وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای حماسه نهم دی را روز اتحاد برای پاسداشت انقلاب اسلامی در برابر بدخواهان دانست و اعلام کرد: همچنان بر عزم خود برای تقویت و پشتیبانی نیروهای مسلح پایبند است.

9دی

به گزارش همشهری آنلاین، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی اعلام کرد: حماسه ۹دی جوشش بصیرت انقلابی مردم و تجلی اراده پولادین ملت شریف ایران برای دفاع از اسلام و انقلاب است، این جوشش و اراده توأم با غیرت دینی و ملی، نقطه عطفی در مسیر تعالی نهضت حسینی انقلاب اسلامی است.

بیانیه آورده است: یوم‌الله نهم دی، روز تفضل و توجه الهی به ملت ایران در سایه‌سار ولایت، وحدت کلمه و اتحاد برای پاسداشت انقلاب اسلامی در برابر نامحرمان، فتنه‌گران، منافقان و بدخواهان است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این بیانیه تاکید کرده است: حرکت عظیم و پرشور و شعور ملت ایران پیام روشن و مشتی محکم بر دهان بزدلان کینه‌توز داخلی و متجاسران خارجی بود که نقشه و توطئه‌های شیطانی‌شان از پشت پرده‌های پوشالی مخملین‌شان بیرون زد و بار دیگر حقانیت و مظلومیت ملت مقتدر ایران اسلامی در راه مبارزه با مستکبران را به تصویر کشید.

در ادامه بیانیه با اشاره به اینکه با تدبیر و آینده‌نگری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر لزوم جمهوریت و اسلامیت و ذیل اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی پیشرفته، راه بر هرگونه فتنه‌گری و زیاده‌خواهی مسدود شد، آمده است: امروز به فضل الهی، رهبر فرزانه و حکیم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با توکل، اعتماد و امیدوار به وعده‌های الهی این انقلاب را پیش می‌برد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت این روز مهم و با تقدیر از مردم همیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب و راه امام خمینی (ره) و شهدای عزیز، اعلام می‌دارد: همچنان بر عزم خود برای تقویت و پشتیبانی نیروهای مسلح پایبند بوده و دفاع از کیان، امنیت و منافع ملی میهن اسلامی‌مان در کنار نیروهای مسلح پر افتخار و قهرمان را وظیفه شرعی و ذاتی خود می‌داند و در این مسیر مقدس از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 819994

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha