رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران از فرایند پیشرفت فیزیکی منطقه ۲ انتقاد کرد و خواستار پیگیری موضوع توسط مدیران شهری شد.

میثم مظفر

به گزارش همشهری آنلاین؛ وضعیت و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های تعریف شده در مناطق توسط سامانه کنترل پروژه رصد و اطلاعات ثبت می شود. به گفته میثم مظفر ۳ پروژه مهم منطقه ۲ که امسال بودجه داشته اند و شورای هم با بودبجه اختصاصی موافقت کرده است، در وضعیت قرمز قرار دارد و میزان پیشرفت آنها صفر بوده است.

  • تعریق خیابان چوب تراش به طرشت: این پروژه با توجه به کم عرض بودن این معبر مطالبه شهروندان بوده که با گذشت ۸ ماه هنوز عملیات آن آغاز نشده است.
  • احداث تصفیه خانه سازمان آب: قرار بوده این تصفیه خانه در راستای تامین آب فضای سبز نواحی جنوبی منطقه از پساب کانال ابراهیم آباد احداث شود. براساس حکم ۵۱ برنامه چهارم توسعه شهر تهران احداث تصفیه خانه های محلی با هدف کاهش ۳۰ درصدی برداشت از منابع آب زیرزمینی در دستور کار قرار گرفته است اما تصفیه خانه مذکور هنوز عملیاتی نشده است.
  • احیا آسیاب کوهک: این آسیاب در مرزداران قرار دارد و دارای قابلیت تاریخی و گردشگری است و بخشی از هویت محله صادقیه محسوب می شود.

کد خبر 813283

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha