مجموع نظرات: ۴
سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
۰ نفر

مرد جنایتکار اسکاتلندی بعد از کشتن نامزد و دختر ۲ ساله او به ۳۶ سال حبس محکوم شد.

قتل در اسکاتلند

همشهری‌آنلاین _ گروه سرنخ: به گزارش همشهری به نقل از میرر، در سال ۲۰۱۹ بنیلین برک ۲۵ ساله پس از جدایی از شوهرش به همراه نوزاد دخترش از فیلیپین به اسکاتلند مهاجرت کرد و در شهر داندی ساکن شد. او ۲ سال بعد در فوریه ۲۰۲۱، در یک سایت دوست‌یابی با اندرو اینس، ۵۳ ساله آشنا شد. آنها بعد از مدتی از این آشنایی، با هم نامزد کردند.

بنیلین مدام با خانواده‌اش در تماس بود و به خواهرش می‌گفت که از زندگی در بریتانیا لذت می‌برد و به آینده خود با نامزدش اندرو بسیار خوش‌بین است. اما این خوش بینی خیلی ادامه نیافت و ناگهان بنیلین و دخترش جلیکا به طرز عجیبی ناپدید شدند. خانواده‌اش وقتی متوجه شدند که دختر و نوه‌شان ناپدید شده‌اند، پلیس اسکاتلند را در جریان قرار دادند.

ماموران پلیس وارد ماجرا شدند و تحقیقاتشان را آغاز کردند. در بررسی این پرونده پلیس به اندرو (نامزد زن جوان) مظنون شد اما از اندرو نیز خبری نبود. در تحقیقات بعدی، پلیس مخفیگاه این مرد را شناسایی کرد و آنجا را تحت نظر قرار داد.

۲ هفته از ناپدید شدن بنیلین و دخترش می‌گذشت تا اینکه در ۵ مارس افسران پلیس اسکاتلند خودرویی را دیدند که وارد خانه اندرو شد. آنها بلافاصله خانه را محاصره و اندرو را داخل خودرو دستگیر کردند.

مرد میانسال بعد از دستگیری ادعا کرد که بنیلین و جلیکا را به گلاسکو برده و آنها را با مرد دیگری رها کرده است. اما در بازجویی‌های بعدی، به قتل بنیلین اعتراف کرد و به ماموارن پلیس گفت که بنیلین را با چاقو به قتل رسانده و جلیکا را با چکش به قتل رسانده و زیر کف آشپزخانه دفن کرده است. پزشکی قانونی اعلام کرد که مرد جنایتکار به دختر ۲ ساله تجاوز کرده و بعد او را به قتل رسانده است.

قتل این مادر و دختر در رسانه‌های اسکاتلند بازتاب گسترده داشت و آنها این قاتل را جنایتکار «شیطان صفت» نامیدند. یک سریال مستند از زندگی این زن ۲۵ ساله نیز ساخته و در آن با خانواده بنیلین گفت و گو شد.

دادگاه عالی ادینبورگ، به تازگی اندرو را به دلیل تجاوز جنسی به جلیکا، تجاوز جنسی به یک کودک دیگر و تلاش برای منحرف کردن مسیر پرونده مجرم تشخیص داد. اندرو پس از محاکمه در ماه فوریه امسال به جرم قتل آنها مجرم شناخته شد و به حداقل ۳۶ سال محکوم شد.

خانواده بنیلین اما به این حکم اعتراض کرده و از مقامات دادگاه عالی ادینبورگ برای اندرو حکم اعدام خواسته‌اند. آنها معتقدند که حتی حبس ابد برای قاتل شیطان صفت که اینگونه وحشیانه دختر و نوه‌شان را به قتل رسانده، کم است. خانواده بنیلین به رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که این پرونده را برای تغییر حکم اندرو پیگیری خواهند کرد.

کد خبر 809072
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهندس نرم افزار IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    11 0
    یه تنه مرزهای بیشرف بودن را تغییر داده این مردک
  • فری IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    2 0
    قابل توجه دختران ساده لوح ایرانی که در فضای مجازی به جستجوی همسر خارجی هستند!
  • US ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    2 0
    این زالوها باید اعدام بشن حبس یعنی چی؟
  • سردار طباطبایی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 1
    عاقبت زنی که با همسن باباش میپره....یه دختر 27 ساله با یه مرد 53 ساله....درس عبرت برای همسالانش