همشهری آنلاین: ایران با کسب پنج مدال طلا، سه نقره و سه برنز قهرمان دومین دوره‌ مسابقات تیراندازی با کمان جایزه بزرگ آسیا، شد.

به گزارش ایسنا، در پایان دومین دوره‌ مسابقات تیراندازی با کمان جایزه بزرگ ‌آسیا در دو اسلحه ریکرو و کامپوند انفرادی و تیمی ‌زنان و مردان که در زمین چمن سایت تخصصی تیراندازی با کمان در مسافت 70 متر برگزار شد، پس از قهرمانی ایران، هند با کسب سه مدال طلا،‌ چهار نقره و دو برنز نایب قهرمان شد، مجارستان با یک نقره و یک برنز در جایگاه سوم ایستاد و تیم‌های بنگلادش و عراق هر کدام با کسب یک مدال برنز در رده چهارم قرار گرفتند.

نتایج رده بندی و فینال انفرادی ریکرو و کامپوند زنان و مردان:

ریکرو مردان

میلاد وزیری با 108 امتیاز اول شد،‌ ترادیپ از هند با 107 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و در رده‌بندی نیز نادر منوچهری مقدم با 107 امتیاز سوم شد و تیرکی از هند در جایگاه چهارم قرار گرفت.

ریکرو زنان

زهرا شمس با 100 امتیاز به مقام اول این مسابقات دست یافت، فریده میرزایی با 84 امتیاز دوم شد، زهرا نعمتی با 102 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد و سوشاما از هند با 95 امتیاز در رتبه چهارم ایستاد.

کامپوند مردان

هاریداس از هند با 108 امتیاز اول شد، روبرت بوجی تی با 82 امتیاز از مجارستان به مقام دوم دست یافت،‌حمزه نکویی با 11 امتیاز به رده سوم این مسابقات دست یافت و جانسون زدلر از مجارستان با 108 امتیاز چهارم شد.

کامپوند زنان

ویدا حلیمیان با 108 ا متیاز اول شد،‌ سوئیتی کوماری با 102 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد‌، انسیه حاجی انزهایی با 109 امتیاز سوم شد و لیلا سخایی فر با 106 امتیاز به مقام چهارم این مسابقات دست یافت.

این مسابقات با حضور هفت تیم عراق، سوریه،‌ مجارستان،‌ بنگلادش، نپال، هند و ایران و 61 ورزشکار در قالب 24 کماندار ریکرو مرد، 13 کماندار در کامپوند مردان،‌ 9 ورزشکار کامپوند زنان و 15 ورزشکار در ریکرو زنان برگزار شد.

کد خبر 81988

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز