نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به ازسرگیری تجاوزها علیه نوار غزه مدعی شد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) آتش‌بس موقت را نقض کرده است.

نتانیاهو

به گزارش همشهری آنلاین، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در واکنش به از سرگیری جنایت های این رژیم علیه مردم غزه مدعی شد که جنبش حماس به وظایف خود برای تبادل اسرا پایبند نبوده و موشک به سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

این دفتر ادعا کرد: حماس به وظیفه خود بر اساس طرح آزادی زنان ربوده شده (زنان اسیر صهیونیست) عمل نکرد و به اسرائیل راکت شلیک کرده است.

دفتر نتانیاهو بار دیگر توهم سران این رژیم را تکرار کرد و گفت: با بازگشت جنگ، کابینه اسرائیل تایید می کند که به اهداف جنگ برای آزادی ربوده شدگان (اسیران صهیونیست) و نابودی حماس و اطمینان از اینکه غزه دیگر تهدیدی برای اسرائیلی ها نیست، پایبند است.

با پایان موعد آتش بس در غزه، رژیم صهیونیستی صبح امروز تجاوزهای خود علیه مردم فلسطین در این منطقه را از سر گرفت.

کد خبر 812043
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    2 1
    تمام صهیونیستها بیمارند و جنایات خود را به نوعی توجیه می‌کنند.باید در مراکز روانی تحت درمان قرار گیرند و اگر درمان نشدند به زنجیر کشیده شوند یا معدوم گردند چون به جامعه بشری صدمات فراوان وارد میکنند.
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    جو بایدن شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش در جنگ غزه بوده است. اسرائیل از ورود کمک به غزه جلوگیری می‌کند اسرائیل از ورود کاروان‌های کمک به غزه از طریق گذرگاه رفح جلوگیری می‌کند. اسرائیل از ورود کاروان‌های کمک از طریق گذرگاه رفح جلوگیری می‌کند. امروز نیروهای اشغالگر اسرائیلی به تمامی سازمان‌ها و نهادها در گذرگاه مرزی رفح اطلاع دادند که ورود کامیون‌های کمک از سمت مصر به نوار غزه ممنوع است. در روز پنجاه و ششم از آغاز تجاوز صهیونیستها، رژیم صهیونیستی پس از آتش‌بسی که یک هفته به طول انجامید، حملات خود را به نوار غزه از سر گرفت. سکوت دولت های مدعی حقوق بشر درمقابل نسل کشی مردم غزه به عنوان لکه ننگی در تاریخ خواهد ماند سکوت دولت های مدعی حقوق بشر، توسعه یافتگی و تمدن در مقابل جنایت های جنگی رژیم غاصب صهیونیستی و نسل کشی مردم غزه به عنوان لکه ننگی در تاریخ جهان خواهد ماند. وضعیت جدیدی که جهان با آن مواجه است و درگیری‌هایی که بوجود آمده است جنگ حق علیه باطل است.
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    و در این جنگ سازمان‌های بین‌المللی و دولت هایی که همیشه مدعی دفاع از کودکان و زنان بوده‌اند ولی در این موضوع مهم که یک نسل کشی و جنایت جنگی است سکوت کرده اند و نقاب از چهره واقعی آنان برداشته شد. نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود. اسرائیل، آمریکا، انگلیس و اروپا کشتار زنان، کودکان و نوزادان را متوقف کنند. دبیرکل سازمان ملل اگر نمی‌تواند جلوی نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها، آمریکا و غرب را بگیرد، باید استعفا بدهد. حرف دل همه مردم دنیا این غربی ها فقط مدعی جنایت به بشریت هستند. آمریکا از این به بعد دیگر حتی مدعی حقوق بشر هم نیست چون بعد از جنایات اسرائیل در غزه با همراهی امریکا، تمام اعتبارش در ظاهر را هم از دست داد. حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به جنوب لبنان و سوریه 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا بوده است.
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    این غربی ها فقط مدعی جنایت به بشریت هستند. آمریکا از این به بعد دیگر حتی مدعی حقوق بشر هم نیست چون بعد از جنایات اسرائیل در غزه با همراهی امریکا، تمام اعتبارش در ظاهر را هم از دست داد. حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به جنوب لبنان و سوریه 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا بوده است. پایگاه‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. نیروهای آمریکایی حق حضور در منطقه غرب آسیا را ندارند. جو بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. جو بایدن در غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود. بیش از 178 شهید در حملات امروز صهیونیست‌ها به غزه که شمار قربانیان حملات امروز رژیم صهیونیستی در این شهر، به 178 شهید و 589 زخمی رسیده است. سوال اینجاست که پس ۳ کشور اروپایی جنایتکار کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • بابائی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات آمریکا است. سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.