پسر مدیر اجرایی هالیوود به اتهام قتل فجیع همسرش و پدر و مادر او بازداشت شد و پلیس در جستجوی کشف بقایای اجساد قربانیان است. 

قتل در خانواده هالیوودی

به گزارش همشهری‌آنلاین_ گروه سرنخ: به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سی ان ان، سه‌شنبه شب گذشته بعد از اینکه کارگران ساختمانی در یکی از خیابان‌های لوس‌آنجلس نیمی از جسد یک زن در کیسه پلاستیکی در سطل زباله را پیدا کردند، پلیس را در جریان قرار دادند. ماموران به محل اعزام شدند و تحقیقات خود را درباره این جسد نیمه آغاز کردند.

اخبار حوادث را در اینجا بخوانید.

بررسی‌ها با استفاده از دی ان ای و آثار و شواهد، پلیس را به سوی خانه ساموئل هاسکل ۳۵ ساله، پسر مدیر اجرایی و تهیه کننده هالیوود در لوس‌آنجلس کشاند.پلیس به خانه ساموئل رفت.

قتل خانوادگی فجیع در هالیوود |  این خانواده سرشناس هالیوودی چه کسانی هستند؟
سم هسکل مدیر اجرایی هالیوود پدر ساموئل

در بازرسی از خانه او رد خون و شواهد دیگری کشف شد که نشان داد، ساموئل در قتل همسرش می‌لی هاسکل ۳۷ ساله نقش دارد. در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد گاوشان لی ۷۱ ساله و یانشیانگ وانگ ۶۴ ساله پدر و مادر همسر ساموئل ناپدید شده‌اند. ساموئل و می‌لی ۳ فرزند داشتند که بچه‌ها در خانه بودند اما خبری از مادر و پدر می‌لی نبود.

قتل خانوادگی فجیع در هالیوود |  این خانواده سرشناس هالیوودی چه کسانی هستند؟
همسر و پدر و مادر همسر ساموئل

بنابراین پلیس ساموئل را در چهارشنبه ۸ نوامبر امسال با قرار وثیقه ۲ میلیون دلاری بازداشت کرد. تحقیقات گسترده پلیس درباره این پرونده ادامه داشت. تا اینکه چند کارگر ساختمانی روزمزد، به پلیس گفتند که ساموئل از آنها خواسته ۳ کیسه زباله بزرگ را در ازای ۵۰۰ دلار دور بیاندازند.

این کارگران ادامه دادند که ساموئل آنها را در ۷ نوامبر استخدام کرده بود وگفت که ۳ کیسه پر از سنگ را جابجا کنند، اما کیسه‌ها نرم و خیس بودند و هر کدام حدود ۲۰ کیلو وزن داشتند، بنابراین تصمیم گرفتیم داخلشان را نگاه کنیم.

یکی از کارگران ادامه داد: من کیسه‌ها را باز کردم و از دیدن محتویات آن تعجب کردم. اعضای تکه‌تکه بدن داخل کیسه‌ها بود.او گفت: به سرعت به خانه ساموئل برگشتیم، پولش را پس دادیم و کیسه ‌ها را جلوی خانه در خیابان رها کردیم. بلافاصله به یکی از ادارات پلیس لوس آنجلس گزاراش دادیم و از آن منطقه دور شدیم.

به گفته پلیس لوس‌انجلس تحقیقات در مورد این پرونده و پیدا شدن نیم تنه بالای می‌لی و پدر و مادر همسر ساموئل و زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد.به گزارش مرکز اطلاعات زندانیان لس آنجلس، ساموئل قرار است دوشنبه در دادگاه محاکمه شود.

کد خبر 807059
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha