نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «ما در اوج نبرد هستیم. پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم و از حومه شهر غزه عبور کرده‌ایم. داریم پیشروی می‌کنیم.»

نتانیاهو - ارتش اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از الجزیره و خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل با بیان اینکه نیروهای ما به حومه شهر غزه نفوذ کرده‌اند، گفت: با ورود سوخت به نوار غزه موافقت نکردم.

نتانیاهو با اشاره به اینکه تا تحقق پیروزی به این جنگ ادامه خواهیم داد، گفت: ما موفقیت‌های بسیار چشمگیری به دست آورده‌ایم و به پیشروی خود ادامه می‌دهیم و هیچ چیز ما را متوقف خواهد کرد.

تلفات زیاد صهیونیست‌ها در حمله پهپادی حزب الله به مقر فرماندهی...

وی با بیان اینکه نیروهای ما متاسفانه متحمل تلفاتی شده‌اند ولی به تحقق اهداف جنگ مصمم هستیم، اظهار داشت: جنگ هزینه اقتصادی دارد، من از تلاش‌های وزارت دارایی در این خصوص تقدیر می‌کنم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه دشمن را در میدان شکست داده و در جنگ اقتصادی هم پیروزی خواهیم شد، گفت:وزارت دارایی به خوبی هزینه‌های سنگین جنگ را مدیریت می‌کند.

تصاویر جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه البریج

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد نظامیان این رژیم شهر غزه را «محاصره کرده‌اند.»

هرزی هالوی گفت: «ما یک مرحله مهم دیگر در این جنگ پیش رفته‌ایم. نیروهای ما در قلب غزه شمالی هستند و در حال عملیات در شهر غزه هستند.»

کد خبر 803926

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 2
    حملات اسرائیل با حمایت آمریکا به غزه جنایت جنگی است اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا آمبولانس هلال احمر فلسطین را هدف قرار داد.
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 3
    زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است.
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 3
    نیروهای آمریکایی هم به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه هستند.
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    دیگر با حرف شعار نمی شود با رژیم کودک کش صهیونیستی جنگ، مبارزه و مقابله کرد از سال 1918 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است و باید علیه اسرائیل از انواع سلاح های ممنوعه استفاده کرد.
  • US ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    پس چی شد اینهمه تونل و اینا؟