تبدیل کردن نگاتیوها یا اسلایدهای قدیمی به عکس‌های دیجیتال اگرچه نشدنی نیست، اما کار بسیار دشواری است.

اسکنر کداک

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت نیواطلس، شاید باید ابتدا این نگاتیوها را به عکس کاغذی تبدیل کرد و یا باید به‌دنبال دستگاه مخصوصی در استودیوهای عکاسی گشت که مدت‌هاست دیگر از رده خارج شده‌اند و تقریبا کاربری ندارند.

اما حالا یک شرکت مشهور در زمینه تولید دوربین و تجهیزات عکاسی، یک اسکنر تولید کرده است که خیلی ساده اسلایدها و فیلم‌های قدیمی را به گنجینه‌ای دیجیتال با وضوح بالا تبدیل می‌کند.

ویدئوی زیر در این زمینه را مشاهده فرمایید:

این اسکنر با حسگر تصویر خیره‌کننده ۱۴ مگاپیکسلی و نمایشگر ال‌سی‌دی جذاب با کامپیوترهای گوناگون سازگار هستش و می‌تواند یک راه‌کار آسان برای سفر به دل خاطرات باشد. نگاتیوها یا اسلایدهای ۵۰میلی‌متری، با این اسکنر تبدیل به عکس‌های دیجیتال ۵۰مگاپیکسلی می‌شوند.

صفحه نمایش بزرگ و پرجنب و جوش ۵اینچی ال‌سی‌دی آن، تماشای خاطرات قدیمی را به یک تجربه سینمایی تبدیل می‌کند. گذشته شما با رنگ‌های تازه و جزئیات واضح زنده می‌شود. این دستگاه بدون زحمت به تلویزیون و یا رایانه شخصی شما متصل می‌شود. به لطف فناوری سینی تغذیه سریع، می‌توان به‌راحتی اسلایدها و فیلم‌ها را بارگیری کرد.

بیشتر بخوانید:

در عین حال باید به این نکته مهم نیز اشاره کرد که کاربر به آسانی بر روی این اسکنر که قیمت آن ۱۷۰دلار عنوان شده، می‌تواند تنظیمات مورد نظر را برای بهتر شدن کیفیت عکس‌ها انجام دهد.

کد خبر 797582

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha