رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طبق پیگیری‌های ما، بانک ها به هر کسی که برای دریافت تسهیلات مسکن مراجعه می‌کند، وام مسکن پرداخت می کنند منتها مردم دیگر بیش از این توان گرفتن وام و پرداخت اقساط را ندارند و به همین دلیل به بانک‌ها مراجعه نمی کنند.

محمدباقر قالیباف

به گزارش همشهری آنلاین، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز( یک شنبه، 21 آبان) مجلس و در جریان بررسی بندی از لایحه برنامه هفتم درباره رسیدگی به تخلفات بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن گفت: طبق پیگیری‌های ما، بانک ها به هر کسی که برای دریافت تسهیلات مسکن مراجعه می‌کند، وام مسکن پرداخت می کنند منتها مردم دیگر بیش از این توان گرفتن وام و پرداخت اقساط را ندارند و به همین دلیل به بانک ها مراجعه نمی کنند.

رئیس مجلس ادامه داد: این یک مشکل دیگری است که باید برای آن در مجلس چاره اندیشی شود.

کد خبر 806607
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    1 0
    از نمایندگان محترم سوال دارم جایگاه ایثارگران در کجا برنامه قرار دارد ؟ فرق برنامه ششم و هفتم مربوط به ایثارگران ؟ چرا مصرف کننده باید مالیات ارزش افزوده پرداخت نماید ؟ از یک کالا چند مرجله باید مالیات گرفته شود چرا مصرف کننده هم باید پرداخت نماید و افتخار می نماید افزایش در آمد مالیات داشته اند آیا واقعا به فکر مصرف کننده هستید یا درآمد دولت