مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۵ - ۱۸:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیران کل سازمان تربیت بدنی در استان‌ها موظف شدند یک سالن ویژه بانوان بسازند.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان تربیت بدنی در سومین سمینار مدیران کل تربیت بدنی استان‌ها، مدیران کل را مکلف کرد در هر شهرستان یک سالن ویژه بانوان ساخته شود. 
    
به گزارش سازمان تربیت بدنی، در این سمینار که 20 آبان کار خود را در تهران آغاز کرد، محمد علی آبادی در سخنانی خطاب به مدیران کل تربیت بدنی استان‌ها گفت: باتوجه به مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهوری که در آن ساخت سالن های ویژه بانوان در شهرها مورد تاکید قرار می‌گیرد، تکلیف برای همه مدیران این است که ساخت سالن های ویژه بانوان را در هر شهر مورد پیگیری دقیق قرار دهند تا این خواست دولت محقق شود.

وی افزود: ساخت سالن های ویژه بانوان باید به طور مرتب پیگیری شده و مدیران کل تربیت بدنی استان‌ها، مرتب روند ساخت این سالن‌ها را به سازمان تربیت بدنی گزارش کنند.

علی آبادی با تاکید بر اینکه بانوان باید بدون دغدغه و به راحتی ورزش کنند، اضافه کرد: برای داشتن نسلی سالم باید دخترانی سالم و مادرانی سالم داشت و سازمان تربیت بدنی گسترش امکانات ورزشی بانوان را به دقت خاصی مورد توجه قرار می دهد.

وی گفت: یکی از موارد ارزیابی عملکرد مدیران کل استان‌ها، موفقیت آنها در ساخت سالن های ویژه بانوان کنار گسترش کمی و افزایش جمعیت ورزشکاران زن است.

رئیس سازمان تربیت بدنی افزود: شخصاً مسایل مربوط به ورزش بانوان و پیشرفت آنرا با حساسیت دنبال می کنم چراکه ریاست محترم جمهوری نیز نسبت به این مسئله حساسیت خاص دارد.

کد خبر 8006

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز