جمعی از معترضان به سیاست‌های دولت جو بایدن در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، پشت سر آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور با دستان آغشته به رنگ خون حضور پیدا کردند.

دستان خونين

به همشهری آنلاین، دیلی‌میل نوشت: بلینکن که امروز سه‌شنبه در کمیته سنا برای شهادت دادن در مورد کمک به تل آویو در جنگ غزه حضور پیدا کرده بود، طبق برخی گزارش‌ها با شعارهایی نیز از سوی این معترضان از جمله «بلینکن، دستان تو آغشته به خون است! قاتل!» روبرو شد.

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا نیز در این جلسه در کنار بلینکن حضور پیدا کرد و درحالیکه معترضان شعار «اکنون، آتش بس» را سر می‌دادند هر دو وزیر آمریکایی مجبور به سکوت شدند.

معترضان همچنین با توجه به اینکه آستین و بلینکن برای شهادت در مورد کمک به رژیم صهیونیستی در این جلسه حضور پیدا کردند، شعار «همه دیوارها باید برداشته شود»

آنطور که از تصاویر گرفته شده از جلسه مشخص از معترضان همچنین بر روی ساعد دستان خود شعار «غزه را آزاد کنید» نوشتند. 

دست کم پنج نفر معترض فرایند جلسه را با شعارهای خود تحت تاثیر قرار دادند و در نهایت نیروهای امنیتی آنها را از جلسه بیرون کردند.

کد خبر 803398

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 25
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    15 12
    آنچه که امروز در غزه رخ می دهد با حمایت مستقیم آمریکا است آنچه که امروز در غزه رخ می دهد با حمایت مستقیم آمریکا بوده است و عامل این جنایت ها رژیم صهیونیستی است و مسئولان آمریکایی شرم نمی‌کنند و با صراحت می گویند که اگر اسرائیل وجود نداشت یک اسرائیل به وجود می آوردیم که این نوع سخن و عملکرد یادآور جنگ های صلیبی است و همه این جنایت ها با حمایت مستقیم آمریکا انجام می‌شود.
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    7 14
    کودکان غزه؛ قربانی اصلی جنایات رژیم صهیونیستی کودکان فلسطینی قربانیان اصلی جنایت‌های رژیم صهیونیستی به شمار می‌روند و در روزهای اخیر هر ۱۵ دقیقه یک کودک در نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است. وزارت بهداشت فلسطین در غزه شمار شهدای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه طی ۲۳ روز (تا دیروز) را بیش از ۸۳۰۰ نفر اعلام کرده که ۷۰ درصد آنها را کودکان و زنان تشکیل می دهند.
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 12
    ادعای رژیم صهیونیستی: بعد از حماس روی حزب‌الله تمرکز می‌کنیم
  • بابائی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    8 12
    جو بایدن جنایتکار وحشی در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است.
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    9 14
    رهبران غرب بخاطر فوت یک خانم در سالن ارشاد نیروی انتظامی، دنیا را به عزاخانه تبدیل کردند سال گذشته رهبران غربی آن‌قدر خود را دل نازک نشان دادند که به خاطر فوت یک خانم در سالن ارشاد نیروی انتظامی دنیا را به عزاخانه تبدیل کردند ولی در برابر کشتار مردم غزه رقص و پایکوبی به راه انداختند. خدا را شاکر هستیم که آمریکا را به دام انداخت. ما چگونه‌ می‌توانستیم چهره واقعی آمریکا را به دنیا بشناسانیم و یا به چه نحو می توانستیم ملت‌ها را به واکنش علیه آمریکا واداریم.
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    4 13
    سال گذشته رهبران غربی آن‌قدر خود را دل نازک نشان دادند که به خاطر فوت یک خانم در سالن ارشاد نیروی انتظامی دنیا را به عزاخانه تبدیل کردند ولی در برابر کشتار مردم غزه رقص و پایکوبی به راه انداختند. اگر ما ۲۵ سال شبانه‌روز جهاد تبیین می‌کردیم تا جنایت‌های آمریکایی‌ها و فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها را اشکار کنیم نمی‌توانستیم ولی در ماجرای غزه عمق این جنایت‌ها آشکار شد. آمریکایی‌ها با حمله به بیمارستان قندوز در افغانستان صدها زن و مرد را کشتند و در غزه هم همین اتفاق افتاد. البته آمریکایی‌ها پیش از این نیز جنایت کم نداشتند و در همه جای دنیا همچون ویتنام رد پای جنایت‌های آن‌ها وجود دارد. آمریکا امروز بشریت را علیه خود بسیج کرده و جبهه جهانی مقاومت علیه استکبار را به دست خود شکل داده است و این جبهه جهانی مقاومت در برابر استکبار از میان آن‌ها متولد شد.
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    6 12
    رژیم صهیونسیتی پس از هر جنگی سرزمین‌های فلسطینی را غصب کرده و این دوره، دوره اول نیست ولی در دوره دوم شاهد شکست این رژیم ذر جنگ‌های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه هستیم طوری که پرچم تسلیم را بالا برده است و عملیات طوفان الاقصی دوره سومی است که از همان روز اول صهیونیست‌ها شکست خوردند. آمریکا در روز دوم عملیات طوفان الاقصی با مشاهده شکست رژیم صهیونسیتی مستقیم وارد شد و فرماندهی اتاق جنگ را در دست گرفت و دست به کشتار زنان و کودکان زد. جز حقارت و شکست چیزی بیشتر نصیب آمریکایی‌ها نخواهد شد و آن‌ها در قساوت و جنایت روی هیتلر را سفید کرده‌اند. اگر هیلتر و چنگیز مغول و قیصر این جنایتکاران با کشتار سربازان پیروزی در عرصه جنگ را به دست می‌آوردند ولی امروز صهیونیست‌ها با کشتار زنان و کودکان به دنبال پیروزی هستند ولی صهیونیست‌ها در این ۲۲ روز هیچ پیروزی به دست نیاورده‌اند. البته آن‌ها هم در جبهه فرهنگی، اخلاقی و نظامی شکست خورده‌اند و هم تمام امکانات خود را از دست داده‌اند. اگر غربی‌ها راست می‌گویند ارتش صهیونیستی ارتش قوی است حمایت‌های خود را از این رژیم متوقف کنند تا مشاهده کنیم که به تنهایی چه خواهد کرد.
  • بابائی IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    5 13
    زنان، مردان و کودکان غزه توسط ارتش اسرائیل و مزدورانشان با دستور مستقیم دولت جو بایدن بمباران و قتل عام می شوند.
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    5 13
    حزب الله: یک واحد نظامی رژیم صهیونیستی را به طور کامل منهدم کردیم
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    3 12
    مگر مردم غزه و فلسطین با مردم اوکراین فرق دارند؟/ رژیم صهیونیستی به دنبال نسل‌کشی در غزه است
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 11
    رژیم صهیونیستی راه‌های کمک به غزه را بسته است
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 12
    داعش و صهیونیسم مولود نامشروع آمریکا هستند
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 11
    حضور فرماندهان سنتکام و نیرو‌های زمینی و دریایی ارتش آمریکا در قرارگاه زیرزمینی در تل‌آویو برای هدایت جنگ آمریکا فرماندهی نسل‌کشی در غزه را بر عهده دارد. آمریکا باید به خاطر جنایات در غزه محاکمه شود. اسرائیل باید به خاطر جنایات در غزه محاکمه شود.
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 10
    سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ آمریکایی‌ها جنایتکار به دیگران می‌گویند در جنگ دخالت نکنید، اما خودشان از صهیونیست‌ها جنایتکار حمایت تمام عیار می‌کنند
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 10
    امروز مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی یک تکلیف اعتقادی و انسانی است
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 12
    نسل‌کشی آمریکایی‌ها در غزه باید در دیوان عالی کیفری پیگیری شود/ نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه باید در دیوان عالی کیفری پیگیری شود.
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 11
    حرامیان دولتی آمریکا دستشان به خون مسلمانان آغشته است
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 11
    در بحث پیرامون اقدامات رژیم اشغالگر اسرائیل، موضوع عواطف انسانی و حقوق بشر مانند کشتار بیرحمانه کودکان و زنان بی دفاع در غزه و یا موضوعات سیاسی مانند جابجایی مرزهای بین المللی و اشغال خاک دیگر ملت ها وجود دارد، اما موضوع اساسی و اصلی برای صهیونیست ها مقابله با اسلام ناب محمدی و جلوگیری از ترویج آن در میان ملت ها است. زیرا با وجود آموزه های اسلام منافع قدرت های استکباری در گوشه گوشه جهان به خطر افتاده و سلطه همه جانبه آنها بر منابع برخی کشورها از بین خواهد رفت که این باعث ترس و وحشت صهیونیسم جهانی از انتشار اسلام عزیز است.
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 9
    گروه های جهادی در نظام جمهوری اسلامی جزو مؤثرترین عوامل در نظام مسائل کشور می باشند و خداوند را شاکریم که در شهرستان ری نیز این گروه های در مواقع لزوم باتمام قوا پای کار بوده و در راستای منافع مردم و نظام اقدامات بسیار خوبی را صورت داده اند. امروز نیز در موضوع حمایت از مردم فلسطین این گروه ها در قالب ستادی مردمی و بصورت خودجوش تشکیل و به میدان آمده و پرچم دفاع از مظلوم را برافراشته نموده اند.
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 9
    جنایت صهیونیست‎ها در اردوگاه جبالیا با بمب‌های آمریکا تصاویری از شهدای جنایت صهیونیست‌ها در اردوگاه جبالیا بعد از بمباران با بمب‌های ساخت آمریکا به وزن یک تن توسط رژیم صهیونیستی.
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 8
    مشکل اصلی آمریکا جنایتکار با حماس نیست و تاکنون هم نبوده است آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون با کل دنیا مشکل دارد و از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است. آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون عامل اصلی جنگ در سراسر جهان بوده است. آمریکا جنایتکار در سال 2001 به همراه غرب و ناتو به اسم جنگ و مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان وارد افغانستان شده است ولی در حقیقت از تروریسم، القاعده و طالبان همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کردند.
  • حمید BR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 8
    ایران نبایددخالت کنه چون همین کشورهای عربی همشون میرن طرف اسرائیل میگیرن
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 6
    آمریکایی ها آرزوی شکست ملت فلسطین را به گور خواهند برد. صهیونیست‌ها آرزوی شکست ملت فلسطین را به گور خواهند برد.
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 8
    اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا از بمب‌های حاوی فسفر سفید در جنوب لبنان استفاده کرده است
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 7
    اسرائیل با حمایت آمریکا و اروپا مرکتب جنایت علیه بشریت شد. رژیم آمریکا انتقام شکست خود را از کودکان و زنان غزه می‌گیرد. رژیم صهیونیستی انتقام شکست خود را از کودکان و زنان غزه می‌گیرد. نمی‌توان در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و برخی کشورهای غربی سکوت کرد.