مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۲
۰ نفر

پلیس در جست و جوی مردی به نام تایسون است که به دستور وی، ‌افرادی که در جست و جوی کار بودند، گروگان گرفته می شدند تا از آنها اخاذی کند.

متهم   بازداشت

همشهری آنلاین؛ سرنخ:چند روز قبل خانواده پسری جوان به دادسرای جنایی تهران رفتند و از ربوده شدن پسرشان خبر دادند. آنها توضیح دادند که پسرشان در جست و جوی کار بوده و به دام آدم ربایان گرفتار شده است.

پدر توضیح داد: پس از ناپدید شدن پسرمان، فردی به ما زنگ زد و گفت پسرمان را به کشور ترکیه انتقال داده اند. آنها تهدید کردند که اگر ۱۷۰ میلیون تومان پول به حساب پسرمان واریز نکنیم جانش را می گیرند و ما هم دستمان به جایی بند نیست.

با این شکایت، تحقیقات به دستور قاضی محمد رضا صاحب جمعی بازپرس جنایی تهران آغاز و به دستگیری صاحب سیم کارتی که با خانواده پسر ربوده شده تماس گرفته شده بود، منجر شد. این مرد گفت: من از سرنوشت گروگان خبر ندارم چون خودم نیز زمانی گروگان یک باند مخوف بودم که به سرکردگی مردی به نام تایسون اداره می شد.

وی ادامه داد: من اصلا تایسون را ندیده بودم و با نوچه هایش ارتباط داشتم. آنها به بهانه کار مرا به خانه ای کشاندند و از من می خواست تا افرادی دیگری را به دام اندازم. درواقع تایسون سرشبکه بود؛ ‌سرگروه یک شرکت هرمی. همه باید به دستور وی عضو گیری می کردند و او به بهانه خرید کالا، ‌بیت کوین، دلار و چیزهای دیگر از افراد جذب شده پول می گرفت. سیم کارت را هم تایسون به نام من خرید تا عضو گیری کنم.  

با اطلاعاتی که این فرد در اختیار تیم جنایی قرار داده، تحقیقات برای شناسایی تایسون و نجات گروگان ادامه دارد.

کد خبر 802211

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha