رئالی‌ها امروز مقابل کادیز کار سختی دارند و کارلتو باید ترکیب کهکشانی‌ها را با یک مشت غایب بچیند.

آنچلوتی

به گزارش همشهری‌آنلاین، امروز کارلو آنچلوتی برای چیدن ترکیب رئال‌مادرید مقابل کادیس باید یک سیستم جدید اختراع کند. ۲هافبک دفاعی فرانسوی او شوامنی و کاماوینگا مصدوم هستند و بار دیگر باید تونی کروس در این پست به بازی گرفته شود. آلابا هم می‌تواند به عنوان هافبک دفاعی بازی کند. او هر جایی بازی کند، بهتر از کیفیتی است که در دفاع میانی به نمایش می‌گذارد. والورده هم ازجمله بازیکنانی است که توانایی بازی در این پست را دارد اما هافبک اروگوئه‌ای هم در خطر مصدومیت قرار دارد چون ۱۸۰دقیقه در ترکیب تیم ملی کشورش بازی کرد و در ۲دیدار سخت اروگوئه حضور داشت و تازه از سفر طولانی آمریکای‌جنوبی به اسپانیا برگشته و ممکن است او هم کنار نیمی از بازیکنان رئال در درمانگاه و فیزیوتراپی باشگاه باشد.

در خط حمله هم اوضاع خراب است. رئال‌مادرید تیم را با ۲۱‌بازیکن به لالیگا فرستاد و ۴جای خالی داشت. در این میان، بازیکنانی مثل کورتوا، میلیتائو، کاماوینگا، گولر، شوامنی، وینیسیوس و سبایوس به مصدومیت‌های طولانی دچار شده‌اند و تعدادی هم چند بازی را به‌دلیل آسیب‌دیدگی غایب بودند. رودریگو هم از بازی خشن با آرژانتین مصدوم برگشته است اما گویا مشکل حادی ندارد، درست مثل بلینگام که درد کتف چپش کمتر شده و می‌تواند بازی کند. احتمالا کارلتو، خوسلو را در خط حمله به بازی بگیرد و پشت سر او ۵هافبک قرار دهد؛ کاری که قبلا هم در رئال انجام داده بود.

در این فصل بیشتر بازیکنان آکادمی رئال‌مادرید که روبه‌روی این تیم بازی کرده‌اند، موفق به گلزنی شده‌اند. نگردو امروز بار دیگر مقابل رئال بازی خواهد کرد و ویکتور چوست هم همینطور. شاید یکی از آنها امشب گل هم بزند.

در حال‌حاضر ۴۴‌بازیکن آکادمی رئال‌مادرید در ۵لیگ بزرگ بازی می‌کنند که یک رکورد است. بارسا با ۴۰و لیون با ۳۱بازیکن در رده‌های بعدی هستند اما از لحاظ دقایق بازی در این فصل، رئالی‌ها در رده چهارم قرار دارند. رکورد متعلق به بیلبائو است که ۱۴بازیکن آکادمی این تیم در این فصل در ۶۸.۹درصد دقایق در تیم‌های خود حضور داشته‌اند، لیون با ۴۵.۶، سوسیداد با ۴۵.۴و رئال‌مادرید با ۳۶.۵درصد در رده‌های بعدی هستند. محصولات آکادمی بارسا فقط در ۲۹.۱درصد دقایق بازی کرده‌اند.

غیبت بازیکنان رئال می‌تواند مودریچ را فیکس کند. آنچلوتی مدتی است با این هافبک کروات چپ افتاده. لوکیتا تابستان آینده به عربستان می‌رود. او که اخیرا پانصدمین بازی‌اش را با پیراهن رئال انجام داد، مقابل کادیس به رکورد دیگری می‌رسد؛ مودریچ در ۳۵سالگی بازی شماره ۱۶۱را برای رئال انجام می‌دهد. رکورد قبلی دست پاکو بویو، دروازه‌بان بود که بازی ۱۶۰را برای این تیم انجام داد.

کادیس در ۳بازی از ۶بازی اخیر خود مقابل رئال‌مادرید در لالیگا (یک برد، ۲‌تساوی و ۳شکست) امتیاز گرفته است، به همان اندازه که در ۱۵بازی قبلی خود مقابل لوس بلانکوس در این رقابت‌ها شکست نخورده بود (یک برد، ۲تساوی و ۱۲شکست).

رئال‌مادرید پس از باخت در ۲دیدار خارج از خانه اول خود مقابل کادیس در لالیگا (یک بر صفر در سال‌های ۱۹۷۷ و ۱۹۸۱)، فقط در یکی از ۱۳بازی خارج از خانه بعدی خود مقابل این تیم در لالیگا شکست خورده است (۹برد و ۳تساوی).

رئال از زمان باخت ۲بر یک مقابل رئال بتیس در مارس ۲۰۲۰، در هر ۱۵دیدار اخیر خود از تیم‌های اندلسی در لالیگا (۱۲برد و ۳تساوی) امتیاز جمع‌آوری کرده است که این طولانی‌ترین روند بدون شکست آنها در خانه چنین تیم‌هایی در لالیگا محسوب می‌شود.

کادیس هیچ‌یک از ۸بازی اخیر خود در لالیگا را نبرده (۳مساوی و ۵باخت) و از دسامبر ۲۰۰۵تاکنون هرگز پیش نیامده که آنها ۹بازی بدون برد را در این رقابت‌ها سپری کنند (۲تساوی و ۷‌شکست).

رئال‌مادرید ۲بازی از ۴بازی اخیر خود در لالیگا (۲برد) را به تساوی کشانده است، یک تساوی بیشتر از ۲۳بازی قبلی خود در این رقابت‌ها (۱۶برد، یک تساوی و ۶شکست).

کد خبر 810601
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha