نفر

ترسا هانسون ۳۴ ساله، بعد از اینکه برای آشتی‌ با همسرش شام ۲ نفره‌ای ترتیب داد، با چاقو به او حمله کرد و جانش را گرفت.

زن قاتل

همشهری‌آنلاین _ گروه سرنخ: به گزارش همشهری به نقل از میرر، مدتی بود که زندگی عاشقانه خانم و آقای هانسون که در دهکده کوچک و آرام در دهکده کوچک و آرام وست کوویک، نزدیک گول، یورکشایر شرقی انگلیس، دچار مشکلاتی شده بود. آنها مدام سرکوچکترین مسئله با هم مشاجره داشتند و دیگر این زندگی برایشان قابل تحمل نبود. برای همین ترسا ۳۴ ساله، تصمیم گرفت که به این وضعیت پایان دهد. او دو سناریو برای زندگی خود نوشت. سناریو اول اینکه با همسرش پل ۵۴ ساله آشتی خواهد کرد و برای کریسمس خانواده‌ای شاد خواهد داشت. یا از او جدا خواهد شد و به تنهایی به استقبال کریسمس خواهد رفت.

بنابراین ۳ روز قبل از کریسمس، ترسا یک شام ۲ نفره ترتیب داد. شام خوشمزه همراه با تارت مدیترانه‌ای به عنوان دسر درست کرده بود. او قصد داشت بعد از آن شب برای زندگی خویش تصمیم بگیرد. اما مهمانی ۲نفره آنها آن طور که برنامه‌ریزی شده بود پیش نرفت. آنها برای صرف شام دور میز جمع شدند و باز هم مشاجره‌ها شروع شد. پل با الفاظ رکیک همسرش را خطاب قرار داد و با عصبانیت سرش داد می‌زد. دیگر این وضعیت قابل تحمل نبود. هر دو ایستاده با هم مشاجره می‌کردند ناگهان ترسا  کنترل خود را از دست و با چاقو به همسرش حمله کرد. وقتی چاقو به سینه پل خورد او بی صدا بر زمین افتاد. ترسا با عصبانیت سراغ خردکردن پیازها رفت و به پل اهمیتی نداد. اما وقتی بعد از دقایقی دید پل بی‌حرکت افتاده و تکان نمی‌خورد. با اورژانس تماس گرفت و به اپراتورگفت که  بعد از دیدن عصبانیت شوهرش به او چاقو زده است.

بعد با پلیس تماس گرفت و گفت که پل را در آشپزخانه با چاقو زده است چون پل به او فحش داده است. با این تماس پلیس وارد ماجرا شد. پلیس به محل جنایت آمد و ترسا را دستگیر کرد.

ترسا وقتی در دادگاه جنایی در مقابل دادستان آلیستر مک دونالد کی سی قرار گرفت، خود را بیگناه خواند. او گفت: بعد از اینکه پل با کلمات بد مرا مورد خطاب قرار داد به او چاقو حمله کردم. اما اصلا فکر نمی‌کردم که او آسیب جدی دیده باشد. از پل حتی یک فریاد و ناله نیز نشنیدم. حتی رد خونش را نیز در آشپزخانه ندیدم. به همین دلیل با همان چاقو به خرد کردن پیاز ادامه دادم.

ترسا در دادگاه سعی می‌کرد به سوالات پاسخ ندهد و بیشتر سکوت می‌کرد. متنی را آماده کرده بود که در دادگاه خوانده شد. او در متن ادعا کرده بود که چاقو را خودش بر قلب شوهرش فرو نکرده بلکه شوهرش به او نزدیک شده و چاقو ناگهانی وارد بدنش شده است. اما پزشکی قانونی این ادعا را رد کرد.

خانم هانسون مدام در دادگاه ادعا می‌کرد که این اتفاق تصادفی بوده و او قصد کشتن یا زخمی کردن همسرش را نداشته است.  اما دادگاه این ادله را محکمه‌پسند ندانسته و اعضای هیئت منصفه درکمتر از ۳ ساعت رایزنی کردند او را به جرم قتل متهم کردند.  بنابراین ترسا به جرم قتل همسرش به حبس ابد محکوم شد.
 

کد خبر 793714
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    چه خوبه که برای قاتل حبس ابد در نظر می‌گيرند نه یک مدت زمان محدود تا دوباره دست به جنابت بزند. این‌طوری هم بازدارنده ست هم برای جامعه امنیت بیشتری ایجاد می‌شود.