در پی حمله صبح امروز از سمت پاکستان به یک روستای مرزی در اطراف سراوان تعدادی از اتباع غیر ایرانی ساکن در یک روستای مرزی جان باختند.

حمله پاکستان به سراوان - زلزله

به گزارش همشهری آنلاین، معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان درخصوص آمار جان‌باختگان حمله موشکی پاکستان به یک روستای مرزی در اطراف سراوان در سیستان و بلوچستان اعلام کرد: ۲ نفر مرد نیز جزو جانباختگان حمله موشکی صبح امروز هستند.

این در حالی است که پیش‌تر از کشته شدن ۳ زن و ۴ کودک از اتباع غیر ایرانی در این حمله خبر داده شده بود.

کد خبر 825510

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    3 1
    وزارت امور خارجه اسلام آباد 100 درصد فقط دروغ می گوید مخفیگاه‌های تروریست‌ها 100 درصد فقط در خاک پاکستان است. مخفیگاه تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و مزدورانشان 100 درصد فقط در خاک پاکستان بوده است، نه استان سیستان و بلوچستان ایران حمله پاکستان به خاک ایران کشته شدن هفت غیر ایرانی بر اثر حمله موشکی پاکستان در یک روستای مرزی برای پاکستان جنایتکار گران تمام خواهد شد و گران تمام می شود. حمله موشکی پاکستان به سراوان ایران 100 درصد فقط حمایت از گروهک تروریستی جیش الظلم بوده است. پاکستان جنایتکار مدت ها از گروهک تروریستی جیش الظلم همه جانبه حمایت می کند. حمله پاکستان جنایتکار به سراوان ایران 100 حمایت از گروهک تروریستی جیش‌الظلم بوده است. پاکستان هیچ مشکلی با گروهک تروریستی جیش‌الظلم ندارد و تاکنون هم نداشته است. مشکل اصلی پاکستان فقط با دشمنان داخل کشوراش است و هم با طالبان سپاه پاسداران باید جواب دندان شکن دیگری بدهد.
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    2 1
    شما که میدونستید پاکستان جواب میده. قدرت اتمی هم هست. امیدوارم با فکر شروع کرده باشید این ماجرا رو. نمیگم وارد درگیری نظامی بشید. ولی بستن مرزها و به ویژه بستن امکان قاچاق سوخت، تعیین تکلیف عبدالحمید یک بار برای همیشه، غرامت 18 میلیارد دلاری خط لوله صلح، و بالا بردن درصد ع=غنی سازی کارهاییه که لازمه
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    5 0
    18 میلیارد دلار غرامت عدم اجرای خط لوله صلح با پاکستان رو به اجرا بگذارید. مرز پاکستان رو با نیروی نظامی طوری ببندید که امکان قاچاق سوخت از بین بره. طبق آماری که چند وقت پیش اعلام شد سالانه بالای 2 میلیارد لیتر سوخت به پاکستان قاچاق میشه. یعنی روزی 7 تا 8 میلیون لیتر. همین دو کار تاثیر بالایی داره. و در نهایت اینکه درصد غنی سازی رو بالا ببرید و به سمت همونی که همه میدونیم حرکت کنید. منطقه ما پر است از کشورهایی که قدرت هسته ای هستن و این دستمون رو در بسیاری موارد محدود میکنه. بازی بسه دیگه.