جان کربی اعلام کرد: ما امیدواریم که حماس با تمدید آتش بس موقت موافقت کند تا بتوانیم تعداد بیشتری از اسیران را خارج کنیم.

جان کربی ، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین، جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات استراتژیک شورای امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه با سی ان ان گفت: اسرائیلی‌ها با ادامه توقف درگیری‌ها جهت آزاد کردن اسیران بیشتر و وارد کردن کمک‌های بیشتر موافقت کرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر دشوار است که بدانیم چه کسی در پشت حمله به هواپیمابر یو اس اس میسون دست داشت. خرسندیم که این کشتی آسیب ندیده است و هیچ یک از سرنشینان آسیب ندیدند و موشک با فاصله از این موشک سقوط کرد.

جان کربی عنوان داشت: ما بر این باوریم که تعداد آمریکایی‌های باقی مانده در بین اسراء در غزه حدود هفت إلی ۱۰ تن است.

وی اظهار کرد: ما تعداد واقعی اسیران را نمی‌دانیم و پیش‌بینی می‌کنیم که حدود ۲۰۰ تن یا بیشتر باشد. تمامی اسیران در اختیار حماس نیستند بلکه گروه‌های دیگری برخی از افراد را گروگان گرفته‌اند. مسئولیت دنبال کردن آن گروگان‌ها، برعهده حماس است.

کد خبر 811149
منبع: شفقنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    اقدامات اسرائیل، جنایت جنگی و کشتار جمعی است که کشتار و نابودی که اسرائیل انجام می‌دهد، دفاع از خود نیست، بلکه جنایت جنگی و کشتار جمعی است. اسرائیل اجازه ورود سوخت به شمال نوار غزه را نداده است که ارتش صهیونیستی به دقت کامیونها را تفتیش می‌کند و تا کنون اجازه نداده است سوخت به شمال نوار غزه برسد.
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 0
    اقدامات اسرائیل و آمریکا، جنایت جنگی و کشتار جمعی است
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    کمک هواپیماهای جاسوسی آمریکا به اسرائیل برای بمباران غزه منابع خبری روز دوشنبه گزارش کردند که هواپیماهای جاسوسی آمریکا مستقردر پایگاه نظامی انگلیس در قبرس با پرواز بر فراز غزه اطلاعات دریافت شده را با رژیم صهیونیستی به اشتراک گذاشته‌اند.
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    آمریکا در غزه مرتکب نسل‌ کشی شده است. اسرائیل در غزه مرتکب نسل‌ کشی شده است. به خاطر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 59 هزار خانواده در غزه بدون سر‌پناه هستند.