مرد جنایتکار انگلیسی که همسرش را به آتش‌ کشیده و لحظه جنایت خود را به صورت آنلاین در فیس‌بوک منتشر کرده بود، به حبس ابد محکوم شد.

قتل آنلاین

همشهری‌آنلاین_ گروه سرنخ: به نقل از میرر، اواخر سال ۲۰۲۲، زندگی مشترک کنستانتین گرجی ۴۲ ساله و والنتینا کوزما ۴۰ ساله، با داشتن یک پسر ۱۶ ساله، بعد از ۲۰ سال به دلیل اعتیاد کنستانتین به قمار پایان یافت.

والنتینا، همسرش را از خانه بیرون کرد و از او طلاق گرفت. اما کنستانتین که با این اتفاق دچار شوک روحی شده بود و نمی‌توانست آن را بپذیرد، والنتینا را تهدید کرد که اگر او را به حال خود رها کند، حتما به خودش یا به دیگران آسیب می‌زند.

این تهدیدها زمانی به اوج خود رسید که کنستانتین متوجه شد همسرش با فرد دیگری نامزد کرده است. او با گوشی موبایلش بارها والنتینا و نامزد وی را به مرگ تهدید کرد. آنها نیز که این تهدیدها را جدی گرفته بودند، از او شکایت کردند. در پی شکایت آنها دادگاه کنستانتین را به جرم تهدید به قتل به ۲ سال حبس محکوم کرد. او به زندان افتاد اما کینه‌اش چنان بیشتر شد که شروع به برنامه‌ریزی برای کشتن والنتینا کرد.

کنستانتین پس از آزادی از زندان خود را قربانی رفتار ناعادلانه والنتینا می‌دید. او خود را متقاعد کرد که همسرش فردی خیانتکار و لایق مرگ است. بنابراین منتظر یک فرصت مناسب ماند. روزهای زیادی را بیرون خانه والنتینا، رفت و آمد آنها را زیر نظر گرفت تا اینکه در ۹ فوریه امسال وقتی که می‌دانست والنتینا در خانه تنهاست، به سراغش رفت. او مخفیانه وارد خانه شد و به والنتینا که در آشپزخانه بود، حمله کرد. مرد جوان والنتینا را روی صندلی نشاند و او را بست. ظرف بنزینی را که با خود به خانه برده بود را روی والنتینا خالی کرد. گوشی موبایلش را در آورد و در حالی که او را به آتش می‌کشید از او فیلم گرفت و به صورت آنلاین در فضای مجازی پخش کرد. او بعد از اینکه مطمئن شد، دیگر برای نجات والنتینا کاری نمی‌شود انجام داد از خانه فرار کرد. با انتشار فیلم آنلاین پلیس، وارد ماجرا شد و مرد جنایتکار را پس از ۵روز جست‌وجو و تعقیب در یک خانه روستایی دستگیر کرد.

کنستانتین در دادگاه اعتراف کرد که چون ضربه عاطفی خورده و افسرده شده بود، تصمیم به انتقامجویی از همسر سابقش گرفته بود.

بدین ترتیب، کنستانتین چند روز قبل از سوی دادگاه به جرم قتل به حبس ابد محکوم شد.

کد خبر 803659
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha