نویسندگان سریال یاغی که در حال تولید فیلم سینمایی «یادگار جنوب» هستند در صفحه اختصاصی این فیلم نوشتند: شاید خواننده فیلم «یادگارجنوب» شما باشید.

یاغی

به گزارش همشهری آنلاین، تیم تولید فیلم سینمایی «یادگار جنوب» به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری اخیرا با انتشار پستی در فضای مجازی از انتخاب یک خواننده خبر دادند.

آنها در صفحه اصلی این فیلم نوشتند:

«سازندگان فیلم «یادگارجنوب» علاقه مندند همزمان با اکران عمومی این فیلم یک صدای جدید را به موسیقی و سینمای ایران معرفی کنند. شاید خواننده فیلم «یادگارجنوب» شما باشید.

در نخستین مرحله، چند ثانیه از صدای خودتان را حداکثر تا بیستم دی سال ۱۴۰۲ به فضای مجازی فیلم «یادگارجنوب» بفرستید و از همان جا پیگیر مراحل بعدی باشید. البته سازندگان «یادگار جنوب» امیدوارند با همکاری و حمایت یکی از ستارگان موسیقی ایران را به هنر سرزمینمان معرفی کنند. اگر قصد خوانندگی ندارید، با استعدادها را خبر کنید.

«یادگار جنوب» فیلمی عاشقانه است که حسین دوماری و پدرام پورامیری آن را نوشته و کارگردانی کرده اند. این ۲ پیش از این فیلم «جان دار» را ساخته بودند و در فیلم «شنای پروانه» و «سریال یاغی» به عنوان نویسنده همکاری داشتند. تهیه کننده «یادگار جنوب» مجتبی رشوند است. در این فیلم النازشاکردوست، وحیدرهبانی، پژمان جمشیدی، مسعود کرامتی، سحر دولتشاهی و صابر ابر نقش آفرینی کرده اند.»

کد خبر 817277

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha