دو بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن در فهرست این تیم مقابل آژاکس حضور دارند.

حاج صفی

 به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال آ .ا. ک یونان که احسان حاج صفی و میلاد محمدی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۰:۱۵ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا مقابل آژاکس هلند قرار خواهد گرفت و یکی از دیدارهای هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا را برگزار می کند.

احسان حاج صفی که سه شب قبل در مسابقه هفته هفتم سوپر لیگ یونان مقابل اوفی کرت در فهرست نفرات آ. ا. ک آتن حضور نداشت و سرمربی این تیم یونانی تصمیم به استراحت کاپیتان تیم ملی ایران برای دیدار با آژاکس گرفته بود، در دیدار امشب در لیگ کنفرانس اروپا دوباره به لیست تیمش بازگشته است.

کاپیتان تیم ملی ایران که مهره ثابت آ. ا. ک آتن به شمار می رود و فرصت حضور در ترکیب را در مسابقات مهم از میلاد محمدی گرفته، در نخستین مسابقه لیگ کنفرانس مقابل برایتون انگلیس نیز در ترکیب اولیه حضور داشت که احتمال می رود امشب نیز جزو ۱۱ نفر اصلی تیم یونانی برابر آژاکس قرار بگیرد.

عکس | بازگشت کاپیتان تیم ملی برای بازی حساس


میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن هم که مثل حاج صفی در فهرست بازی امشب مقابل آژاکس قرار گرفته، سه شب قبل در سوپر لیگ یونان در غیاب احسان حاج صفی توانست برابر تیم اوفی کرت به میدان برود ولی بعید است امشب دوباره در ترکیب اولیه در جدال با آژاکس دیده شود ولی امیدوار است مثل دیدار مقابل برایتون به عنوان یار جانشین به زمین بیاید.

تیم فوتبال آ. ا. ک یونان در نخستین مسابقه اش در لیگ اروپا موفق به کسب پیروزی سه بر دو در زمین برایتون انگلیس شد و آژاکس هلند نیز به تساوی مقابل مارسی فرانسه رضایت داد تا یاران حاج‌صفی و محمدی در حال حاضر با ۳ امتیاز صدرنشین گروه B باشند.

کد خبر 793887
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha