سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل از برنامه دولت قبل برای انتقال اطلاعات مالی بانک مرکزی به امریکا پرده برداشت که با سماجت و اصرار این سازمان، جلوی این اقدام ضدملی گرفته شد.

بانک مرکزی

به گزارش همشهری آنلاین. سردار جلالی با اشاره به اینکه تمرکز دشمن بر کشف اطلاعات زنجیره خدمت و محصولات راهبردی کشور است، اظهارکرد: یکی از دلایل زاویه دار شدن برخی آقایان در دولت قبل با سازمان پدافند غیرعامل، این بود که می‌خواستند سامانه کشف تقلب در سیستم بانک مرکزی قرار دهند.

وی با بیان اینکه به ظاهر، یک شرکت داخلی قرار بود این سامانه را نصب و راه‌اندازی کند، افزود: وقتی قرارداد را خواستیم تا مطالعه کنیم، قرارداد را به ما ندادند که در نهایت با مداخله دادستان قرارداد را در اختیار گرفتیم که دیدیم یک شرکت امریکایی مستقر در دوبی به این شرکت داخلی لیسانس داده و در قرارداد آمده بود که شرکت مادر یعنی شرکت امریکایی مستقر در دوبی، دسترسی کامل به داده‌های این شرکت ایرانی خواهد داشت.

سردار جلالی اظهارکرد: در این صورت این شرکت امریکایی کل اطلاعات مالی و پولی کشور را به دست می‌آورد و کنترل می‌کرد که با حکم دادستانی و پیگیری قضایی، این روند را متوقف کردیم.

به گفته رئیس سازمان پدافند غیرعامل، این اقدام باعث شد تا دولت قبل ۵-۴ سال با این سازمان مشکل داشته باشد.

کد خبر 802299
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • منوچهر IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    پس این همتی ... که اینقدر ... میزنه و ادعا میکنه خودش عامل خیانته و باید پیگیری بشه ، فقط ما باید دولت قبل را محاکمه کنیم و بس ، هر بدبختی میکشیم از این حزب لعنتی اصلاحات خائنه ، چرا محاکمه نمیشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!