مجموع نظرات: ۱
جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
۰ نفر

این روزها شبکه‌های مختلف تلویزیون با هدف جذب مخاطبان با سلیقه‌های مختلف، در رقابتی تنگاتنگ برنامه‌های جذابی برای دوستداران ورزش و سرگرمی فراهم کرده‌اند. با هم برخی از برنامه‌ها را مرور می‌کنیم.

ورزش

 مسابقه استعدادیابی ستاره‌ساز

ژانر: مسابقه/ سرگرمی

کارگردان: سعید شمس

مجری: حسین اسدی

کارشناسان ورزشی: خداداد عزیزی، وحید شمسایی، رضا شاهرودی و سهراب بختیاری

بستر پخش: شبکه ۳ سیما

معرفی: یک مسابقه استعدادیابی فوتبالی است که در آن رقابتی جذاب و سالم برای شناسایی ستاره‌های آینده فوتبال ایران شکل می‌گیرد. فصل پنجم این مسابقه که در حال پخش است با رویکرد کشف استعدادهای فوتبالی نوجوانان با حضور شرکت‌کنندگانی از کشورمان و کشورهای لبنان، سوریه، افغانستان و نیجریه تولید شده است.

 مسابقه خودمونی

ژانر: سرگرمی/ خانوادگی

تهیه‌کننده: حامد خانی

مجری: مهران رجبی

بستر پخش:‌ شبکه ۳ سیما

معرفی:‌ این مسابقه به سبک مسابقه¬ بزرگ و سیمرغ در اواخر دهه¬ ۷۰ و اوایل دهه¬ ۸۰ ساخته شده ¬است؛ مسابقاتی که در آن برهه¬ زمانی بسیار پرطرفدار بودند و به ناگاه دیگر ساخته نشدند. در این برنامه، خانواده‌ها اعم از نوه و پدربزرگ و کوچک و بزرگ در قالب چندین بخش جذاب با هم رقابت می¬‌کردند. بخش‌های مسابقه¬ خودمونی شامل رقابت‌های فیزیکی و بازی¬‌های فکری و خنده، عنصر ثابت همه¬ بخش‌ها بود؛ رقابت‌هایی که به‌نظر می‌رسید از جنس بازی‌های قدیمی است که به‌روزرسانی شده است؛ هر چند آیتم‌های مسابقه بیشتر حکم چاشنی را داشت و آنچنان رقابت مطرح نبود.

 ورزشگاه

ژانر: سرگرمی /گفت‌وگومحور

تهیه‌کننده: پژمان ماندگاری

مجری: حافظ کاظم‌زاده

بستر پخش: شبکه یک سیما

معرفی: یک برنامه ترکیبی زنده در حوزه ورزش است که همه رویدادهای رشته‌های ورزشی کشور را پوشش می‌دهد. این برنامه در هر قسمت با دعوت از مهمانان (ورزشکاران، قهرمانان، کارشناسان، مسئولان و...) موضوع روز و مهم ورزش را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. این برنامه که همزمان با جام ملت‌های آسیا روانه آنتن شبکه ۵ می‌شود، آیتم‌های مختلفی همچون معرفی ستاره‌های جام ملت‌ها، معرفی کشورهای شرکت‌کننده، پرونده کاپیتان‌ها، مربیان، دروازه‌بان و... دارد.

 ورزش و مردم

ژانر: گفت‌وگو محور

تهیه‌کننده و مجری: پیمان یوسفی

بستر پخش: شبکه یک سیما

معرفی: از قدیمی‌ترین برنامه‌های ورزشی شبکه یک صداوسیماست که در سال۱۳۶۰ به تهیه‌کنندگی و اجرای مجید وارث و بعد از آن بهرام شفیع‌پور، به‌عنوان تنهاترین برنامه ورزشی صداوسیما شناخته شد. این برنامه قسمت‌های گوناگونی مانند گفت‌وگو با مهمانان، گزارش و پخش بازی‌های انجام‌شده، دارد. افراد در فضایی دوستانه با هم به بحث می‌پردازند و از هم انتقاد می‌کنند، اما از جنجال پرهیز می‌شود.

کد خبر 799154
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روز هفتم

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ماری IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    همش که مسابقه بود.نه سریال جدید وجذابی،نه فیلم جدیدی ،نه سریال طنزی. اون تهیه کنندگان وبرنامه سازان خوب کجان؟