کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شب شعری به یاد کودکان غزه با عنوان «از گلوله تا گنجشک» برگزار می‌کند.

غزه

همشهری آنلاین- گروه فرهنگی: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شب شعری به یاد کودکان غزه با عنوان «از گلوله تا گنجشک» برگزار می‌کند.  حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری در گفت و گو با خبرنگار همشهری با اعلام این خبر گفت:‌ این برنامه به مناسبت اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و کشتار کودکان و نوجوانان مسلمان و برای همدردی شاعران و هنرمندان با این مردم مظلوم با حضور اعضای شورای معاونان این کانون و جمعی از شاعران آیینی بعدازظهر روز شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

علامتی در ادامه به مهمانان این مراسم اشاره کرده و افزود: حسین اسرافیلی، مصطفی محدثی خراسانی، علی‌محمد مؤدب، احمد بابایی، علی داوودی، حسین خزائی، محمود پوروهاب، مبین اردستانی، سیدوحید سمنانی، مجتبی حاذق، مریم اسلامی، طیبه شامانی، حبیب نظاری، اکرم‌السادات هاشمی‌پور، مسعود طاهری‌عضد، حامد محقق، بابک نیک‌طلب، کبری بابایی و... از جمله شاعران حاضر در این برنامه هستند.

«از گلوله تا گنجشک» شاعرانه ای برای کودکان غزه

وی افزود: این شب شعر از سوی اداره کل انتشارات کانون و مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

علاقمندان برای حضور در این مراسم می توانند از ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز شنبه ۲۹ مهر در سالن کنفرانس شماره یک مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب حضور بهم برسانند. هم چنین برای کسانی که شرایط حضور فیزیکی در این مراسم را ندارند، شرایط حضور آنلاین فراهم شده و افراد می توانند با ورود به لینک نشست به آدرس  live.kpf.ir/ch/neshast  در این ساعت مشخص، از محفل شاعرانه   «از گلوله تا گنجشک» بهره ببرند.

کد خبر 799602

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha