فدراسیون والیبال ایران برای هدایت تیم ملی مردان فهرستی از چهره‌های برجسته بین‌المللی مانند «ویتال هاین» از بلژیک، «جیانلورنزو بلنجینی» و «روبرتو پیاتزا ایتالیایی»، «ولادیمیر آلکنو» روسی، پیمان اکبری و سعید معروف را در نظر گرفته است.

داورزني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت worldofvolley، فدراسیون والیبال این روزها به دنبال سرمربی برای هدایت تیم ملی والیبال مردان است. روند انتخاب با نزدیک شدن به پایان دوره چهار ساله ریاست محمدرضا داورزنی در فدراسیون شتاب بیشتری گرفته است.

فدراسیون والیبال ایران برای هدایت تیم ملی مردان فهرستی از چهره‌های برجسته بین‌المللی مانند «ویتال هاین» از بلژیک، «جیانلورنزو بلنجینی» و «روبرتو پیاتزا ایتالیایی»، «ولادیمیر آلکنو» روسی، پیمان اکبری و سعید معروف افسانه‌ای را در نظر گرفته است.

داورزنی بر اهمیت انتخاب مربی با دانش و تجربه قابل توجه در مسابقات بزرگ و همچنین توانایی تدوین برنامه‌ها و استراتژی‌های عمیق بازی تاکید کرد. رئیس فدراسیون والیبال ایران در مصاحبه خود عنوان کرد که مذاکرات فدراسیون با هدف انتخاب فردی است که با نیازهای تیم ایران هماهنگی بیشتری داشته باشد.

داورزنی با وجود نگرانی‌ها در خصوص عدم تجربه مربیگری معروف، خاطرنشان کرد: سابقه مربیگری همیشه شرط موفقیت نیست. او به ویژگی‌های استثنایی، نفوذ و رهبری معروف معروف اشاره کرد که به طور بالقوه می‌تواند به یک مربی موفق تبدیل شود.

با توجه به شانس ضعیف ایران برای راهیابی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس پس از نمایش‌های ناامیدکننده تیم ایران در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ FIVB و مسابقات مقدماتی المپیک، انتخاب سرمربی اهمیت زیادی برای فدراسیون والیبال ایران دارد.

کد خبر 806293
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    3 0
    یک شخصیتی که توان مدیریت دارد باید به هر قیمتی حفظ کردد،ریس فدراسیون والیبال ایران را شناسنامه دار کرد، والیبالی که یک گیم از فیلیپین بردن ما را خوشحال میکرد،امروز تیم پر آوازه جهان شده و حد اقل آن در آسیا قهرمان، داورزنی را حفظ کنیم، داورزنی شانس سرمربی به ایرانی را امتحان کرد و نتیجه دلچسب نبود، ما برای بزرگسالان سرمربی خارجی میخواهیم
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    4 0
    سعید معروف را خراب نکنید! اجازه دهید سعید معروف مربی گری را در لیگ تجربه کند و کم کم امتحانش را پس بدهد و آبدیده شود و بعدا اگر در مربی گری خوب عمل کرد، او را برای تیم ملی انتخاب کنید. لزوما بازی خوب یک شخص، به معنای مربی گری خوب او هم نیست. ویژگی رهبری او در تیم هم جزئی از بازی او به شمار میرود مثل یک کاپیتان فوتبال و معنایش بازی سازی خوب است که بر اساس راهبردهای تعیین شده توسط مربی انجام میشود. رضا عنایتی را هم در فوتبال سوختند چون او را زود آوردند و ای کاش خودش قبول نمی کرد. الان هم معروف را نیاورید چون حیف میشود.
  • سینا IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    کسی مثل سعید معروف که اصلا تجربه مربی گیری را نداشته انتخاب کنند به عنوان سرمربی این کار واقعا اشتباه معض هستش.
  • سید علی. شاهزاده IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    حالا بقدری امروز فردا کنید تا فرصت از دست برود چندروز دیگه گه داورزنی را انتخاب می‌کنند بلافاصله مربی مورد نظر خود را انتخاب می کند کاش فقط بفکر کشور و مردم باشیم
  • جمشید IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    1 0
    انتخاب داورزنی مشخص هست اخر از همه به این دوتا مربی نچندان کارکشته و بازیکن ایرانی میرسه و باز گند میزنن به والیبال ایران و ۲۰ سال به عقب بر میگردیم و باز بردن تیم های نه چندان مطرح اسیایی مثل افغانستان و هند ارزوی همه مردم ایران و هواداران عاشق والیبال میشه فقط اخراج داورزنی میتونه به این اتفاقات واکنش مثبت داشته باشه
  • م IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    1 0
    معلومه که پیمان اکبری و سعید معروف انتخاب کردید