فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ضربات "سنگین، دردناک و غیرقابل تحملی" به اسرائیل و آمریکا ‌وارد کرده‌ایم، گفت: انتقام ‌همه شهیدانمان را از دشمنان می‌گیریم.

سردار حسین سلامی - فرمانده کل سپاه پاسداران

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم تشییع پیکر شهدای انفجار تروریستی کرمان در پاسخ به درخواست مردم برای انتقام گفت: چشم. انتقام همه شهیدانمان گرفته خواهد شد.

بر کرمان حوادث سخت و دردناکی در طول دهه‌های گذشته، گذشته است

فرمانده‌ کل سپاه پاسداران صبح امروز در آیین اجتماع مردمی، گرامیداشت و وداع با پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که در مصلی بزرگ امام علیه السلام شهر کرمان برگزار شد، با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان بی‌دفاع و زائران دلباخته اسطوره فراموش نشدنی تاریخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به پیشگاه حضرت ولیعصر (عجل)، رهبر عزیز و عظیم الشان انقلاب اسلامی و ملت شریف، وفادار، غیرتمند، باتعصب، رئوف و با عاطفه ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف، کریم و نجیب استان کرمان، دیار کریمان و خانواده شهدا که نور چشمان ملت ایران و امت اسلام و جهان بشریت هستند، اظهار داشت: بر کرمان حوادث سخت و دردناکی در طول دهه‌های گذشته، گذشته است و من در تمام این حوادث در کنار این مردم و شاهد هنرنمایی روح صبر و استقامت و توکل و نجابت و مظلومیت برای مردم کرمان بودم.

کرمان نه فقط دیار شهیدان که دیار شهادت و مشهد شهیدان ماست

وی با بیان اینکه ما شکوه صبر، عظمت نجابت، بزرگی، وسعت ایمان و امواج بلند مهربانی، وفاداری و فداکاری را در سیمای مردم کرمان به خوبی دیده‌ایم، گفت: کرمان نه فقط دیار شهیدان که دیار شهادت و مشهد شهیدان ماست.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در سالگرد بدرقه آسمانی آن فرمانده بزرگ شاهد عروج ۸۵ نفر دیگر از کاروان شهیدان به عرش اعلی هستیم، ادامه داد: این شهیدان نزد پروردگار روزی می‌خورند و این بشارت قرآن است.

انتقام ‌همه شهیدان گرفته خواهد شد

وی با بیان اینکه همه ملت ایران در این روزها در حزن و اندوه است و یک ملت از جای بر می‌خیزد تا اسلام و درخشش طلوع منور خورشید دین را در گستره جهان ببیند، افزود: « إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» انتقام ‌همه شهیدان گرفته خواهد شد.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه انتقام این شهیدان قبل از شهادت از دشمن گرفته شده است، ادامه داد: ما با یک آرایش و زنجیره به هم پیوسته با شیاطین بزرگ و کوچک عالم در نبرد هستیم؛ نبرد بین اسلام و کفر یک حقیقت انکار ناپذیر در صفحه امت اسلام و ایران است و این شهادت‌ها پژواک شکست‌های سختی است که طی این سال‌ها بر پیکره دشمن وارد شده است.

دشمنان را شکست‌های خفت‌بار بدرقه کرده‌ایم

وی خطاب به دشمنان گفت: فکر نکنید که امت اسلام دست بسته بودند و خدا دست‌های ما را به روی دشمن باز کرده است؛ با قدرتی به نام آمریکا در طول چند دهه اخیر در نبرد واقعی بودیم اما در تمام این نبردها آنها را با شکست‌های خفت بار بدرقه کرده‌ایم.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ببینید چه بر سر آنها آمده است، افزود: ۱۳۵ هزار نیروی نظامی را در عراق آورده بودند، شکست خوردند و حاج قاسم آمریکا را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت و عراق از شر سلطه آمریکا نجات یافت.

هیچ مقام آمریکایی نمی‌تواند در هیچ بلاد اسلامی پا بگذارد

وی با اشاره به اینکه آمریکا از شکست خوردگان این سیاست است؛ آنها در افغانستان هم شکست خوردند، خاطرنشان کرد: آنها می‌خواستند در لبنان حزب‌الله را از صفحه سیاسی ساقط کنند اما امروز همگان قدرت آن را می‌بینند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه آنها می‌خواستند نظام سوریه را فروبپاشند، اما سوریه ماند و آمریکا رفت، ادامه داد: ما را تحریم کردند تا ملت ایران را فلج کنند اما تحریم آنها شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه امروز آنها خلیج فارس و منطقه را تقریباً تخلیه کردند و هیچ مقام آمریکایی نمی‌تواند در هیچ بلاد اسلامی پا بگذارد در حالی که قبلاً برای آنها فرش قرمز پهن می‌شد، افزود: امروز تسلط بر مسلمانان غیرممکن شده و آنها راهبردی‌ترین منطقه جهان را از دست دادند.

طوفان الاقصی شکست پذیری این رژیم جعلی را به زیبایی نشان داد

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی که سیاست نیل تا فرات را در سر داشت و می‌خواستند یک ملت را دفن کنند امروز شاهد هستیم که ملت قهرمان فلسطین به برکت شهادت قهرمان نامدار اسلام و همه مبارزان فلسطینی چگونه در مرز بقا قرار گرفته است، گفت: طوفان الاقصی شکست پذیری این رژیم جعلی را به زیبایی نشان داد.

وی با اشاره به اینکه تانک‌ها زده می‌شود و روزانه تعدادی زیادی از آنها کشته می‌شوند و دیگر جای امنی در آن سرزمین برای اسرائیل نیست، ادامه داد: داعش محصول سیاست آمریکا در جهان اسلام بود؛ داعش می‌خواست یک نقشه جدید ترسیم کند و رویای او خلافت در بلاد اسلامی بود.

امروز نقطه‌ای به اندازه سر سوزن در اختیار داعش نیست

سرلشکر سلامی با بیان اینکه به فرماندهی شهید ما قاسم سلیمانی آتشفشان تکفیر خاموش شد و امروز نقطه‌ای به اندازه سر سوزن در اختیار داعش نیست و ناپدید شدند، تصریح کرد: امروز در نقشه سیاسی جهان هیچ اثری از آنها نیست و مفقود و پنهان هستند؛ اینها فقط می‌توانند به عنوان عوامل آمریکا و صهیونیسم عمل کنند.

کد خبر 821727
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 59
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 79
  • رضا هاشمزهی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    جناب سلامی هروقت آمریکا و نظامیانش از بحرین و امارات متحده و عربستان و ترکیه بیرون رود منطقه آرامش خواهد دید.
  • یک ایرانی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    36 13
    سردار سلام . این شهیدان شهیدان فقط کرمان نیستند بلکه شهیدان ایرانند. سردار در مقام شما نیست که چنین خشمگینانه و صحبت از انتقام کنید. این بیانیه میبایست توسط سخنگوی نیروهای نظامی و مقتدرانه تر ایراد میشد . در جهان سیاست همه کار میکنند اما رجز نمی‌خوانند. احساس تان را کنترل کنید.
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    17 2
    تواین موقعیت هرکه هرحرفی میزنه باید بگیم توراست میگی؛هرچند مسئولین ما بایدیادبگیرن هرچه کمترحرف بزنن به نفع کشورهست و ملت هزینه کمتری میدن البته اونهایی که فهم بالایی داشتن و دارن از شهید سلیمانی گرفته تا حسن نصرالله از رهبرگرفته تا مراجع خیلی کم و بموقع حرف میزنن
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    32 1
    افغان ها را پایش کنید/. چرا یکبار هم که شده اصلا به این مسئله اشاره نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟. عجب !!!!!!!!!!!!!!! برادر بمب رو فرستاد ه توی شما. سلول های داعشی رو پذیرفتین تو خودتون (اتباع داعشی مهاجر) .غمتون نیست؟؟؟؟ خب رژیم جعلی صهیونی از چه طریق به ما ضربه میزنه؟؟؟ نباید این مزدورها رو اخراج کنید؟؟؟؟؟
  • مرتضی AU ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    25 1
    یعنی دیگر انتقامی در کار نیست ..........
  • AU ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    5 16
    اصلا انتقام برای چی اسراییل خود به خود از روی زمین محو میشود ....
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    10 8
    #صلح
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    3 10
    شبکه پشتیبانی حادثه تروریستی کرمان در ۵ استان کشور دستگیر شدند
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      9 1
      کجا خوندی؟
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    10 9
    درود بر سردار عزیز.در هر صورت کنترل تردد در مرزها میتواند مانع چنین حوادث ناگواری شود.
  • جواد IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    3 15
    افرین سردار
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    2 11
    حمله تروریستی کرمان جنایت ضدبشری است سوال اینجاست که پس چرا مدعیان حقوق بشر سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به جنایت ضد بشری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    1 8
    اقدام تروریستی حمله به زائران مراسم سالگرد شهید سلیمانی، ثابت کرد و نشان که هنوز هم دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند.
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    3 5
    نامه ایران به شورای امنیت در پی اقدام تروریستی در کرمان هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد چون به خاطر که شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم همه جنایت های آمریکا و متحدانش بوده است.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    4 4
    سردار بزرگترین انتقام از ایادی استکبار امریکا و اسرائیل اینه که عبور و مرور به ایران سهل الوصول نباشه. طرف لش اورده ایران مدتی مانده شناسایی کرده یارگیری کرده . خبر زنی با چکمه های عجیب رو خوندم. خب اینها همه نشون میده داعش بین ماست و متاسفانه به دیل اعتماد به افاغنه ایجاد شده. باید قطع ید بشن.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    1 9
    دشمنان درجه یک ملت ایران از شهید سلیمانی و زائرانش هراس دارند. دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی از شهید سلیمانی و زائرانش هراس دارند.
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    1 9
    جان کربی هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید جنایتکار دیگر نمی تواند بر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی تروریست های داعش مورد حمایت اسرائیل و متحدانش در انفجار‌های کرمان سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    1 9
    وزارت خارجه امریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش در انفجار‌های کرمان سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 9
    از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است. از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است. از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    1 9
    و این در حالی است که مدرکی از دست داشتن اسرائیل در انفجار‌های تروریستی کرمان وجود دارد. داعش مورد اسرائیل و متحدانش عامل اصلی در انفجار‌های تروریستی کرمان بوده است.
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 9
    و این در حالی است که داعش وحشی از سال 2011 تاکنون با مدیریت، هدایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه اسرائیل دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 7
    داعش مورد حمایت شبکه اینترنشنال و مزدورانشان مسئولیت حمله تروریستى به "كرمان" را بر عهده گرفت. شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان در جنگ غزه دفاع و حمایت می کند.
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    3 12
    بنده از همان روز اول اعلام کردم حادثه انفجار تروریستی کرمان 100 درصد فقط کار گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است.
    • رضا IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      22 1
      خیلیی باهوشی آقای ۱۰۰% .اگر راست میگی قبل از مراسم این فاجعه را پیش بینی میکردی.
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 11
    از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تروریست های داعش همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 4
    فوری | داعش مسئولیت 2 انفجار را در کرمان برعهده گرفت از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تروریست های داعش همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. و این در حالی است که داعش وحشی از سال 2011 تاکنون با مدیریت، هدایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    1 2
    مسئولان قبلی آمریکا داعش را بوجود آوردند یا به آن کمک کردند و مسئولان کنونی نیز در حال تقویت داعش یا گروهی نظیر آن هستند. اروپا امروز به خاطر غلطی که در تقویت تکفیریها انجام داد، گرفتار است و مردم در خانه و خیابان امنیت ندارند و آمریکا نیز در حال تکرار همان غلط است.
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 3
    حمایتهای همه‌جانبه دولتهای غربی از صدام در جنگ تحمیلی دولتهای ریاکار اروپایی که امروز در قضیه سوریه مدعی استفاده از سلاحهای شیمیایی هستند، در زمان جنگ تحمیلی، خروارها سلاح شیمیایی به صدام دادند تا او با این سلاحها به جبهه‌های ما و مناطق سردشت و حلبچه حمله کند. مسئولان قبلی آمریکا داعش را بوجود آوردند یا به آن کمک کردند و مسئولان کنونی نیز در حال تقویت داعش یا گروهی نظیر آن هستند. اروپا امروز به خاطر غلطی که در تقویت تکفیریها انجام داد، گرفتار است و مردم در خانه و خیابان امنیت ندارند و آمریکا نیز در حال تکرار همان غلط است.
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 6
    طراحان و عاملان عملیات تروریستی کرمان در انتظار پاسخ سخت باشند. آمریکا و اسرائیل شریک جرم اصلی حادثه تروریستی کرمان بودن و هستند. ترس آمریکا و اسرائیل از انتقام ایران/ داعش مورد حمایت آمریکا و اسرائیل با توطئه‌های آمریکایی‌ها مسئولیت عملیات تروریستی کرمان را بر عهده گرفته است.
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 5
    داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش بیش از یک سوم نیروهای خود را از دست داده است
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 5
    حادثه تروریستی کرمان جنایتی صهیونیستی- آمریکایی است. امیر جدید داعش مورد حمایت آمریکا و اسرائیل مسئولیت‌ انفجارها در ایران را برعهده گرفت! دشمن صهیونیستی بعد از ۸۰ روز بمباران علیه غزه و رویایی با سپاه اسلام در جبهه مقاومت زمین‌گیر شد و ناکام ماند و نتوانست هیچ دستاوردی داشته باشد و همین باعث شد به چنین عملیاتی روی بیاورد. صهیونیست‌ها برای جبران این ناکامی به ترورهای کور فرزندان معنوی اسلام در لبنان، سوریه، عراق و در نهایت ایران روی آوردند که شهادت سید رضی موسوی و شهدای ترور کرمان از مصادیق آن بود.
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 10
    زرادخانه موشکی ایران می‌تواند اسرائیل با خاک یکسان کند +فیلم
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 5
    اقدامات تروریستی با حمایت و هدایت‌ آمریکا انجام می‌شود دشمنان با ترور جمعی از انسان‌های بی‌گناه و بی‌دفاع به جایی نمی‌رسند. از دست دادن جمعی از مؤمنین و مؤمنات به خصوص کودکان مظلوم کرمان دردناک است؛ اما دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بدانند که با ترور جمعی از انسان‌های بی‌گناه و بی‌دفاع به جایی نمی‌رسند. اقدامات مشابه حادثه تروریستی کرمان توسط صهیونیست غاصب با حمایت و هدایت آمریکا انجام می‌شود. آمریکا و ایادی وابسته به کفر بدانند که عرصه تعیین‌کننده در روابط بین‌الملل در صحنه‌های خارجی قدرت است.
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    1 7
    ارتش اسرائیل به همراه ارتش آمریکا در این مدت 3 ماهبیش از 200 تن بمب روی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه ریخته است سوال اینجاست پس مدعیان حقوق بشر کجا هستند.
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    2 3
    داعش یک‌ گروه تکفیری و تروریستی ساخته آمریکا و با پشتیبانی اسراییل است که غیر از خود، چه اهل سنت باشد و چه شیعه را کافر و مشرک می‌خواند!
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 5
    کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ در افغانستان هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون عامل اصلی جنگ در عراق و لیبی هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون عامل اصلی جنگ در سوریه هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون عامل اصلی جنگ در یمن هستند. رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بارها در رسانه های اعتراف و اعلام کرده است که ناتو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند.
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 6
    جنایت آمریکا و اسرائیل و داعش بدون مجازات نخواهد ماند
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 7
    ایران باید خودش به طور مستقیم از اسرائیل انتقام بگیرد.
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 7
    رژیم اسرائیل پشت تمام ترورهای اخیر است. تروریست‌ها و حامیانشان بدانند که حتما تاوان اقداماتشان را خواهند داد.
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 5
    سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی جنایتکار دیگر نمی تواند بر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی تروریست های داعش مورد حمایت اسرائیل و متحدانش در انفجار‌های کرمان سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 6
    عملیات تروریستی کرمان، کار صهیونیست هاست
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    4 2
    دولت مردان درست است برادران افغان مسلمان هستند ولی فقر عامل خیانت است با آموزشی که در حوزه های دینی طالبان می‌بینند باید حواستان راجمع کنید آنها به کشور خود رحم نمی‌کنند چه به ما
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    1 5
    تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش هنوز هم در سوریه، عراق، منطقه و جهان فعالیت می کنند.
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 8
    حمله به ۲ کشتی در اقیانوس هند
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 2
    ۱۶:۲۵۱۵ دی ۱۴۰۲/ آمریکا و متحدانش از سال 1332 تاکنون دشمن درجه یک ملت ایران بودن و هنوز هم هستند سوال اینجاست که متأسفانه ایران بازهم درس عبرت نگرفته است چرا؟ آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بودن و هنوز هم هستند سوال اینجاست که متأسفانه ایران باز هم درس عبرت نگرفته است چرا؟
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 2
    ۱۸:۳۴۱۵ دی ۱۴۰۲/ ائتلاف آمریکایی از سال 2014 تاکنون در عراق و سوریه چه غلطی می کنند؟
  • سعید IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    3 4
    خدا حاج قاسم عزیزو بیامرزه هرچند امرزیده است.مرد عمل بود .نه هشدار میداد نه محکوم میکرد .چقدر هشدار ؟چقدر محکوم کردن؟ کی باید عمل کنیم؟توسوریه و لبنان که خیچ تو خونه خودمون دارن ادم میکشن .حضرت علی می فرمایند هرکس بوقت یاری ولی خود بخوابد بالگد دشمن بیدار مشود. البته عذرخواهم اگر یکم تند مطلب نوشتم .
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 6
    از سال 2001 تاکنون حامیان اصلی تروریست‌ها آمریکا و اسرائیل و مزدورانشان هستند
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 2
    نیروهای تروریست آمریکایی باید از خاک عراق اخراج شوند.
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 2
    تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش که هنوز هم در افغانستان و پاکستان فعالیت می کنند.
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 2
    تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون در عراق علیه ایران فعالیت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 1
    آقای سردار عزیز حرف دلتو نگه دار
  • MOHAMMAD IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    4 0
    خسته نشدید از هشدار دادن ؟
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    3 0
    امنیت مردم باید تامین شود . همانطور که امنیت همه مسولین تامین است . ..
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 2
    نباید پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با تاخیر باشد. نباید پاسخ سپاه به صهیونیست‌ها با تاخیر باشد.
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 2
    وعده جهنمی که به زودی دامان صهیونیست ها جنایتکار را خواهد گرفت
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 2
    اسرائیل و آمریکا متهم اصلی جنایت تروریستی در کرمان هستند.
  • وحیدی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    1 1
    سردار بزرگ فکری هم برای تروریسم آبی کشورهای همسایه بکنید خطر اونها بیشتر از بمب گذاریه . خطر گرانی هم همینطور
  • Borzoo NO ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    انتقام سخت به پاسخ سخت تغییر یافت ... چــــــــرا ؟؟؟؟؟