سید محمد حسینی با انتشار کلیپی ضمن تکذیب ادعای ردصلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس که منتقد دولت بودند، بیان کرد: دولت سیزدهم که دولت مردمی و قانون گرا است، همه تلاش خود را خواهد کرد  که انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان به بهترین نحو برگزار شود.

سید محمد حسینی

به گزارش همشهری آنلاین، وی در ادامه اظهار کرد: دولت هم ضوابط و مصوبات قانونی را با دقت رعایت می کند. توصیه ما به هیات های اجرایی این بوده که دقیقا بر اساس استعلام ها و مستنداتی که دارند، عمل کنند. اگر در مواردی هم داوطلبی احساس می کند که حقش تضییع شده است، هیات نظارت بر این موضوع ورود خواهد کرد و رسیدگی مجدد انجام می دهد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: اینکه برخی مدعی می شوند که منتقدین دولت تایید صلاحیت نشده اند، صحت ندارد. هم از کسانی که دوستان دولت و همراه دولت بودند و هم از کسانی که مخالفان دولت بودند در مرحله بررسی هیات های اجرایی مورد تایید قرار گرفته و یا رد شده اند. یعنی از هر دو گروه بوده است. دولت بر همگان تاکید دارد که حقوق کسی ضایع نشود و هر کسی را که مردم به عنوان نماینده مجلس دوازدهم انتخاب کنند، دولت با آنها کار خواهد کرد و با همدلی و همگرایی سعی می کنیم در خدمت مردم بوده و در جهت پیشرفت کشور گام های بلندی برداشته شود.

کد خبر 808431
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ه محمدی IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 1
    کسانیکه رد صلاحیت میشوند کاملا به قانون و میان‌برهای آن آشناتر از هرکسی هستند و اگر ریگی به کفش نداشته باشند زمین و زمان را به هم می دوزند ، فقط تعجب از کسانی هست کاسه داغ تر از آش شده و هر دروغ نعمتی را که از شیطان یاد گرفته اند بکار میبرند تا ذهن مردم را منحرف کنند.