مشاور امنیت ملی آمریکا امروز (یکشنبه) گفت که «اسرائیل» باید بر اساس حقوق بین‌المللی بشردوستانه، در حملات هوایی و زمینی خود به غزه از جمعیت غیرنظامی این منطقه حفاظت کند.

جیک سالیوان

به گزارش همشهری آنلاین، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: مسئولیت اسرائیلی‌ها تحت حقوق بین‌المللی بشردوستانه برای به‌ کار بستن تمام تلاششان در راستای حفاظت از غیرنظامیان همچنان پابرجاست. این هم در مورد حملات زمینی صدق می‌کند و هم درباره حملات هوایی.

سالیوان همچنین درباره کمک‌های نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی گفت: آنچه ما به اسرائیل می‌دهیم هم باید بر اساس قوانین جنگی استفاده شود و تل‌آویو باید گام‌هایی برای حراست از مردم بی‌گناه بردارد.

حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. تل‌آویو در پاسخ به این عملیات - که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفته - قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

بامداد امروز (یکشنبه) رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات خود به نوار غزه برای بیست و سومین روز متوالی، ده‌ها تن از فلسطینیان را شهید و صدها تن دیگر را مجروح کرد. با این وجود، حملات زمینی رژیم صهیونیستی در غزه با رشادت نیروهای مقاومت روبه‌رو شده که تا کنون مجروح‌شدن چندین نظامی صهیونیست را در پی داشته است.

تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهد که از آغاز حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه تا امروز، بیش از ۸۰۰۰ فلسطینی شهید، ۱۹ هزار و ۷۴۳ تن زخمی و ۲۰۰۰ تن مفقود شده‌اند. همچنین ساختمان‌های دارای سکنه تخریب شده و راه‌های اصلی و فرعی ارتباطی و زیرساخت‌ها در مناطق مختلف غزه از بین رفته است.

کد خبر 802637

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 38
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • بابائی IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    2 10
    افزایش شمار شهدای غزه به ۸۰۰۵ نفر جو بایدن شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، نوار غزه، لنبان و سوریه بوده است.
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      0 0
      سلام جناب بابایی- شعارمیدی و خودت اینور آبایی؟!!!
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    3 13
    آمریکایی‌ها جنایتکار به دیگران می‌گویند در جنگ دخالت نکنید، اما خودشان از صهیونیست‌ها جنایتکار حمایت تمام عیار می‌کنند. کشورهای غربی جنایتکار به دیگران می‌گویند در جنگ دخالت نکنید، اما خودشان از صهیونیست‌ها جنایتکار حمایت تمام عیار می‌کنند. ارتش اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا علیه غیر نظامیان غزه از بمب های ممنوعه ساخت آمریکا استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند.
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    2 10
    چرا جو بایدن به دنبال نسل‌کشی در غزه است؟ چرا نتانیاهو به دنبال نسل‌کشی در غزه است؟ رژیم صهیونیستی 2000 دانش‌آموز فلسطینی را به شهادت رساند در پی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه دست‌کم 2000 دانش‌آموز و ده‌ها نفر از نیروهای کادر آموزش به شهادت رسیده‌اند. جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت غربی‌ها و آمریکا انجام می‌شود. آمریکایی‌ها جنایتکار هم راه هیتلر را در پیش گرفته‌اند. کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی در نوار غزه ثابت کرد و نشان داد که صهیونیست ها جنایتکار، آمریکایی ها جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار بویی از انسانیت نبرده اند.
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 11
    جنگ اسرائیل جنایتکار با حماس نیست و در این مدت 23 روز هم برای مردم دنیا ثابت شده است. اسرائیل جنایتکار در این مدت 23 روز 100 درصد فقط زنان و کودکان مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کرده است و هنوز هم بمباران و قتل عام می کند. تجاوزهای رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب به غزه درحال افزایش است. آمریکا شریک جرم کشتار وحشیانه مردم فلسطین و غزه است. غرب شریک جرم کشتار وحشیانه مردم فلسطین و غزه است.
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    2 9
    جنایات صهیونیست‌ها در غزه نسل کشی آشکار است ارتش اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا علیه غیر نظامیان غزه از بمب های ممنوعه ساخت آمریکا استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند. بمباران شدید مردم غزه در این مدت 23 روز توسط رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و غرب بسیار ناراحت کننده است. مأموریت پشتیبانی هوایی نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا در عراق و سوریه از سال 2014 تاکنون ثابت کرده است و نشان داده است که کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است، نه مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی و از سال 1393 تاکنون هم برای همه مردم سوریه، عراق، منطقه و جهان ثابت شده است. چرا صدای مدعیان حقوق بشر در نمی آید میلیون ها انسان بی گناه سالانه درافغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، سوریه، یمن، منطقه و... توسط آمریکا و متحدانش کشته می شوند و صدایی ازمدعیان حقوق بشر، سازمان های حق ازحقوق بشر و سازمان های بین المللی درنمی آید.
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 7
    جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت غربی‌ها و آمریکا انجام می‌شود. جنگ اسرائیل جنایتکار با حماس نیست و در این مدت 23 روز هم برای مردم دنیا ثابت شده است. اسرائیل جنایتکار در این مدت 23 روز 100 درصد فقط زنان و کودکان مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کرده است و هنوز هم بمباران و قتل عام می کند. تجاوزهای رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب به غزه درحال افزایش است. آمریکا شریک جرم کشتار وحشیانه مردم فلسطین و غزه است. غرب شریک جرم کشتار وحشیانه مردم فلسطین و غزه است. آمریکایی‌ها جنایتکار به دیگران می‌گویند در جنگ دخالت نکنید، اما خودشان از صهیونیست‌ها جنایتکار حمایت تمام عیار می‌کنند. کشورهای اروپایی جنایتکار به دیگران می‌گویند در جنگ دخالت نکنید، اما خودشان از صهیونیست‌ها جنایتکار حمایت تمام عیار می‌کنند. بمباران غزه توجیه نشدنی است نابودی اسرائیل قطعی است اتحادیه اروپا کودکان غزه را در برابر نسل‌کشی اسرائیل رها کرده است. که کودکان غزه را در برابر نسل‌کشی رژیم صهیونیستی رها کرده است.
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    2 8
    جهان شاهد یک فاجعه انسانی در غزه است جنایات آمریکایی‌ها و مزدورانشان در غزه یک نسل کشی آشکار است.
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 7
    جنایات آمریکایی‌ها را به گوش جهانیان می‌رسانیم/ جنایات صهیونیست‌ها را به گوش جهانیان می‌رسانیم.
  • بابائی IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 7
    و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است. و این در حالی است که اسرائیل جنایتکار از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است.
  • بابائی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    2 7
    آمریکا جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در جنگ سوریه، لنبان، فلسطین و نوارغزه است.
  • بابائی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 7
    صهیونیست ها جنایتکار با پشتیبانی آمریکا جنایت می کنند و آدم می کشند. صهیونیست ها جنایتکار با پشتیبانی غرب جنایت می کنند و آدم می کشند.
  • بابائی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 7
    و این در حالی است که آمریکا جنایتکار هنوز هم از تروریست های داعش در سوریه و عراق همه جانبه حمایت می کند. و این در حالی است که انگلیس جنایتکار هنوز هم از تروریست های داعش در سوریه و عراق همه جانبه حمایت می کند. و این در حالی است که ترکیه جنایتکار هنوز هم از تروریست های داعش در سوریه و عراق همه جانبه حمایت می کند. و این در حالی است که اسرائیل جنایتکار هنوز هم از تروریست های داعش در سوریه و عراق همه جانبه حمایت می کند.
  • بابائی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 9
    آمریکااز سال 2011 تاکنون تسلیحات تروریست های داعش را در سوریه و هم عراق تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. غرب از سال 2011 تاکنون تسلیحات تروریست های داعش را در سوریه و هم عراق تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. ترکیه از سال 2011 تاکنون تسلیحات تروریست های داعش را در سوریه و هم عراق تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل از سال 2011 تاکنون تسلیحات تروریست های داعش را در سوریه و هم عراق تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 7
    تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 7
    دولت آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد. دیگر هیچ کش در واشنگتن نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد. دیگر هیچ کش در کاخ سفید نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 7
    ترامپ ثابت کرد که چوپان دروغگو است ترامپ: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود! هنوز هم هیچ خبری نابودی داعش نیست چرا؟ چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۷ رئیس جمهوری آمریکا بدون اشاره به سخنان خود درباره خلق تروریست های داعش توسط واشنگتن در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶، مدعی شد: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود! ترامپ: داعش را ۳۰ روزه نابود می‌کنم ترامپ: 30 روز دیگر داعش نابود می‌‌شود ترامپ: داعش را ۳۰ روزه نابود می‌کنم ترامپ: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود! ترامپ: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود! دونالد ترامپ جنایتکار درتاریخ 13 دی ماه سال 1398 حمله به فرودگاه بین المللی بغداد ثابت کرد که بویی از انسانیت نبرده است. باید جنایت ترامپ جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم ترامپ باید به عنوان جنایتکار جنگی و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود. ترور شهید سردار سلیمانی نقض قوانین بین الملل بوده است. حامیان تروریست ها باید پاسخگو و جوابگو باشند. مردم ایران جنایت های دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را فراموش نمی کنند.
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 7
    پایگاه‌های آمریکا در خاک سوریه اصالتا غیرقانونی هستند آمریکا نمی‌تواند مانع حفظ ثبات و حاکمیت سوریه شود حضور آمریکا در سوریه هدیه‌ای برای داعش است آمریکایی‌ها هزاران بشکه نفت سوریه را سرقت می‌کنند حضور آمریکا در سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. آمریکا فورا از نقض آشکار و هدفمند حقوق بین‌الملل دست بردارد. از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار از داعش در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. جو بایدن بی ادب رئیس جمهور آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا جنایتکار و مزدورانشان در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن وغیره سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 6
    نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا در شمال سوریه و هم شمال عراق از داعش و سایر گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند. هدف اصلی مردم کل منطقه، اخراج آمریکا از عراق و سوریه و یمن و منطقه خاورمیانه است. چه کسی تروریسم را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار! چه کسی القاعده را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار! چه کسی داعش را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار! چه کسی گروه های تروریستی را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار! اسرائیل در حمله به سوریه 100درصد با آمریکا و داعش هماهنگ است. ائتلاف نظامی آمریکا در سوریه و عراق بسیار خطرناک است. آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار بیش از 999 هزار تروریست را از کشورهای مختلف جهان به سوریه، عراق و منطقه آورد و همچنان نیز ادامه می دهد. ترامپ جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است ترامپ در سوریه، عراق، یمن و افغانستان مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 7
    آمریکا پشتیبان جنایات رژیم صهیونیستی | غرب اجازه کشتار فلسطینیان را به صهیونیست‌ها داده‌ است زمانی که موضوع به ملت فلسطین مربوط باشد تمامی موضوعات حقوق بشری و آزادی‌های انسانی که کشورهای غربی داعیه‌دار آن هستند بی‌ارزش و بی‌اعتبار می‌شوند. کشورهای کافر غربی به دشمن صهیونیستی اجازه داده‌اند که با بمباران هوایی و تیراندازی مستقیم، زنان‌، کودکان واسرای فلسطینی را به شهادت برساند. کشورهای کافر غربی دست رژیم صهیونیستی را در ارتکاب انواع جنایات از جمله مصادره اراضی، حقوق، استقلال و آزادی فلسطینیان باز گذاشته‌اند. کشورهای غربی خواستند که دشمن صهیونیستی در راس تهاجم آنان به جهان عرب قرار بگیرد و به نیابت و نمایندگی از آنان تمامی امت اسلام را هدف قرار بدهد. از آغاز تاسیس رژیم صهیونیستی تاکنون اقدامات، سیاست‌ها و جنایات این رژیم ادعای کشورهای غربی، آمریکا و انگلیس که مدعیِ داشتن تمدن پیشگام هستند را رسوا نموده است.
  • بابائی IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 6
    حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است. آمریکا شریک جرم جنایت های رژیم صهیونیستی در نوارغزه بوده است.
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 6
    ناو هواپیمابر آمریکایی با هدف کشتار مردم غزه به منطقه می‌آید پس از عملیات گسترده جبهه مقاومت فلسطین علیه مواضع دشمن صهیونیست در هفتم اکتبر و وارد آمدن خسارات و تلفات سنگین به این رژیم که منجر به خدشه بر چهره رژیم صهیونیستی شد، آمریکا اعلام کرد به منظور اعلام همبستگی با تل آویو و برای جلوگیری از ماجراجویی دشمنان این رژیم اقدام به استقرار ناو هواپیمابر جرارد فورد، بزرگترین ناو هواپیمابر جهان در نزدیکی سواحل سرزمین‌های اشغالی می‌کند؛ اقدامی که از سوی تحلیلگران گامی برای حمایت آشکار نظامی از اسراییل تفسیر شده است. ناو هواپیمابر آمریکا در نزدیکی فلسطین چه خواهد کرد؟ اصلا چرا این ناو به منطقه می‌آید؟ کشتی‌های نظامی اطراف آن و هواپیما‌های نظامی روی آن چه خواهد کرد؟ آن‌ها غزه و اطراف آن را بمباران می‌کنند و اقدام به کشتار‌های جدی در منطقه خواهند کرد.
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 7
    باید تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم/ باید تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیستی ها جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم.
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 6
    آمریکا جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در جنگ سوریه، لنبان، فلسطین و نوارغزه است. رژیم صهیونیستی سازمانی تروریستی است. نتانیاهو باید همین امروز استعفا دهد که هم‌اکنون زمان برکناری بنیامین نتانیاهو از سمت نخست‌وزیری رسیده است. آمریکایی ها جنایتکار از سال 1918 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند. صهیونیست ها جنایتکار از سال 1918 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 8
    اسرائیل جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر سال‌ها است که از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 7
    آمریکا منافع اصلی ملت فلسطین را نادیده گرفته است. غرب منافع اصلی ملت فلسطین را نادیده گرفته است. کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان،‌ فرانسه و ایتالیا شریک جرم جنایات رژیم تروریست صهیونیستی در فلسطین و نوارغزه و سوریه و لبنان هستند.
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 7
    ببینید | رفتار وحشیانه و غیرانسانی اشغالگران اسرائیلی با یکی از شهدای قسام: کشیدن یک مبارز روی زمین با ماشین!
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 8
    حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار از تجاوز و جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی عامل اصلی افزایش شمار شهدای غزه به ۸۰۰۵ نفر بوده است.
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 7
    رژیم صهیونیستی اطراف بیمارستان قدس غزه را بمباران کرد ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اطراف بیمارستان قدس در غزه را هدف حملات هوایی خود قرار داد. جنگنده‌های صهیونیستی عصر امروز یکشنبه، محوطه بیمارستان قدس در غزه را بمباران کردند.
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 7
    احتمال بروز فاجعه با بمباران اطراف بیمارستان القدس غزه توسط صهیونیست‌ها مدیر بیمارستان القدس غزه هشدار داد به دلیل وجود مخازن اکسیژن در این بیمارستان، بمباران اطراف بیمارستان توسط جنگنده‌ها ممکن است به انفجار درون این بیمارستان که بیش از 14 هزار نفر در آن حضور دارد، منجر شود.
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 8
    بازداشت۱۵۹۰ نفر در کرانه باختری از زمان آغاز طوفان الاقصی باشگاه اسیران فلسطینی شمار شهروندان فلسطینی بازداشت شده در کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی را اعلام کرد.
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 8
    رفتار وحشیانه آمریکایی ها و اسرائیلی ها در جنگ نوار غزه ثابت کرد و نشان داد که ساخت بمب اتمی 100 درصد فقط واجب است.
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    2 4
    متاسفانه جهان در مسئله غزه کوتاهی کرده است و هنوز هم کوتاهی می‌کند. یکی از سلبریتی‌های معلوم‌الحال به جای موضع‌گیری در مقابل صهیونیست‌های جنایتکار و محکوم کردن ددمنشی‌های این رژیم نامشروع توئیت کرده لعنت به خاورمیانه‌، لعنت به نفت و لعنت به سیاست. مثل این است که شبانه پدر یا فرزندتان را در خانه‌تان بکشند، بعد به‌جای محکوم کردن قاتل بنویسید لعنت به چاقو، لعنت به خانه، لعنت به شب و لعنت به کشته شدن. در ضمن هروقت چاقو دسته‌اش را برید، سربازان فرهنگی غرب هم علیه جنایات آمریکا و اسرائیل حرفی خواهند زد. حملات رژیم اسرائیل به غزه جنایت نابخشودنی است حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه جنایتی نابخشودنی علیه مردم فلسطین است. بار دیگر سکوت بسیاری از کشورها و سازمان‌های مرتبط حقوق بشری نشان دهنده شکست آنها در آزمون اخلاقی است و اعتبار آنها را بیش از پیش به چالش می‌کشد.
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 6
    نتانیاهو جنایتکار با حمایت مستقیم جو بایدن جنایتکار از خطوط قرمز عبور کرده است
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 6
    جو بایدن را باید به دادگاه کیفری بین‌المللی ببریم/ نتانیاهو را باید به دادگاه کیفری بین‌المللی ببریم.
  • بابائی IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 6
    و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون قوانین بین‌المللی را رعایت نکردند و هنوز هم رعایت نمی کنند.
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 4
    حزب الله پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرد
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 6
    اسرائیل در جنگ نوار غزه با حمایت آمریکا و غرب قوانین بین‌المللی را رعایت نکرده است و رعایت نمی کند و 15 مهرماه تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.