سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با بیان این که برخی رسانه‌های خبری آمریکا از اقدام واشنگتن در تجهیز رژیم ‎آپارتاید اسرائیل به هزاران بمب جدید خبر می‌دهند،گفت : بی‌شک دولت آمریکا، شریک نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم غاصب صهیونیستی است.

کنعانی

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی ایکس در مورد حملات اخیر رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه نوشت:

«حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک مجتمع مسکونی در اردوگاه ‎جبالیا در ‎غزه که مردم آواره و بی‌پناه را در خود جای داده بود و بیش از ۱۰۰ شهید و دهها زخمی بر جای گذاشت و نیز حمله به منطقه مسکونی شجاعیه در شرق غزه با بیش از ۶۰ شهید، برگهای سیاه و ننگین دیگری بر فهرست بلند جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم ‎فلسطین طی ۵۰ روز اخیر اضافه کرد. این جنایات هولناک را شدیدا محکوم می‌کنیم. این جنایات در حالی تداوم می‌یابد که حمایت تمام عیار دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی ادامه داشته و برخی رسانه‌های خبری آمریکا از اقدام واشنگتن در تجهیز رژیم ‎آپارتاید اسرائیل به هزاران بمب جدید خبر می‌دهند.
بی‌شک دولت آمریکا شریک جنایات جنگی، کشتار دسته‌جمعی و نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم غاصب صهیونیستی است.»

کد خبر 812519

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 56
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 10
    حمله پهپادی مقاومت عراق به یک پایگاه آمریکایی + فیلم پایگاه نظامیان آمریکا در شمال عراق هدف حمله مقاومت قرار گرفت حمله به پایگاه نظامیان آمریکا در شمال عراق ادامه خواهد داشت
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 13
    وحشی‌گری آمریکا در غزه دفاع از خود نیست. وحشی‌گری اسرائیل در غزه دفاع از خود نیست. نیروهای آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه چه غلطی می کنند؟ نیروهای غرب جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه چه غلطی می کنند؟ آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر شریک جنایات جنگی، کشتار دسته‌جمعی و نسل‌کشی در غزه است. آمریکا، انگلیس و آلمان در جنگ غزه به طور مستقیم از اسرائیل حمایت نظامی می کنند. حضور نیروهای آمریکایی در سوریه و هم عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین المللی بوده است و هم تجاوز به حاکمیت ملی سوریه و عراق محسوب می شود. ایران متأسفانه از سال 1359 تاکنون در مورد جنایت های آمریکا و متحدانش کوتاهی کرده است چرا؟ آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر شریک جنایات جنگی، کشتار دسته‌جمعی و نسل‌کشی در غزه است دولت آمریکا شریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی است. تعداد شهدای غزه به 15207 نفر رسید سوال اینجاست که پس ۳ کشور اروپایی جنایتکار مانند انگلیس، فرانسه و آلمان کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا نمی کنند
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 14
    که از ابتدای آغاز حملات این رژیم تاکنون ۱۵۲۰۷ فلسطینی به شهادت رسیده و ۴۰۶۵۲ نفر دیگر زخمی شده‌اند؛ تنها حملات پس از آتش‌بس، منجر به شهادت ۱۹۳ فلسطینی و زخمی شدن ۶۵۲ نفر دیگر شده است. که پس مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 9
    صهیونیست ها و تروریست ها 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و کشورهای اروپایی و با کمک مالی برخی کشورهای منطقه جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 12
    نیروهای آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه چه غلطی می کنند؟ نیروهای غرب جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه چه غلطی می کنند؟
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    3 9
    آمریکا، انگلیس و آلمان در جنگ غزه به طور مستقیم از اسرائیل حمایت نظامی می کنند.
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 9
    حضور نیروهای آمریکایی در سوریه و هم عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین المللی بوده است و هم تجاوز به حاکمیت ملی سوریه و عراق محسوب می شود.
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 8
    و این در حالی است که وزارت خارجه آمریکا جنایتکار خودش رئیس کل همه گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. وزارت خارجه آمریکا جنایتکار خودش حامی اصلی مالی گروهک تروریستی انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است. اسرائیل از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار به تروریست ها در سوریه سلاح و حقوق می دهد و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل و متحدانش از سال 2011 تاکنون تسلیحات همه گروه های تروریستی را در سوریه، عراق، منطقه و جهان تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 9
    سازمان بین الملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات آمریکا است. سازمان بین الملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 9
    در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو/ حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید 1 - آمریکا 2 - کشورهای اروپایی 3 - عربستان سعودی 4 - امارات 5 - ترکیه 6 - اسرائیل 7 - ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا 8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 8
    نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود. اسرائیل، آمریکا، انگلیس و اروپا کشتار زنان، کودکان و نوزادان را متوقف کنند. دبیرکل سازمان ملل اگر نمی‌تواند جلوی نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها، آمریکا و غرب را بگیرد، باید استعفا بدهد. حرف دل همه مردم دنیا این غربی ها فقط مدعی جنایت به بشریت هستند. آمریکا از این به بعد دیگر حتی مدعی حقوق بشر هم نیست چون بعد از جنایات اسرائیل در غزه با همراهی امریکا، تمام اعتبارش در ظاهر را هم از دست داد. حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به جنوب لبنان و سوریه 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا بوده است. پایگاه‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. نیروهای آمریکایی حق حضور در منطقه غرب آسیا را ندارند. جو بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. جو بایدن در غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود.
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 8
    اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 55 سال است که فلسطین را اشغال کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد. صهیونیست ها و تروریست ها 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی و برخی کشورهای منطقه جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند. حملات وحشیانه «اسرائیل» در غزه جنایت جنگی است آمریکا،انگلیس، اروپا و سازمان های بیم المللی هم شریک جرم جنایت های اسرائیل در غزه بودن و هنوز هم هستند. ارتش اسرائیل به همراه ارتش آمریکا در این مدت 58 روز صدها تن بمب روی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه ریخته است. رسانه‌ها باید جنایات آمریکا و هم برخی کشورهای اروپایی در غزه را منعکس کنند. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهدیدات اتمی رژیم صهیونیستی ورود کند.
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 8
    نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو به علت جنایات جنگی و جنایات علیه بشر در جنگ غزه باید در دادگاه بین المللی کیفری محاکمه شود. سران اسرائیل باید به خاطر جنایات جنگی و نسل کشی که علیه فلسطینی‌ها در نوار غزه مرتکب شدند در دادگاه‌های بین المللی محاکمه شوند، همانطور که عاملان قتل عام سربرنیتسا محاکمه شدند. هرکسی که مرتکب این بی عدالتی شود از مجازات در امان نخواهد ماند، نتانیاهو و دار و دسته اش باید در مقابل دادگاه بین المللی پاسخگو باشند، جهان باید در کنار مردم فلسطین بایستد و جامعه جهانی نیز باید به سهم خود در قبال غزه عمل کند. همه جامعه جهانی باید در توقف جنایات علیه مردم غزه نقش مهمی ایفا کنند و در برابر جنایات اسرائیل سکوت نکنند. غرب ترجیح داد چشم خود را بر کشتار غزه ببندد. غربی‌ها آنچه در غزه اتفاق می‌افتد را نمی‌بینند و نمی‌شنوند. متأسفانه کشور‌های غربی نمی‌توانند به عاملان قتل عام در فلسطین بگویند که قتل عام می‌کنند، غرب پشت سر ظالم می‌ایستد و قدرت آن را افزایش می‌دهد.
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 10
    آمریکا در غزه مرتکب نسل‌ کشی شده است. اسرائیل در غزه مرتکب نسل‌ کشی شده است. به خاطر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 200 هزار خانواده در غزه بدون سر‌پناه هستند.
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 8
    اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی تاکنون یک میلیون فلسطینی را بازداشت کرده است.
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 7
    هواپیماهای ائتلاف آمریکا 6 بار حریم هوایی سوریه را نقض کردند جنگنده‌ها و پهپادهای ائتلاف آمریکا طی 24 ساعت گذشته 6 بار حریم هوایی سوریه را نقض کردند. ائتلاف آمریکا همچنان از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه حمایت و پشتیبانی می کند. آمریکا جنایتکار و اروپا حق ندارند دم از حقوق بشر بزنند و از سال 1945 تاکنون بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان هستند. صهیونیست‌ها در اصل سرباز آمریکا هستند. تروریست‌ها در اصل سرباز آمریکا و اروپا هستند. مقامات جنایتکار رژیم اسرائیل و آمریکا باید محاکمه شوند.
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 7
    کشتار زنان و کودکان در غزه ناقض کنوانسیون‌های بین‌المللی است. تجمع آذری‌ها در اردبیل: دولت آذربایجان صادرات نفت و غذا به اسرائیل را متوقف کند.
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 8
    ۴۰۲در این مدت 58 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 1.9 میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 7
    دلیل و علت اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت مجری شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان به حکومت نظام جمهوری اسلامی، دولت و مسئولان چیست؟ و سوال اینجاست که پس چرا دولت، مسئولان و نمایندگان در مورد دخالت و مداخله مجری شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان در امور داخلی ایران هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟ جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار رسماً با رژیم صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند همکاری بی شرمانه جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار با رژیم کودک کش صهیونیستی، اهانت و خیانت به مردم مظلوم فلسطین، غزه و هم مسلمانان است.
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 7
    اوکراین علیه مسکو و دیگر شهرهای روسیه از پهپاد های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند. آمریکا بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. غرب بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. ناتو بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. ترکیه بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بارها در رسانه های اعتراف و اعلام کرده است که ناتو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ در افغانستان هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون عامل اصلی جنگ در عراق و لیبی هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون عامل اصلی جنگ در سوریه هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون عامل اصلی جنگ در یمن هستند.
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 5
    در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار/ 1 - آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان از سال 2001 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه مسلمانان را قتل عام می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند. 2 - آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار به اسم مبارزه با تروریست های داعش از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه مسلمانان را قتل عام می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 6
    در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان به همراه نیروهای ترکیه با پهپادهای ساخت ترکیه و اسرائیل در قره باغ کوهستانی نظامیان ارمنستان را قتل عام کردند.
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 7
    شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد. جمهوری آذربایجان جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی ثابت کرد که دشمن واقعی حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است ولی اما این در حالی است که برخی از مسئولین خیانتکار با مسئولان جمهوری آذربایجان جنایتکار گفت وگو و همه جانبه همکاری می کنند چرا؟ وقتی که جمهوری آذربایجان جنایتکار به اصطلاح کشور اسلامی خیانتکار با رژیم کودک کش، آدم کش و مسلمان کش صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند پس دیگر از آمریکا و کشورهای اروپایی چه انتظار داریم.
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 8
    در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو آمریکا رسما از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا رسما از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. ترکیه رسما از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 6
    در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو در این مدت 13 سال بیش از 999 هزار تروریست از طریق مرزهای ترکیه وارد سوریه و عراق شده‌اند و همچنان نیز ادامه دارد. چرا رسانه‌های بیگانه از سال 2011 تاکنون که در مورد جنایت های تروریستهای وابسته به ترکیه در سوریه سکوت می‌کنند؟
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 7
    آمریکایی ها دهان سگ هارشان را در جمهوری آذربایجان ببندند کاخ سفید دهان‌سگ‌هارش در شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان را ببندند.
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 6
    اهانت مجدد به قرآن کریم 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت بی شرمانه دولت سوئد بوده است. شبکه ANT TV باکو به فکر حل وصل مشکلات ارمنستان و جمهوری آذربایجان باشد که از سال 1992 تاکنون حل وفصل نشده است، نه به فکر مردم آذربایجان ایران شبکه ANT TV باکو دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 6
    شبکه ANT TV باکو به فکر حل وصل مشکلات ارمنستان و جمهوری آذربایجان باشد که از سال 1992 تاکنون حل وفصل نشده است، نه به فکر مردم آذربایجان ایران شبکه ANT TV باکو دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 5
    وحشی‌گری اسرائیل در غزه دفاع از خود نیست که اسرائیل حقوق بین الملل و حقوق بشر را در نوار غزه به صورت کامل نادیده می‌گیرد. تاریخ جنگ فلسطین با اسرائیل نشان داد که تل آویو هرچه بر سرکوب فلسطینیان افزوده و آنها را از آزادی‌های اساسی محروم کرده است، مردم فلسطین بیشتر در صدد دفاع از حقوق جمعی و فردی خود برآمدند. که ریشه جنگ در اشغال اسرائیل در اراضی فلسطینی و در اندیشه توسعه گرانه و سرکوب گرانه رژیم صهیونیستی نهفته است و این رژیم حقوق بین الملل و حقوق بشر را کاملا نادیده می‌گیرد و از آن به دفاع از خویشتن تعبیر می‌کند. که حماس سازمانی تروریستی نیست، این درحالی است که رژیم صهیونسیتی و چندین کشور متحد غربی آن این گروه مقاومت را یک گروه تروریستی اعلام کردند. که ارتش این رژیم عملیات رزمی در نوار غزه را با تمام نیروهای خود از سر می‌گیرد. رژیم صهیونیستی صبح جمعه ۱۰ آذرماه پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه پس از هفت روز، بمباران مناطق مختلف این باریکه، بویژه شهر خان یونس را از سرگرفت و ده‌ها فلسطینی را شهید و زخمی کرد.
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 6
    از زمان ازسرگیری تجاوز به غزه از روز جمعه تا کنون ۱۹۳ فلسطینی شهید و ۶۰۰ تن دیگر مجروح شدند و بدین ترتیب آمار کلی شهدا از زمان آغاز تجاوزات از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون به ۱۵ هزار و ۲۰۷ نفر رسیده است. که ۷۰ درصد قربانیان تجاوزهای رژیم صهیونیستی را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 6
    حمله به پایگاه نظامیان آمریکا در شمال عراق و هم شمال سوریه ادامه خواهد داشت.
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 5
    وحشی‌گری ارتش آمریکا در غزه دفاع از خود نیست. وحشی‌گری ارتش اسرائیل در غزه دفاع از خود نیست.
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 6
    حمله وحشی گری جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک مجتمع مسکونی در غزه دفاع از خود نیست حملات اسرائیل به غزه جنایت علیه بشریت است. حملات رژیم صهیونیستی به غزه، جنایت جنگی و علیه بشریت است. کسانی که مرتکب چنین جنایاتی می‌شوند باید بر اساس قوانین بین‌المللی محاکمه شوند. حملات (رژیم) اسرائیل که منجر به کشته شدن بیش از ۱۶ هزار فلسطینی که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند، به هیچ وجه قابل توجیه نیست. ‎
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 6
    شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲/ تعداد شهدای غزه به 15207 نفر رسید سوال اینجاست که پس 3 کشور اروپایی جنایتکار کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟ شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵/ دبیرکل سازمان ملل اگر نمی‌تواند جلوی نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها، آمریکا، غرب و مزدورانشان را بگیرد، باید استعفا بدهد. رئیسی شورای امنیت سازمان ملل اگر نمی‌تواند جلوی نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها، آمریکا، غرب و مزدورانشان را بگیرد، باید استعفا بدهد. رئیسی شورای حقوق بشر سازمان ملل اگر نمی‌تواند جلوی نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها، آمریکا، غرب و مزدورانشان را بگیرد، باید استعفا بدهد.
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 8
    زمانی ناو آمریکا از مبدأ که حرکت می‌کرد، کشور‌های مقصد دچار بی‌ثباتی می‌شدند، لذا به آمریکا می‌گفتند ابرقدرت. ولی امروز ناو آمریکا برای ورود به خلیج‌فارس از ایران اجازه می‌گیرد! حالا معلوم است که ابرقدرت کیست؟
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 5
    مخابره تصویر آزادی یک زن اسیر اسرائیلی در غزه در حالی که سگش را بغل کرده بود، هزینه‌های سرسام‌آور تبلیغات صهیونیستی برای تخریب چهره حماس و مقاومت فلسطین را بر باد داد.
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 5
    شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد، سخنان اسرای آزاد شده اسرائیل درباره نوع رفتار حماس با آنها ضربه مهلکی به نتانیاهو است که تلاش می‌کند جنبش حماس را یک جنبش تروریستی توصیف کند که سعی می‌کند یهودیان را به‌طور اعم از بین ببرد، اما این سخنان باعث شد این گفتمان و روایت دچار مشکل شود و چهره صحیح مقاومت فلسطین نمایان شود.
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 5
    بـه امید خدا جنگ غـزه طومار رژیم غاصب صهیونیسـتی را درهم خواهد پیچید. امروز اسرائیل نزد جهانیان منفورتر از قبل است. چرا که در محیط دور از اغوا و فریبکاری تمام انسان‌های آزاده با هرگونه زورگویی و تجاوز و ظلم و سـتم که مصداق تمام و کمال امروز آن‌، آمریکا و رژیم صهیونیستی است مخالفند.
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 5
    آمریکا و رژیم صهیونیستی تصور می‌کردند با توافق آتش‌بس‌، بتوانند درخصوص آینده غزه بدون حماس صحبت و تصمیم‌گیری کنند ولی حمایت گسترده مردم فلسطین با پرچم‌های حماس و شعارهای حمایت از قسام، یحیی سنوار و محمد ضیف این نقشه را نیز ناکام گذاشت.صهیونیست‌ها چه فکر می‌کردند نتیجه چه شد! اسرائیلی‌ها واقعا بخت برگشته شده‌اند.
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 5
    یحیی سنوار که ۴۳۰ سال حکم زندانی داشت‌، سال ۲۰۱۱ در مبادله بدون قید و شرط آزاد شد و ۱۲ سال بعد عملیات طوفان الاقصی با آن همه پیروزی را طراحی کرد. می‌خواهم عرض بکنم اسرای فلسطینی هم که امروز آزاد می‌شوند، عامل نابودی فردای اسرائیل خواهند شد.ان‌شاءالله
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 6
    یمنی‌ها سه کشتی اسرائیل را توقیف کردند تا جلوی کودک‌کشی این وحشی‌های آدم‌نما را بگیرند. جوامع عرب واقعا باید شرمنده یمن باشند.
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 4
    نکته حائز اهمیت در‌باره تردد کشتی‌ها در منطقه دریایی خلیج‌فارس این است که هر گونه ورود و خروج به این منطقه از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کنترل می‌شود و این اصل اساسی را همه کشور‌ها و نیرو‌های نظامی پذیرفته‌اند. و جالب‌تر از آن این که در هنگام انجام این مأموریت مهم همه بازیگران ملزم به استفاده از زبان فارسی برای ارتباط با نیرو‌های ایرانی هستند.
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 4
    حقیقت این است که در جنگ غزه صهیونیست‌ها و تمام جبهه استکبار از جمله آمریکا و اروپا از کودکان غزه شکست خورده‌اند و این شکست خیلی بزرگ‌تر بود. پرونده مظلومیت کودکان معصوم غزه برای همیشه مفتوح خواهد ماند و هرگز مختومه نخواهد شد.
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 3
    چگونه است که کمیته ملی المپیک، روسیه را جریمه می‌کند ولی رفتاری متفاوت با اسرائیل دارد؟اگر استاندارهای دوگانه مسخره‌ای بر سازمان‌های بین‌المللی حاکم نیست رژیم نژاد‌پرست و کودک‌کش اسرائیل به خاطر کشتار وسیع و به خاک وخون کشیدن مردم مظلوم غزه باید سخت جریمه شده و از المپیک ۲۰۲۴ محروم شود.
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 5
    از تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی و مزدورانشان هراس نداریم
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 4
    جنایات هولناک اسرائیل در غزه از سرگرفته شد منابع صهیونیستی: آمریکا چراغ سبز نشان داد تلویزیون رژیم صهیونیستی تایید کرد، این رژیم با چراغ سبز آمریکا حملات به غزه و کشتار جنون‌آمیز غیرنظامیان را از سر گرفته است. دیروز فقط در جبالیا و در یک ساختمان که مردم در آن پناه گرفته بودند و نیز در شجاعیه در شرق غزه، بر اثر حملات رژیم صهیونیستی صد‌ها نفر به شهادت رسیدند تا شمار شهدای غزه از 7 اکتبر تاکنون به بیش از ۱۷ هزار نفر افزایش یابد. رژیم صهیونیستی پس از ضربه بی‌سابقه و تاریخی که از نیروهای مسلح حماس در 7 اکتبر(15 مهر) خورد، انتقام از غیرنظامیان را در دستورکار خود قرار داده و با اعلام این که «در غزه هیچ‌کس بی‌گناه نیست» مشغول گرفتن انتقال شکستش از زنان و کودکان فلسطینی جلوی دوربین‌های تلویزیونی است. در این بین بسیاری معتقدند این رژیم بدون حمایت‌های آمریکا، توان و جرأت انجام این حجم از جنایت را ندارد و عدم تمدید آتش‌بس در روز 10 آذر نیز، با چراغ سبز همین آمریکا صورت گرفته است.
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 5
    ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 6
    از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است. از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است. از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی جنایتکار در کار است. از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است. از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست گروهک تروریستی منافقین جنایتکار در کار است. از سال 1389 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست گروهی تروریستی داعش جنایتکار در کار است. عربستان سعودی حامی اصلی مالی همه گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. عربستان سعودی از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق و کشورهای اروپایی حمایت مالی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است.
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 4
    پیام ما هم به آمریکا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید. پیام ما هم به اروپا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 5
    آمریکایی ها جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی اروپایی جنایتکار و برخی کشورهای عربی جنایتکار و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و سایر گروه های تروریستی همه جانیه کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 5
    آمریکایی ها جنایتکار سال 1945 تاکنون به اسم دفاع از حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند. آمریکایی ها جنایتکار سال 2001 تاکنون به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند. آمریکایی ها جنایتکار سال 2011 تاکنون به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند.
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 5
    به آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی و مزدورانشان اجازه پیروزی نمی دهیم
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 5
    اردن پایگاه آمریکا، اروپا، داعش و سایه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است.
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 4
    ۰۷:۵۲۱۲ آذر ۱۴۰۲/ وحشی‌گری اسرائیل را نمی‌توان دفاع از خود نامید که رژیم صهیونیستی در جنگ علیه نوار غزه، قوانین بین‌المللی و حقوق بشر را کاملا نادیده می‌گیرد. که رژیم صهیونیستی در جنگ علیه نوار غزه، قوانین بین‌المللی و حقوق بشر را کاملا نادیده می‌گیرد. حملات وحشیانه به غیرنظامیان توسط اشغالگران به هیچ‌وجه دفاع مشروع نیست. همانطور که تاریخِ مناقشه فلسطین و اسرائیل نشان داده، هرچه اسرائیل بیشتر به فلسطینی‌ها ظلم کند و آزادی‌های اساسی را از آنها سلب کند، با مقاومت بیشتری روبه‌رو خواهد شد و فلسطینی‌های بیشتری از حقوق جمعی و فردی خود دفاع خواهند کرد. ریشه این مناقشه، اشغال سرزمین‌های فلسطین توسط اسرائیل و همچنین ذهنیت توسعه‌طلبانه و سرکوبی است که قوانین [بین‌المللی] و حقوق بشر را کاملاً نادیده می‌گیرد. حمله وحشی گری جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک مجتمع مسکونی در غزه دفاع از خود نیست. حملات اسرائیل به غزه جنایت علیه بشریت است. حملات رژیم صهیونیستی به غزه، جنایت جنگی و علیه بشریت است. کسانی که مرتکب چنین جنایاتی می‌شوند باید بر اساس قوانین بین‌المللی محاکمه شوند.
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    فقط حرف زدن فایده نداره، فقط از دور مرگ بر اسرائیل گفتن دردی دوا نمی کنه
  • مرتضی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    نمیدانم کی هستی که فقط کپی کردن بلد شدی و قطاری پیام کپی شده می گذاری ، برادر من گویا تازه گوشی خریدی یا تازه بلد شدی کپی کنی