پیام های مشکوکی از تهران به برانکو رسیده که سرمربیگری پرسپولیس را قبول نکند.

برانکو

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس این روزها به شدت درگیر ماجرا استعفای یحیی گل‌محمدی و انتخاب سرمربی جدید است. جدی‌ترین نامی که برای جانشینی مربی قرمزها مطرح شده برانکو ایوانکوویچ است که این روزها تیم ملی عمان را برای حضور در جام ملت‌ها آماده می‌کند. در شرایطی که برانکو سال‌های موفقی را با تیم تهرانی سپری کرده هواداران این تیم موافق حضور او روی نیمکت این تیم هستند و او را یکی از گزینه های مناسب برای این تیم می‌دانند. با این حال شنیده می‌شود برخی از داخل ایران پالس‌هایی را برای این مربی کروات ارسال می‌کنند که بهتر است این سمت را قبول نکند و البته احتمالا دلایل خاص خود را برای این مساله دارند. مشخص نیست در شرایطی که گزینه خارجی خوب از جمله برانکو یکی از خواسته‌های هواداران پرسپولیس است این افراد چرا تمایلی ندارند او به ایران برگردد و در این مسیر به‌دنبال منافع شخصی خود هستند و با چنین پیام‌هایی چالش انتخاب سرمربی پرسپولیس را پیچیده‌تر می‌کنند.

کد خبر 822872

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • علی IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    10 0
    آقای برانکو هم خیلی ترسیده گفته وارم میلرزم
  • حنیف IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    14 1
    وحشت کیسه کشای خائن و وطن فروش اسراییلی منافق
  • سعید IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    30 4
    حتما کسانی از تکرار موفقیت های پرسپولیس وحشت دارند مانند خبرگزاری همشهری
  • علی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    23 3
    خدا لعنت کنه دشمنان پرسپولیس کبیر رو ،،خدا هلاک کنه افراد بی هویتی که به آقای برانکو پیامک تهدید میزنندکه برای سرمربیگری پرسپولیس نیاد ،،چقدر این افراد بی اصل و نصب و بی هویت هستند و در امور باشگاه بزرگ پرسپولیس فضولی میکنند ،،بیشتر این افراد بی شخصیت و هوچیگر از هواداران کیسه هستند و از ترس آقای برانکو این کارهای غیر اخلاقی رو انجام میدن.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    13 0
    استقلالی ها دست به هر کاری میزنند که برانکو نیاد۸
  • بهرام IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    4 0
    همونطوریکه تو پرونده طارمی و آلکثیر و پرونده النصرو ... یه عده استقلالی به AFC و FIFA گزارش میدادن الان هم همونان...
  • امیر خان IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    2 2
    همه فهمیدن از طرف یحیی بوده که برانکو قبول نکنه و باشگاه دوباره بره سراغ یحیی و یحیی هم راحت کل خواسته هاشو میتونه به باشگاه دیکته کنه،،یحیی فک میکرد بازم مدیریت استعفاشو قبول نمیکنه که استعفا داد وگرنه اگه میدونست اینسری باشگاه استعفاشو میپذیره هیچوقت استعفا نمیداد و برای اینکه مدیریت استعفاشو قبول کرد و بحث اومدن برانکو که شد سریع به اطرافیانش گفت که به برانکو هشدار بدن که نیاد،،یحیی بجز پرسپولیس جایی رو نداره بره چون دیگه حاضر نیست تو تیم های رده پایین مربیگری کنه و تیم های بالانشین هم همه مربی دارن پس اگه از پرسپولیس هیچ جایی رو نداره بره