عضو شورای شهر تهران درباره مشکلات پیش روی بوستانهای تهران و علت کاهش تمایل استفاده شهروندان از این بوستان‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.

بوستان

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با وضعیت روشنایی بوستان‌های تهران گفت: در مواردی که شرکت توزیع نیروی برق همکاری دارد، شهرداری پیش قدم است و حتی امکانات، تجهیزات و منابع مالی آن را نیز شهرداری تأمین می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: در مواردی مسائل فنی وجود دارد و گفته می‌شود در بوستان‌هایی که دکل‌های برق در اطراف آن نصب شده در شعاع مشخصی نمی‌توان برای روشنایی اقدام کرد که باید جابجایی دکل صورت بگیرد و این اقدام زمان‌بر است.

او ادامه داد: در بوستان‌هایی که با مسئله دکل‌ها روبه‌رو نبودند و شرکت برق همکاری داشته، شهرداری یا مشکل روشنایی را رفع کرده و یا اقدام به تجهیز بوستان‌ها به نصب چراغ‌های روشنایی کرده است.

امانی با تأکید بر اینکه یکی از مشکلات شهروندان عدم استفاده از بوستان‌ها در شب به دلیل عدم روشنایی آن بود، یادآور شد: یکی دیگر از دلایل آن‌ها برای استفاده نکردن از فضای بوستان‌ها در ساعات شب، تجمع معتادان متجاهر بود که شهرداری برای رفع هر دو معضل در حال پیگیری و اقدام است.

کد خبر 794749
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha