کارشناس فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی که گفته بازیکنان در نیمه دوم راه می‌رفتند می‌خواهم از او بپرسم به عنوان نفر اول کادرفنی تیم ملی چه کاری انجام می‌داد؟!

تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین جلال چراغپور در مورد تساوی 2 بر 2 تیم ملی مقابل ازبکستان در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: متأسفانه دیروز تیم ملی نوجوانان ما هم از جام جهانی حذف شد و تیم ملی هم مقابل ازبکستان متوقف شد. اتفاقاتی که من در مورد آن بارها در مصاحبه‌هایم به آنها اشاره کرده بودم. در فوتبال ما اتفاقات مثل کاروان از راه می‌رسد و در یکی دو ماه آینده هم این حوادث به وقوع خواهد پیوست.

وی افزود: آنچه از نظر قانون‌مندی و قاعده مندی انتظار داشتیم در حال وقوع است. ما مقابل ازبکستان که در واقع اولین تیمی بود که یک مربی صاحب اندیشه و با کارنامه داشت، پیروز نشدیم. کاتانچ سرمربی ازبکستان هم بازیکن خوبی بوده و هم مربی صاحب اندیشه‌ای است. نتوانستیم مقابل این تیم پیروز شویم و در نیمه دوم شکست خوردیم.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: اتفاق دومی که برای تیم ملی رخ داد این بود که بازی 2 بر صفر برده را نتوانستیم حفظ کنیم و بازی با مساوی تمام شد. در نیمه اول شاید برای حریف ناشناخته بودیم اما در نیمه دوم حریف به خوبی تیم ملی ما را آنالیز کرد و توانست بر توپ و میدان مسلط شود و فهمید که نقاط ضعف تیم ملی کجا است و چگونه می‌تواند به ما گل بزند. در واقع می‌توانم بگویم ما ازبکستان را به گل زدن به تیم ملی دعوت کردیم!

*حفره‌ای میان 2 دفاع وسط تیم ملی

مربی اسبق تیم ملی با اشاره به مسائل فنی عنوان کرد: امیر قلعه‌نویی بر مواردی در تیم ملی اصرار می‌کند که اصلاً جایی برای اصرار ندارد. مورد اول حفره‌ای است که بین دو دفاع وسط ما وجود دارد و دو دفاع وسط ما قادر به همپوشانی هم نیستند. آنها زمانی که جوان‌تر و چابک‌تر بودند هم این ضعف را داشتند. اکنون بین شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان یک حفره وجود دارد این دو نمی‌توانند به خوبی بده بستان کنند و هم دیگر را همپوشانی کنند. نتیجه آن می‌شود تمام تیم های آسیای و حریفان درجه 2 و3 هم که با ما بازی می‌کنند با دیدن اولین فیلم تیم ملی ما متوجه این حفره در مرکز دفاعی تیم ملی می‌شوند.

وی افزود: خود کی‌روش هم این ضعف و حفره را می‌دید و به همین دلیل بازیکنان مختلفی را در این منطقه به کار گرفت. از مرتضی پورعلی‌گنجی تا مجید حسینی، پژمان منتظری و ... این اشکال و حفره در ساختار تیم ملی ایران نهادینه شده است.

*راهکار برای حل مشکل بزرگ تیم ملی

چراغپور در مورد اینکه راهکارش برای رفع این مشکل چیست، گفت: دو راه حل وجود دارد؛ اول اینکه با سه دفاع متمرکز و مرکزی بازی کنیم یعنی یک مدافعی که قابلیت بازی با هر دو پا را دارد در بین شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان قرار بدهیم. در لیگ برتر و حتی لیگ یک ما چنین بازیکنان و مدافعان دو پایی و جود دارند. کادر فنی برود و آنها را پیدا کند. من می‌توانم چند گزینه بگویم اما نه وظیفه من است و نه درست است در اینجا اسمی از آنها ببرم.

*دیگر در فوتبال امروزی هافبکی مثل گتوزو نمی بینید

وی با اشاره به راه حل دوم گفت: مشکل دیگر تیم ملی این است که هنوز می‌خواهیم به روش منسوخ شده بازی کنیم. دیگر هافبکی ضد فوتبال و تثبیت‌کننده در تیم‌ها وجود ندارند. دیگر شما نمی‌توانید هافبکی مانند گتوزو را ببینید این روش فوتبال به خدا منسوخ شده است. به جای بازیکن تخریبچی باید از هافبکی به نام لینک پلی‌یر یا طراح عقب استفاده کرد. در گذشته هم بارها می‌گفتند بین جواد نکونام و آندرانیک تیموریان یکی باید در ترکیب قرار بگیرد چون ویژگی‌های هر دو بازیکن شبیه هم بود. اکنون هم در خط هافبک هم این حفره وجود دارد و در سیستم 4-2-3-1 یک حفره دیده می‌شود. چه آنجا نوراللهی و عزت‌اللهی بازی کنند چه سامان قدوس، چشمی و عزت‌اللهی یا هر گزینه دیگری.

*آقای قلعه نویی وقتی بازیکنان راه می رفتند، شما چه کار می کردید؟

این کارشناس فوتبال در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی پس از تساوی مقابل ازبکستان گفت که بازیکنان ما در زمین راه می‌رفتند و ازبکستانی در نیمه دوم با قلب‌شان بازی کردند، اظهار داشت: وقتی صحبت از سوم شخص مفرد می‌شود یعنی آن کسی که خودش مسئولیت دارد خود را کنار می‌کشد اما سؤال اینجا است پس کسی که مسئولیت دارد چه می‌شود؟ اگر بازیکنان ما مقابل ازبکستان در نیمه دوم در زمین راه می‌رفتند باید از آقای قلعه‌نویی محترمانه پرسید آقای سرمربی شما در آنجا چه می‌کردید و مشغول چه کاری بودید؟ آیا شما نباید جلوی راه رفتن بازیکنان را می‌گرفتید؟!

کد خبر 809560

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 83
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 40
  • نواب IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    99 4
    این تیم پیر و خسته هستن و شک نکنید زنگ تفریح ژاپن و کره خواهند شد انصاری روزبه حاج صفی کریمی ابراهیمی ووو اینا خودشان هم انتظار نداشتن حتی در جام جهانی قبلی به تیم ملی دعوت شوند چه رسد به بازی کردن و حالا بعد از این مرتب سرشکستگی و مربیان هم می گویند 12 بازی بدون شکست بودیم ولی نمی گویند 12 بازی جلوی چه تیم هایی از 11 بازیکن حداقل 5نفر را زیر 22سال بگذار ببین چطور تمام ضعف ها با زحمت بیشتر پوشش می شود
    • رامین IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      47 1
      درست گفتی....بعضی بازیکنان تیم ملی میانگین سنی بالایی دارند وباید از تیم ملی خدا حافظی کنند...مطمئن باشید تو جام ملتها به کره جنوبی بخوریم راحت حذفمون می کنه...
    • یک ایرانی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      0 0
      آقای چراغپور وقتی کی‌روش از ازبکستان باخت شما کجابودید ولی وقتی هموطنتون سرمربی میشه زبونتون زیاد فعالیت میکنه
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      0 0
      دقیقا ،واقعا نمی دونم سر مربی بر چه اساسی یا بقولی سفارشایی بازیکن انتخاب می کنه ،چرا فکر میکنند فقط همون بازیکنای قدیمی که یه مربی قبلی انتخاب کرد ،فقط بازیکن داریم ،اصلا فوتبال روز دنیا وعملکرد مربیان روز دنیا را نگاه می کنند البته قلعه نوعی در حد مربی امروز تیم ملی ایران نیست
  • مهران خواجه دادی OM ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    63 9
    وقتی از یه مربی خوب جهانی به قلعه نوعی راضی میشیم همینه‌. مربی که دانش داشته باشه به فکر هیکل و پرستیژ خودشم حتنا خواهد بود ولی مگر میشود با تجربه لیگ مضخرف ایران بیای با چندین تجربه جهانی مقابله کنی؟ عرصه بین المللی جای رفیق بازی و مرام این مضخرفات نیست اونجا دانش و تجربه حرف میزنه که متاسفانه هیچ مربی ایرانی نداره.
    • رضا فوتبالی IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      0 0
      اتفاقا ضمن احترام به حضرتعالی بنده نظرم مخالف شماست البته از جهاتی،چون مربی نبایست شجاع و کنعانی را با هم در بازی داشته باشه ،کنعانی تا بخواد برگرده حریف کارو تمام کرده ولی انگار قلعه نویی نمیخواد بفهمه،جناب قلعه نویی افکار کی‌روش دیگه در ایران خریدار ندارد اگر بلدی مربی باش بلد نیستی رها کن و برو،ولی تا آلان بدون شک بهتر از کی‌روش و امثال کی‌روش بودی،
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    61 25
    بابا این قلعه نویی رو از تیم حذف کنید، بخدا ما رو در جام ملت ها حذف میکنه این گروهبان قندلی. حاج صفی و کریم هم بازیکنای خوبی هستن، سن فقط عدده مهم فقط و فقط استقامت بدنیه وسلام.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    63 13
    این توضیحات برای قلعه نوعی مضحک است.زیرا شیوه مربیگری ایشون همان که جناب مدیری در مرد هزار چهره نمایش داد...
    • جلال IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      0 0
      خخخخخخ‌ دانشمند تو دیگه کجا بودی
    • محمد IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      0 0
      تیم ملی اگر بهترین مربی هم بیاد همینه شما شوماخر رو بیار بزار پشت ژیان نفر آخر میشه مثلا دفاع قدیم انگلیس جان تری کدوم دفاع ما مثل اون هست یا هافبک هامون کدوم شبیه لمپارد یا استیون جرارد هست
  • عباس ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    59 5
    نیمه دوم ،نیمه مربیان بود ها
  • عباس ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    39 9
    قلعه نوعی -حاج صفی - ترابی -روزبه چشمی -انصاری- جهانبخت را کنار بذارید
  • ... IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    55 34
    بازیکنانی مثل بیرانوند به همه نون ونوا رسیدن دیگه برای تیم نمی جنگن ، ترابی و طارمی که دیمی بازی میکنن هیچ نکته فنی ازشون ندیدیم ، حاج صفی و شجاع پیر شدن یک نیمه هم براشون زیاده ، کنعانی هم که از همون اول الکی به تیم ملی دعوت شد یکبار ندیدیم تو حمله ها شرکت کتد یا حرکت پا به توپ داشته باشد
    • امید IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      0 0
      بابا شما طرفه کیسه هستین توباید سرمربی بارسا میشدی خخخخخخخخم
    • جمال IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      0 0
      ببند ... رو ترابی خط بخره تو اصلا میدونی فوتبال چیه ... میزنی
    • رضا IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
      0 0
      احتمالا از نظر شما چشمی و کریمی و ابراهیمی و عزت اللهی ستاره بودن که اسمشونو نیاوردی علی کریمی که به ازبک پاس گل داد چشمی هم که پشت دفاع میانی آفساید رو پرکرد محمدی هم که بازیکن مستقیم خودشو ول کرد که گل بخوریم
  • حسین IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    59 17
    من نمی فهمم حالا چه اصراریه که فوتبال بازی کنیم اصلا این بارفتیم جام جهانی جام راهم اوردیم فکر می کنید چه تغیری درکشور و در رشد فوتبال حاصل می شود که اینقدر کارشناسی وحلاجی می کنیم یکی جواب منو بدهد ممنون میشم
    • ایرانیان IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      0 0
      یکدفعه خجالت‌نکش‌بگوتیم‌کاج‌روبه‌جای‌تیم‌ملی‌اعزام‌کنید.روکه‌نیست‌سنگ‌پای‌قزوینه.کیسه‌کشای‌درپیتی..
    • پارسا IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      0 0
      معلومه تو یه کیسه کش اصلی آخه چه بهت بگم واقعا تو درکی از فوتبال نبردی و داری فقط سنگ بازیکنای کیسه ب سینه میزنی مثلاً روزبه پشمی و علی کریمی فیک تو بازی چه کار شاخی کردن اونا اومدن تو بازی تیم ملی وا داد و بازی رو باختن ،کیسه کش نباش
    • یاسین IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      0 0
      پ ن پ، علی کریمی که پاس گل به حریف میده خوبه، یا روزبه که هیچی سرش نمیشه و یا ابراهیمی که باید با ویلچر بازی کنه خخخخ
  • ایمان IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    51 16
    تیم ملی دوچرخه سواران
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      0 0
      جواب ابلهان خاموشیست
  • استقلال IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    41 14
    صادقانه بگویم این ره که می رویم به ترکستان است. با این تیم به هیچ جا نمی رسیم نه که اینکه فوتبالیست ها خوبی نداریم منظورم اینکه فاکتور انگیزه در بازیکنان از خط دروازه تا نوک حمله وجود نداره در واقع اشباع شده به هر چی که می خواستن رسیدند تیم باید صد در صد جوانگرایی کنه به جهت انگیزه زیاد خدایی ژاپن و ببینین کوه انگیزه و اتحادند.
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      1 0
      عشق فقط دوچرخه سواران. افتخار میکنیم که اصالت داریم
  • امیر IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    58 6
    بازیکنانی که در سطح اول اروپا بازی میکنند درتیم ملی وقتی میبینند سرمربی شون سطح دانش و فنیش پایینتر از مربیانیه که باهاشون در اروپا کار کردند خب نتیجش میشه بی محلی بی انگیزه گی شون توی زمین. انتخاب قلعه نوعی یک خودزنی بزرگ بود . سرمربی بادانش و به روز و بزرگ میخواد تیم ملی ایران .
    • جواد US ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      0 0
      تیمی که بازیکنانش دلشون با مربی نیست تو بگو همش ستاره. ولی به هیچ جایی نخواهد رسید
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    58 7
    خیلی از حرفها رو شما فرمودید آقای چراغپور دوگلی هم که زدیم کار انفرادی ونبوغ سردار وطارمی بود نه تاثیر قلعه نویی در مقابل ژاپن کره -استرالیا عربستان تایلند عراق وحتی اردن وسوریه وچین غرور ملی مردم میشکند پسرفت داشتیم آقای چراغپور اما ما وشما اینو به کی بگیم ؟؟؟؟؟؟؟
    • محمد بلوچ IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      36 2
      احسنت به نکته کاملا درستی اشاره کردی وقتی نصف تیم لژیونره سرمربی نباید قلعه نوعی باشه
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    32 1
    راه رفتن پیشکش پاس گل میده کریمی
  • سیامک IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    42 1
    برادر گرام آقای چراغپور عزیز تا الهویی هست کسی به فرمایشات جنابعالی توجه نمیکنه شما هم به جای معرفی بازیکن لطف کرده و بفرمائید که این الهویی کیه و از کجا آوردن این اقا رو .
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    36 2
    مربی بزرگ برای بازیکنهای خوبی که داریم
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    32 3
    حال و روز فعلی تیم ملی دو حالت دارد1مشکل بازیکن سالاری 2 مشکل پیر سالاری
  • اصغر فرهادی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    40 8
    وقتی که سر مربی با بازیکنان رابط دارد وکسیکه مدتهاست بازی نکرده دعوت می کند وبه او بازی می دهد علی کریمی و ابراهیمی ومحمدی وچشمی چه کردند
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    35 3
    هیچ امیدی به این تیم نیست اصلا و ابدا ... نهایت خیلی بتونن کار کنن تا یک هشتم بیان بالا... به محض اینکه با یک تیم حتی عربی درجه رو بخورن باختن . حذف شدن... دوره قبلی جام ملت ها خیلی بیشتر امیدوار بودم به این تیم ولی الان نهایت تو جمع هشت تا تیم حذف شدن ... حالا باشه ببینیم
  • بنده خدا IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    39 1
    قلعه نویی خودش مقصره راخته که سرداررابیرون کشید...کریم داخل زمین راه می رفت حاج صفی کجابود درضمن بچه ها ی ماازنظربدنی نسبت به ازبکاگم آورده بودن برای همین راه می رفتن من پرسپولیسی هستم ولی قائدی جوان وسرحال چرادعوت نکردی که ....ولش کن واقعا حق بامایلی کهن هست......تواینطوری آخه می خوای جلوچژاپن وکره سرعتی بازی کنی باورکن آبروی مارامی بری بااین طرزق بازی کر دن
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    بنازم جواب قعله نویی را دادی او رفته بود روز سیزده بدر
  • سیدمحمد IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    حرف درستی می زند اگر قلعه نویی میگه بازیکنان داخل زمین راه میرفتن!!! تو کجا بودی و چرا کاری نکردی؟!!! قلعه نویی صلاحیت سرمربی گری تیم ملی را ندارد، تا اتفاقی نیافتاده او را عوض کنید.
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    قلعه نویی با بازیکنان پیر رودرواسی دارد اینها انگیزه ندارند شجاع و کنعانی و بیرو و چشمی و انصاری حتی جهانش باید کنار بروند.اینها برای اینکه کنار هم خوش باشند بازی می کنند نه تعصب دارند نه بازی بلند.
  • چبارزاده US ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    سلام والله باتوجه به اساتید فوتبال اظهارنطر من واقعا اشتباه است ولی تیم های ملی ما درنیمه دوم کم می اورندوبرای ۹۰و۱۲۰دقیقه ساخته نشده انداینودربازی تیم ملی باازلکستان وتیم نوجوانان باانگلیس ومراکش کاملا مشخص بود
  • زرتشت IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    اشکال نداره عوضش بچه های تیم شنا با ویلچر مقام اول آوردن
  • مهدی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    قندلی چه می‌دونه تاکتیک چیه
  • جوزانی GB ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    همه دنیا دارنند پیشرفت میکنند جز ایران بسه دیگه خسته شدیم اینقدر با عصاب ما بازی نکنید فوتبال ایران همینه که هست همیشه در جا زدن هست
  • هموطن IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    اقای قلعه نوعی شجاعت لازم را برای بکارگیری جوانان را نداشته و ندارد
  • ایرانی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    اونی که قلعه نویی رو آورده بهتر از من و شما می دونه که اینکاره نیست ،چند تا باخت ،یه عذرخواهی ،وعده همیشگی انشالله دوره بعد، تسویه و دریافت چند میلیارد، و برندی به نام سرمربی تیم ملی و خلاص
  • Am IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    درود بر جناب چراغپور...مثل همیشه عالی، دقیق و فنی کارشناسی کردند.
  • احمد IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    بعضی از بازیکنان مانند حاج صفی و کریمی و ابراهیمی و انصاری فر ،چشمی کنعانی و...که پا به سن گذاشته اند شاید باورشان نشه که به تیم ملی دعوت بشوند و دوم ضعف مربی هست که دانش و رهبری کاریزما در سطح تیم ملی رو نداره
  • نا شناس IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    ببین قلعه نوعی به درد لیگ ما میخورد ولی دانشی درحد ملی ندارد.این را باید قبول کنه وهمین الان تا دیر نشده برود حتی اسکوچیچ هم بیاید بهتره .احتمال نتیجه گیری در جا ملتها با اسکوچیچ بهتره .تیم باید جوان وسرحال وقبراق باشه.از گروه که بریم بالا تیمهای قدریقه ما را میگیرن.بای واقعیت را پذیرفت
  • نا شناس IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    حتی مایلی کهن را بیارن احتمال نتیجه گیری زیاداست .یا مایلی یا اسکوچیچ
  • بسعید IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    واقعا کیروش خوب فهمید این دو به درد نمخورند وبهشون بازی نداد قلعه نوعی هیچ دستاوردی واسه تیم ملی نداره ونخواهد آورد
  • علیرضا جهانشاهی GB ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    کریمی وابراهیمی در حد تیم ملی نیستند اخه بلزیکن ۳۷ساله تو تیم ملی که اصلا کار ایی هم نداره
  • ناشناس IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    زنگ هشدار با مساوی برابر ازبکستان به صدا در آمد انشاالله که مقابل تیم های قوی آبروریزی نشود حریف دانستن تیم هایی مانند ازبکستان و امثالهم یعنی حیف پولهایی که در فوتبال هزینه میشه .
  • حبیب IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    بنظرم بازیکنان پول رو هم بزارن یه مربی خوب بگیرن
  • محمد رضا IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    با سلام والاه خسته شدیم از اینهمه بی تفاوتی و.... بداد فوتبال کسی نمیرسه
  • سعیدخدادادی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    براتون متأسفم هیچ کشوری راضی نیست باایران بازی کنه حالاازسرمربی ایرادمیگیرین ایران نیمه اول خیلی عالی بودنیمه دوم بنظرم رضاییان عامل اصلی نتیجه بودچون بازی رابه حاشیه برددرضمن ازبکستان درحضورتماشاگران خودباحمایت کامل بازی رابه تساوی کشاند
  • ناصری IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    این همه بازیکن خوب را دادید دست این یارو که مال این حرفا نیست ؟؟؟ یه مربی کاربلد خوب بیارید
  • ورزش‌دوست IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    سلام جناب قلعه نویی . کنعانی زادگان و خلیل زاده و حاج صفی دیگر توان بازی د ر تیم ملی را ندارند . اگر یادتان باشد ، کی‌روش هم این موضوع را فهمیده بود که آنان را کنار گذاشت . پیشنهاد ما اینست که هر چه سریعتر سه جایگزین جوان و چالاک را جانشین آنان بنام ئید . با تشکر .
  • j k IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    حرف حقو مربی قبلی گفته بود واقعا با سواد بودش بازیکنای ایران تاکتیک پذیر نیستن .طارمی یه چی گفت گوششو پیچوند بدون طارمی هم تونست بره جام جهانی بااینکه زیر 40درصد شانس داشت واقعا مربی باکلاسی بود .
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    همیشع تصمیمات اشتباه بلای جان این کشور میشه درهرزمینه ای ک فکرشو کنید
  • بیکار IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    قلعه نوعی اگه مربی خوبی بود حداقل تیم های عربی استخدامش میکردند ...
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    این شماره ۷ محمدی ... بارش نیست، معلوم نیست پارتیش کیه؟
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    واقعاً قلعه نوعی درست گفته، وقتی ازبکستان با تمام انرژی حمله میکرد فوروارد و هافبک ها راه می‌رفتند
  • حقوق بگیر تامین نه دولت IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    تو فکر عدد ۶ بود
  • اهوازی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    باسلام خدمت هموطنان عزیزم،من خودم به عنوان یک پرسپولیسی،خواهشمندم ازهمه طرفداران قرمزوآبی یکبارم ک شده بخاطرکشورمون وتیم ملی وفارغ ازرنگها بیایم واقعیت هاروبگیم بلکه کمکی به تیم ملی کردیم،مشکل اصلی تیم مابازیکن سالاری وهمچنین نبود سرمربی ودستیاران کارکشته وبروز هستش،ی مثال ساده خدادادعزیزی قبل ازپیوستن به عنوان دستیاریکی ازمنتقدان سرسخا الهویی بود ولی بعد ازپست گرفتن گفت مربی بادانشی هست بعداین میشه نتیجش،بقیه هم مثل الهویی بدون کارنامه،بازکنانمون هم میشه امثال،روزبه،شجاع،ابراهیمی،حاج صفی،علی کریمی،وهرکسی که پابه سن گذاشته وکارایی نداره،چرا ماباید بازیکنی مثل قائدی،عمری،حسین زاده،کسایی که استعداد درشون موج میزنه هستندامثال این بازیکنا درهمین تیم ملی نوجوانانم میتونیم درکنار،سردار،طارمی،جهانبخش،قدوس،بیرانوند،ازشون استفاده کنیم وباتجربه تربشند،بیایدحقیقت هاروبگیم حالا شاید اسامی باشند من نگفتم فراموش کردمه ولی زیادهستندازاین بازیکنان،ولی اقای تاج وهمکارانش متاسفانه تیم ملی رو باانتخاب های غیرفنی به نابودی میکشند ونسل بازیکنان خوش آتیه رو میسوزانند،
  • رضا IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    استاد چراغپور دلائل متغنی آوردند کاملا مشخص بود که قلعه نوعی کاتانج را دست کم گرفت در نیمه دوم واین همان مربی بود که با عراق در بغداد مارو دو بر یک شکست داده بود پس باید این بازی رو سرمربی محترم جدی می گرفت وبرد دوبرصفر نیمه اول را با سختی از آن دفاع می کرد فعلا سرقفلی تیم ملی در اختیار این یازده بازیکن است و چرا تغییرات نداریم والله اعلم !!!!
  • مجید IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    اقایان بجای نظرات تکراری و احساسی دو کلمه حرف حساب بزنید . اولا این تفکر احمقانه مربیان همه رده های تیمی ما چیست که تا یک گل میزنیم کل تیم و تعویض را داخل دفاع فرو میکنند و تمام مدت تنها هنر بازیکنان زدن زیر توپ بدون تمگیزه و هدف است یعنی نمیعهمید تیمی که قرار فقط دفاع کنه هیچ تنگیزه ای برای بازی نداره و ترسک بازی میکنه تیمهای ما فقط فدای همین انگیزه بیشعوری مربیان نابلد و ناشایست ما هستند و دوم تینکه اخه مربیان ایرانی چی بلدید چرا به بازیکنانتان یاد نمیدهبد تبمی بازی گنند هرکدوم توپ را میگیرند تیر دروازه را میخواهند دریبل بزنند و خودی نشان وخند تو مربی هم ...کیف میشی جای یاد دادن
  • سرخدل US ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    آه اسکوچیچ حالا حالا دنبال تاجه.ترابی راه میرفت چشمی راه میرفت رامین بچه بازی...متاسفم ...
  • ایمان IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    تیم میلی استقلال
  • علی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    چرا همه چیز را گردن مربی می اندازید بازیکنی که تو زمینه انگیزه نداره .رقابت که نیست بین بازیکنها هیچ.تازه بازیکنان تیم ملی منت هم میذارن به سرمربی که بازی میکنند
  • صادق CA ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    خدایا تیم ملی را از شر قلعه نوعی وخدادا حفظ کن خدایا از دست این دو نفر به تو پناه می بریم واز تو مدد می جوییم
  • حسین IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    بابا قلعه نویی بزارید کنارتاآبرویمان رابیشتر نبرده به خدا زمانی که همه ملت میگفتند مربی داخلی بیاریم خوب میشه بعضی ها که توراس کارهستند مخصوصان اینو انتخاب کردند که باآبروریزی بره کناربعدش دیگه بارانت بازی ووو...
  • علی IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    تنها کسی که واقعا داشت با جون و دل بازی میکرد و واقعا حرص میخورد رامین رضاییان بود دمش گرم بقیه انگار شکم سیری بازی میکردن و براشون اهمیت نداشت . امثال طارمی و بیرانوند و ... که مثلا به یه جایی رسیدن و شاخ شدن خیالشون راحته که جاشون ثابته و عوض نمیشن جوری بازی میکنن انگار بچه ده ساله حریفشونه و اونقدر با اعتماد به نفس بالا و با غرور زیاد بازی میکنن که آخر تیمشونو به فنا میدن زورشون میاد تو زمین تمام تلاششون رو بکنن انگار براشون افت داره . بیرانوند با همین کاراش تو پرسپولیس ... زد حیف بعضی جوونها که واقعا خوبن و به خاطر کثافت کاری بعضیا حقشون خورده میشه تا پیرپاتالای مغرور بدردنخور باز کنن و گند بزنن
  • محمد SG ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    بازی قبلی گفتم که تیم ایران خیلی ولو و همریخته بازی می کند این تیم نیاز به مربی باسواد و علم روز دنیای فوتبال داره که توی ایران مربی اینچنینی نداریم همه مربیان ایران وقتی به زمین سفت می رسند تیم کم میاره و متاسفانه جای حساسی هم این اتفاق می افتاد که تیم حذف می شود و خیلی دیر مسئولین متوجه می شوند آقا مربی ایرانی بدرد نمی خورد این بازنشسته ها هست
  • سهیل IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    مشکل فوتبال نبود مدیریت در راس فوتبال است مقصر همه این وضعیت آقای تاج است زمانیکه با مربی سر شناس در مقدماتی جام جهانی تیم ایران در حال حذف شدن بود یک مربی جوان بدلیل شناخت از فوتبال ایران بازیکنان با انگیزه را به تیم ملی دعوت کرد وشاید نتیجه ای بدست آمد که در چند دهه اخیر سابقه نداشت متاسفانه با جابجایی در فداسیون همان مربی جوان وباانگیزه کنار گذاشته شد وهمگان نوع بازی ونتایج آنرا در جام جهانی قطر دیدیم شاید با بودن همان مربی جوان نتایج مشابه بدست میامد اما حداقل برای بازیهای آسیایی دارای یک تیم جوان وهماهنگ وبا انگیزه ای داشتیم در حال حاضر هم تیم به لحاظ سنی در شرایط خوبی نیست انتظار از سرمربی تیم این بود که کادر فنی قوی را به همکاری دعوت نماید نمی دانم کادر فنی دعوت شده با کدام رزومه میخواهند کمک حال تیم در بازیهای. آسیایی باشند.دیر شده ولی تیم نیاز به بازیکنان جوان دارد.بااین نفرات امیدی نیست.
  • DE ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    قشنگ همونطوری که دراگان را میزدید الان دارید قلعه نوعی را میزنید !!! ولی تا کیروش برگشت به به و چه چه !!!
  • علی IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    تیمی که از چشمی و کنعانی زادگان استفاده می‌کند.هیچ کاری را نمی‌تواند انجام بدهد
  • H IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    شجاع . امیدابراهیمی . حاج صفی . روزبه چشمی که پا به سن گذاشتن ! طارمی . آزمون . جهانبخش و ... که انگیزه ندارن ! آقای قلعه نویی باید به تیم ملی جوونی و انگیزه رو تزریق میکرد ! نه با تیم پیرمردها رو درست کرده !
  • محمد IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    از ایران نه امروز و نه فردا ، بلکه در هیچ زمانی تیم فوتبال در نمی‌آید و این به فرهنگ ما ایرانیان بستگی دارد که از کودکی شکل می‌گیرد و نوعاً جوریست که در فوتبال موفق نمی‌شویم مثلاً دوست نداشتن و احترام نذاشتن به همدیگر و پیرو آن کار گروهی را از کودکی تمرین نکردن و اعتقاد به خود و تنهایی داشتن وبه دنبال آن غرور و خود را برتر دیدن
  • سید مرتضی علم الهدی IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    اشکال از فوتبال ماست و متاسفانه آقای قلعه نویی که خود کارشناس این فوتبال است راه حل ندارد!لیگ ما هیچ ارزش و اعتباری ندارد فقط پول خرج میکنیم.یک بازیکن خوب تحویل نمیده.مربی هم ادعا میکنه لیگ را به دقت نگاه میکنه.این لیگ هیچ چیزی به تیم ملی نمیده.فقط خط حمله ما خوبه.ولی وقتی دفاع و هافبک توپ به خط حمله نرسانند خط حمله هم بی اثر میشه.باید تمرین پرفشار و پرس شدید روی بازیکن را زیاد انجام بدهند تا بتوانند توپ را سالم به حمله برسانند.
  • محمد IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    در ایران هر مربی میداند باید سریع نتیجه بگیرد وگرنه باید برود . یه مربی داخلی خوب میخواهیم که حتی ۴ سال هم نتیجه نگرفت به او فرصت دهند تا با بازیکنان مستعد و جوان که از تیم‌های پایه می‌آیند بهمراه تعدادی از با تجربه‌ها تیمی بسازد که بعد ۴ یا ۵ سال یه تیم قوی که هر مربی جدید هم اومد دیگر از صفر شروع نکند و پشتیبان سازی هم مکرراً باید ادامه داشته باشد مثل ژاپن که از ۳۰ سال قبل شروع کرد و زود نتیجه گرفت
  • ایران IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    هر موقع یه تعویض اجباری پیش اومد،بازیکن هوایی وارد زمین شدن که در حد لیگ محلی هم نیستن،اون از عارف غلامی بازی با کره،این هم از علی کریمی با ازبکستان،هافبک ها باید جنگنده و سریع باشن ،چشمی ،عزت الهی،ابراهیمی،کریمی،یکی می خواد اینها را هل بده.یعنی قلی زاده،قاعدی،صادق محرمی،حسین نژاد،اندازه اینها نبودن
  • محمد حسین دریایی IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    بازیکن تو زمین راه میره مربی فقط نگاه میکنه چه جالب !!!!
  • جمشید IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    اقای چراغپور شما به جای حفره دفاعی تیم ملی از بازیکنان بنجول کی ۳ استفاده کنی مثل روزبه ابراهیمی و چند بازیکن دیگه ؟اقای قلعه نوعی با کنار گذاشتن نوراللهی ودعوت از حسینی پیر اشتباه بزرگی کرد و تاوانش را هم داد و در اینده باز هم خواهد داد تفکرات کی روش =قلعه نوعی
  • جواد US ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    0 0
    خدایی چرا مثل بقیه کشورها مربی مطرح نمیارین دلخوشیمون یه فوتبال بود اونم به باد دادین با این انتخاباتون یادتون نره کیروش تیم اول آسیا رو تحویلتون داد الان ژاپن که ازمون رد شد رفت عمرا خودشو در حد ما و آسیا بدونه !! بقیه تیمها هم دارن بهمون میرسن. چندسال از تیمهایی مثل آرژانتین ،اسپانیا ، پرتغال ، و و امثال اینا به زور گل خوردیم الان تو چند ماه از افغانستان و امثال اینا هم دیگه ایستگاهی میخوریم. .. ای داد