رئیس سامانه ۱۳۷ در رابطه با سدمعبر وانتی‌ها گفت:مناطق ۱۵ ، ۱۲ و ۴ سه منطقه‌ای هستند که در رتبه اول تا سوم در مورد درخواست جمع‌آوری سدمعبر وانتی‌ها قرار دارند.

وانتي

رضا ناصری رئیس سامانه ۱۳۷ در گفتگو با همشهری آنلاین در رابطه با آمار درخواست‌های مردمی برای رفع سدمعبر وانتی‌ها گفت: براساس آمارهای ثبت شده در سامانه باید گفت که تهران با چند نوع سدمعبر شامل سدمعبر وانتی‌ها،‌ اصناف، دستفروش و مصالح مواجه است. در بازه زمانی یک سال اخیر یعنی از آبان سال گذشته تا به امسال، در رابطه با سد معبر وانتی و دستفروش نزدیک ۳۹ هزار و ۸۰۰ درخواست برای جمع آوری در سامانه ثبت شده است.

او افزود: منطقه ۱۵ با ۴ هزار و ۷۰۰ درخواست،‌ منطقه ۴ با ۴ هزار و ۵۰۰ درخواست، منطقه ۱۲ با ۴ هزار و ۳۰۰ درخواست، سه منطقه‌ای هستند که در تهران رتبه اول تا سوم در مورد درخواست جمع‌آوری سدمعبر وانتی‌ها را دارند، پس از آن منطقه ۱۴ با ۲ هزار و ۹۸۰ درخواست و منطقه ۱۱ با هزار و ۷۹۰ در رتبه چهارم و پنجم قرار دارند.

ناصری تأکید کرد: لازم به ذکر است که مشکلات وانتی‌ها در تهران مربوط به دوره خاصی نیست و همواره تهران با این مشکل درگیر بوده است. حل این معضل نیازمند همکاری مشترک نیروی انتظامی و پلیس راهور با شهرداری است. درخواست برای جمع آوری سدمعبر دستفروش و وانتی در کوچه ۱۰ درصد آمار را به خود اختصاص داده است و ۹۰ درصد درخواست مربوط به رفع سدمعبر این عوامل در خیابان‌ها و اتوبان‌ها است.

کد خبر 811058
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha