پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: پلیس راه ناجا آخرین محدودیت‌های ترافیکی پنجشنبه و جمعه 17 و 18 اردیبهشت جاده‌های کشور را اعلام کرد

به گزارش واحد مرکزی خبر از تهران، پایگاه اطلاع رسانی پلیس، تردد موتورسیکلت در ایام تعطیلات از روز پنجشنبه هفدهم تا ساعت 23 روز جمعه هجدهم اردیبهشت از محور کندوان (کرج - چالوس)، هراز، فیروزکوه، قزوین - رشت، ساوه - همدان و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

در این مدت تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس ممنوع است.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 22 روز جمعه 18 / 2 / 88 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا ساعت 22 از بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد همه تریلرها از محور هراز ممنوع است.
از ساعت 12 تا 23 روز پنجشنبه 17 /2 / 88 و از ساعت 5 تا 23 روز جمعه 18 / 2 /88 تردد همه کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از محور هراز ممنوع است.

در محور دماوند تردد تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 صبح تا ساعت 23 روز جمعه 18 / 2 /88 از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور ساوه - همدان تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای تریلرها و کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 23 روز پنجشنبه 17 /2 / 88 و از ساعت 7 تا ساعت 23 روز جمعه 18 / 2 /88 از ساوه به همدان (از ساوه تا دو راهی قزوین - همدان) و بالعکس ممنوع است.

محور قزوین - رشت از ساعت 12 تا 23 روز جمعه 18/ 2/ 88 تردد همه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای تریلرها و کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از محور رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

بنا براین گزارش هرگونه تغییر در کاهش و یا افزایش ساعات محدودیت با کسب مجوز از پلیس راه ناجا انجام می‌شود.

رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در طول مسیر محدودیت درحرکتند، موظفند به نحوی برنامه ریزی کنند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر این صورت از حرکت آنان جلوگیری می‌شود.

رانندگان وسایل نقلیه باربری و حمل مواد سوختی و فاسد شدنی هنگامی که فاقد بار هستند در محورهایی که محدودیت تردد کامیون و کامیونت و تریلر اعمال می‌شود مجاز به تردد نیستند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555(ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضع راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

کد خبر 80811

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز