عونی الدوس، نوجوان فلسطینی که در نخستین ساعات حملات رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسید، این روزها به ستاره دنیای یوتیوب تبدیل شده و دنیا را متاثر کرده است.

نوجوان فلسطینی

به گزارش همشهری آنلاین، این نوجوان ۱۲ ساله ساکن غزه، پیش از شهادت یک کانال در یوتیوب داشت و ویدئوهایی از زندگی روزمره و بازی‌های ویدئویی خود در این سایت می‌گذاشت. او در ویدئوهایی گفته بود که دوست دارد تعداد اعضای کانالش، "به ۱۰۰ هزار، ۵۰۰ هزار و یا یک میلیون نفر برسد".

این روزها، ویدئوهای او میلیون‌ها بار دیده می‌شود و کانالش بیش از ۱.۵ میلیون نفر عضو دارد اما خود عونی در دنیا نیست که تحقق آرزویش را ببیند. خانه عونی در نخستین ساعت ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، بمباران شد و این پسر معصوم به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید:

علا، عمه این پسر به بی‌بی‌سی گفته است که عونی، پسری شاد، با اعتماد به نفس و امیدوار بود. او در خانواده، به خاطر علاقه زیادش به کامپیوتر، به مهندس مشهور بوده است. عونی در فیسبوک، ویدئوهای آموزشی آشنایی با کامپیوتر برای علاقه‌مندان برگزار می‌کرد و بارها به‌خاطر این فعالیت‌ها، جوایز مختلفی را برده بود.

در شب شهادت عونی، ۱۴ عضو دیگر خانواده او هم به شهادت رسیدند.

پایان تلخ زندگی پر از امید او حالا او را به شهرتی جهانی رسانده و میلیون‌ها نفر، با حسرت، کانال یوتیوبی او را دنبال می‌کنند تا لااقل کاری کنند روحش، شاهد محقق شدن آرزویش باشد.

کد خبر 818835

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha