چمران گفت: حریم، باغات، نمایشگاه و سایر مباحث تهران را امروز با فرماندار اعلام خواهیم کرد.

مهدی چمران

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصدونودمین جلسه در علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور فرماندار تهران امروز در شورای شهر، اظهار کرد: امروز میزبان فرماندار تهران هستیم اگر به یاد داشته باشید در دوره‌های گذشته فرمانداران بسیار به شورا می‌آمدند، این دوره با هماهنگی که به وجود آمد امروز فرماندار حاضر خواهد شد و هماهنگی‌ها و درخواست‌هایی که شورای شهر دارد، مطرح می‌شود.

وی با اشاره به بحث‌هایی که امروز با حضور فرماندار تهران طرح خواهد شد، گفت: بحث حریم، باغات، نمایشگاه و سایر مباحث تهران را با فرماندار اعلام خواهیم کرد.

چمران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه موضوع نمایشگاه به کجا رسید؟ بیان کرد: این موضوع به دلیل کوتاهی دوستان رسانه طولانی شده است و به مسائلی که در شورا مطرح می شود به خوبی نمیپردازند، رسانه‌ها سعی کنند نماینده مردم باشند و به مسائل و مشکلات مردم به خوبی بپردازند وقتی مردم ساعت‌ها در ترافیکی که خودمان به وجود آوردیم، می‌مانند باید ورود جدی کرد.

رئیس شورای شهر تصریح کرد: فرمانداری و استانداری باید به میدان بیاید، استاندار این موضوع را با رییس نمایشگاه مطرح کردند اما منابع و منافع مالی اجازه نداده که گردانندگان نمایشگاه سر عقل بیاید، همچنین شهرداری از نمایشگاه ۳۱ هزار میلیارد تومان طلب دارد که باید شهرداری پیگیری کند.

وی با اشاره به نهضت پارکینگ سازی، بیان کرد: در بحث پارکینگ سازی باید براساس امتیازاتی که داده شده، ساخته شود اما افرادی که خودرو دارند عادت استفاده از پارکینگ را ندارند و حاضر هستند در خیابان دوبل پارک کنند برهمین اساس برای افراد صرفه اقتصادی ندارد که پارکینگ بسازد، اما ما برای آن ها امتیاز در نظر گرفتیم.

کد خبر 805253
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha