سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۴:۳۹
۰ نفر

گروه‌ ورزشی: تمرین صبح دوشنبه پرسپولیس در زمین خیریه عمل برگزار شد.

این تمرین بدون حضور کریم باقری به‌دلیل سوء‌تفاهم با وینگادا و حمید علی عسگر که مصدوم است انجام شد. نکته حائز اهمیت این تمرین مصدومیت علیرضا حقیقی از ناحیه مچ پا بود که حضور او را در دیدار برابر الشباب عربستان منتفی کرد.

 خوردبین سرپرست پرسپولیس با اظهار ناراحتی از مصدومیت شدید علیرضا حقیقی اظهار داشت: «متاسفانه حقیقی از ناحیه مچ پا دچار پیچیدگی شدید شد و به دلیل فاصله زمانی اندک تا دیدار با الشباب بسیار سخت است که این بازیکن را به این دیدار حساس برسانیم.»

از سوی دیگر سرپرست پرسپولیس از خط خوردن بادامکی از فهرست 18 نفره برای دیدار با الشباب خبر داد و اظهار داشت: «بادامکی به صلاحدید وینگادا در لیست 18 نفره دیدار با الشباب قرار ندارد.» بازیکنان پرسپولیس عصر روز دوشنبه نیز برای آماگی هرچه بیشتر برای دیدار با الشباب به هتل اوین رفتند تا خود را برای دیدار با حریف عربستانی آماده کنند.

وینگادا: با باشگاه پرسپولیس مشکل مالی ندارم

 نلو وینگادا در حاشیه تمرین دوشنبه در گفت‌و‌گو‌‌یی اظهار داشت:‌ «بازی با الشباب برای من بسیار حیاتی است چون دوست دارم به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم.»  وی که از برخی رسانه‌ها ناراحت بود، در جواب این سئوال که آیا به باشگاه پرسپولیس اعلام کردید که در صورت عدم پرداخت پول روی نیمکت نخواهید نشست، ‌گفت: «من هرگز چنین حرفی به باشگاه نزدم و مترجم من در جریان همه کارهایم قرارداد.»

 این مربی پرتغالی اضافه کرد: «با باشگاه پرسپولیس مشکل مالی ندارم. همیشه گفته‌ام اگر موردی باشد، خودمان در خانواده آن را حل می‌کنیم. به همین دلیل با قدرت هر چه تمام‌تر در بازی مقابل الشباب عربستان روی نیمکت پرسپولیس می‌نشینم.»

وینگادا خاطرنشان کرد: «امیدوارم نیت و قصدی در کار نباشد تا تیم ما با آرامش لازم به هدف خود برسد. من اگر مشکلی داشته باشیم قطعا آن را بازگو می‌کنم چون ترسی ندارم.»

 نیکبخت واحدی:  یک ریال هم از باشگاه نگرفته‌ام

ستاره پرحاشیه تیم پرسپولیس که چندی است به صورت مرتب در تمرینات تیمش حاضر نمی شود، گفت: «هنوز یک ریال هم از باشگاه پرسپولیس نگرفته‌ام و تنها به خاطر هواداران در تمرین حاضر شدم.»

 علیرضا واحدی‌نیکبخت پس از تمرین روز دوشنبه پرسپولیس به خبرنگاران گفت: «در برخی رسانه‌ها عنوان شده است که من از باشگاه پرسپولیس چک دریافت کرده‌ام و یا پولی گرفته‌ام. در حالی که هیچ نشستی با مسئولان باشگاه پرسپولیس نداشته‌ام و حتی هنوز یک ریال هم از مطالباتم را دریافت نکرده‌ام.»

وی افزود: «مشکلاتم هنوز برطرف نشده است و تنها به خاطر هواداران پرسپولیس و بازی حساسی که مقابل الشباب عربستان داریم، در تمرین‌ها حاضر شدم.»

 وی افزود: «بازی مقابل الشباب سرنوشت‌ساز است و با توجه به شرایط مرحله بعدی باید پیروز شویم تا به‌عنوان صدرنشین صعود کنیم.»  واحدی نیکبخت در پایان گفت: «با این حال باز هم تاکید می‌کنم که تنها دلیل حضورم در تمرین‌شرایط حساس پرسپولیس بود، وگرنه یک ریال هم به من پرداخت نشده و مشکلات مالی‌ام با باشگاه همچنان پابرجاست.»

امیدواری پژمان نوری به ایجاد همدلی در تیم

پژمان نوری هافبک جنگنده و سختکوش پرسپولیس در رابطه با دیدار با الشباب گفت: «درست است که صعود پرسپولیس از گروه قطعی شده اما، ما برای آن که در مرحله بعدی میزبان باشیم، باید الشباب را شکست دهیم تا صدرنشین گروه شویم.»

وی افزود: «به همین دلیل در بازی مقابل الشباب بی‌تفاوت نخواهیم بود و با تمام توان برای پیروزی تلاش خواهیم کرد. این دیدار برای ما حساس است و تلاش می‌کنیم به عنوان تنها نماینده‌ ایران در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم.»  نوری افزود: «امیدوارم حداقل در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم با همدلی نتایج خوبی کسب کنیم و پرسپولیس را به موفقیت برسانیم.»

انصاری‌فرد: هیچ بازیکنی نمی‌تواند ما را دور بزند

عباس انصاری‌فرد در‌خصوص اظهارات صابر میرقربانی درباره فسخ قرارداد داخلی با این تیم و انتقاد از عملکرد مدیر باشگاه عنوان کرد: «دوست ندارم جواب هر کسی را بدهم چون باید شأن هر کاری رعایت شود اما اگر  میر‌قربانی قراردادی بیاورد که من زیر آن را امضا کرده‌ام، تمام حرف‌هایش در رسانه‌ها درست است و در غیر این صورت قطعا او اشتباه می‌‌کند.

ما با او قرارداد نبسته‌ایم.» مدیرعامل پرسپولیس درباره شایعه عدم حضور وینگادا در بازی مقابل الشباب در صورت پرداخت نشدن طلبش از باشگاه تصریح کرد: «این مورد کذب است و عده‌ای در این شرایط حساس قصد ضربه زدن به ما را دارند. وینگادا یک مربی کاملا حرفه‌ای است و همه کارهایش را به صورت مکتوب با من در میان می‌گذارد. تا به امروز در این خصوص هیچ مسئله‌ای مطرح نشده و اگر هم چنین موردی باشد او غیر حرفه‌ای نیست که این حرف را به زبان بیاورد.»

انصاری‌فرد در جواب این سئوال که آیا مهدی رحمتی از شما درخواست رقم بسیار زیادی داشته، یادآور شد: «ما تا به امروز با رحمتی مذاکره‌ای نداشته‌ایم. باشگاه پرسپولیس دارای چارچوبی است که خارج از آن نمی‌توانیم عمل کنیم.»

وی درباره شایعه قرارداد داخلی 2 ساله با صادقی اظهار داشت: «قرارداد با امیرحسین صادقی و امثال او که در روزهای گذشته تیتر رسانه‌ها شده را تکذیب می‌کنم. سایت باشگاه پرسپولیس ایجاد شده تا در صورت عقد هرگونه قراردادی آن را به اطلاع مردم برساند.»  مدیرعامل پرسپولیس درباره اظهارات مدیر برنامه‌های آرفی در‌خصوص اینکه 40 درصد از قرارداد این بازیکن باید پرداخت شود،ْ گفت: «هواداران نگرانی نداشته باشند و آرفی را یک پرسپولیسی بدانند. او با قلبش به این تیم آمده و مشکلی در این خصوص نداریم.»

انصاری‌فرد اضافه کرد: «با بازیکنانی که قرارداد بسته‌ایم آنقدر قوی کار کرده‌ایم که نتوانند به راحتی ما را دور بزنند و یا قراردادشان با ما فقط جنبه تبلیغاتی داشته باشد.»  انصاری‌فرد در خصوص بازی فردا مقابل الشباب عربستان خاطرنشان کرد: «با یک تیم کاملا حرفه‌ای بازی می‌کنیم. آنها بازیکنان خوب و مطرحی دارند. چشم انتظار حضور هواداران هستیم تا با برتری برابر الشباب به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کنیم و بتوانیم حتی به مراحل بالاتر برسیم.»

وی درباره اختلاف کریم باقری و وینگادا گفت: «مشکل او حل می‌شود. باقری بازیکن حرفه‌ای و بزرگی است و در این باره مشکل خاصی وجود ندارد.»

 وی درباره ناراحتی بازیکنان از عدم تمدید قراردادشان گفت: «پس از بازی با الشباب مذاکره با بازیکنان را آغاز خواهیم کرد.»

کد خبر 81734

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز