جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
۰ نفر

رسانه‌های محلی امروز جمعه، ۸ دسامبر از حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به سوریه و شهادت ۴ شهروند این کشور خبر دادند.

سوريه

به گزارش همشهری آنلاین، خبرنگار شبکه «المیادین» مستقر در دمشق گزارش داد که ۴ شهروند سوری، بر اثر شلیک ۲ پهپاد اسرائیلی به خودرویی در شهر «البعث»، واقع در استان قنیطره شهید شده‌اند.

در همین حال، رسانه‌های منطقه اعلام کردند که حملات توپخانه‌ای و موشکی رژیم صهیونیستی به شهرک «العدیسه» و حومه شهرک «الخیام» در جنوب لبنان مجدداً آغاز شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی تا به امروز و در شصت و سومین روز تجاوز خود به غزه، در حال بمباران مناطق مسکونی در نوار غزه است و حملات هوایی خود را تشدید کرده که طی آن ده‌ها فلسطینی در رفح، خان یونس، شهر غزه و جبالیا به شهادت رسیده‌اند.

گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس هم ساعتی قبل اعلام کرد که در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه، شهرهای اشغالی تل‌آویو و سدیروت را هدف حمله موشکی قرار داده است.

درگیری جناح‌های مقاومت با صهیونیست‌ها ادامه دارد؛ «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که در جریان درگیری‌های شدید با نظامیان صهیونیست در شرق خان‌یونس، محل استقرار آن‌ها را با گلوله‌های خمپاره هدف قرار داده است.

کد خبر 814102

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    رژیم سوریه هم در سکوت کامل.
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی امنیت و ثبات کل منطقه را تهدید می‌کند
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    سازمان ملل خیانتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار، عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    اتحادیه اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار، عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند. دوستان آمریکا حامی القاعده هستند. دوستان آمریکا حامی داعش هستند. دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند. دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند. و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
  • بابائی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    آمریکا، غرب و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه تسلیحات داعش و سایر گروه های تروریستی را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    حزب‌الله لبنان پاسخ حملات صهیونیست ها را داد/ ولی اما متأسفانه ارتش سوریه تاکنون پاسخ حملات صهیونیست ها را نداده است چرا؟
  • تشکر از حزب‌الله لبنان IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    حمله گسترده حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در یک ساعت ۶ پایگاه نظامیان رژیم صهیونیستی را با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفاتی قطعی بر آن‌ها تحمیل کرده است.