برانکو خیلی خوب می‌داند کار کردن در پرسپولیس چقدر سخت است و توقع هواداران از او نیز خیلی بالاست از این رو ترجیح می‌دهد در این برهه زمانی پیشنهاد این تیم را رد کرده و در فرصت بهتری به ایران برگردد.

برانکو

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه پرسپولیس در دومین مرحله از مذاکراتش با برانکو ایوانکوویچ هم نتوانست این مربی را متقاعد کند که به این تیم برگردد. مرد کروات بار دیگر اعلام کرد به‌خاطر مشکلات شخصی نمی‌تواند در این مقطع به ایران برگردد اما هرگز نگفت هیچ‌گاه به پرسپولیس برنخواهد گشت بلکه تاکید کرد که این تیم و هوادارانش در قلب او جای دارند. درمورد پاسخ منفی دوباره برانکو به پرسپولیس در چند روز اخیر حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شده است. از شرایط مالی بد باشگاه پرسپولیس گرفته تا ضعف‌های فنی این تیم و موارد مشابه که هر یک جداگانه نیاز به نقد و بررسی دارد اما یکی از نزدیکان برانکو به مواردی اشاره کرد که در نوع خودش جالب توجه است. اول اینکه برانکو بعد از جام ملت‌ها قصد دارد مدتی را استراحت کند و دوست ندارد بعد از این تورنمنت سنگین به‌یکباره به پرسپولیس آمده و تیمی را دست بگیرد که از شرایط آن آگاهی نداشته و بلافاصله پا به مسابقات سنگین و فشرده لیگ بگذارد.

نکته دیگر اینکه برانکو خیلی خوب می‌داند کار کردن در پرسپولیس چقدر سخت است و توقع هواداران از او نیز خیلی بالاست از این رو ترجیح می‌دهد در این برهه زمانی پیشنهاد این تیم را رد کرده و در فرصت بهتری به ایران برگردد. مورد دیگر اینکه برانکو به‌خاطر شرایط سنی‌اش کار کردن در تیم ملی را به باشگاه ترجیح می‌دهد و شاید اگر بعد از جام ملت‌ها با پیشنهاد احتمالی سرمربیگری تیم ملی ایران روبه‌رو شود آن را رد نکند. مساله دیگری که این فرد نزدیک به برانکو به آن اشاره داشت این بود که اگر برانکو قراردادش را با عمان تمدید نکند که احتمالش زیاد است شاید در تابستان درصورت پیشنهاد دوباره باشگاه پرسپولیس آن را رد نکند. البته به شرطی که شرایط این باشگاه بهتر از الان باشد.

با این حال علاقه او بیشتر به حضور در تیم ملی است.

کد خبر 825773

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ❤️دختر پرسپولیسی ❤️ IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    پرفسورخیلی ناراحتم وچندروزه حالم خوب نیس جوابت منفی بوداماهمیشع توقلب ماجاداری چقدرمن وهمه هواداراامیدواربودیم که برمی گردی اما.....😭🥺هرجاهستی حالت خوب باشه ولی کاش میومدی چون دلم برات تنگ شده پرفسور
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    1 0
    هیچ گاه برای پرسپولیس کلاس نزار....رونالدو .زیدان مسی.وووووووچقدبرای تیمهایشان مهم بودن امابه جهت دست کم گرفتن باشگاهشان راحت ازتیمهاشون دکشون کردن توچندجتم هواداری ..اکن هوادارمعلولی که هزاران کیلومترمیامدشب وروز تویخبندان وبرف وسرما وگرمااینقدحمایت میکردت ..تونبودی الا کلنگ هم بودراحت قهرمانی میاورد..برانکوی پول پرست