همشهری آنلاین: بیش از 800 مهمان خارجی برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) به ایران می آیند.

به گزارش واحد مرکزی خبر حمید انصاری، قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) در نشستی خبری گفت: بیش از 800 مهمان خارجی از 47 کشور از نزدیک شاهد ابراز احساسات مردم و وفاداری آن‌ها به آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی خواهند بود.

امسال با همکاری رایزنی‌های فرهنگی و سیاسی در کشورهای مختلف جشنواره‌هایی برگزار می‌شود و یاد و نام امام را در اقصی نقاط جهان طنین‌انداز خواهد کرد.

انصاری به برنامه‌های پیش بینی شده برای مهمانان خارجی اشاره کرد و گفت: دو همایش  اخلاق در روابط بین‌المللی از نگاه امام  و  وحدت از دیدگاه امام  در مرکز مطالعات سیاسی وزارت امور خارجه برگزار می‌شود.

انصاری افزود:‌ نمایش بیش از 500 دقیقه برنامه‌های مستند داستانی و اجرای زنده آثار موسیقیایی درباره امام (ره) به مدت سه شب در تالار وحدت از 11 تا 13 خرداد از دیگر برنامه های فرهنگی و هنری در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است.

نمایشگاه تصویر یار با مشارکت روزنامه‌نگاران از 11 تا 15 خرداد در پردیس هنری پارک ملت برگزار می‌شود.

قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) اضافه کرد: آشنا کردن نسل جوان با اندیشه و میراث امام (ره) در اولویت موسسه تنظیم و نشر آثار امام قرار دارد.

در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) بیش از 100 هزار جلد جزوه و کتاب بین جوانان توزیع می‌شود و برگزاری مسابقه‌های کتاب خوانی از نشریات و کتاب‌های توزیع شده بین جوانان عضو سازمان ملی جوانان و هلال احمر از دیگر برنامه‌های این موسسه است.

کد خبر 82496

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز