معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران گفت: تا پایان سال دو فاز، دوم و سوم تکمیل و بهره برداری خواهد شد و در بهار ۱۴۰۳ با تکمیل فاز چهارم، پروژه تقاطع غیرهمسطح نواب_تندگویان تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

نواب

داوود محمدی، معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح نواب_تندگویان، گفت: در برنامه افتتاحیه این تقاطع غیر همسطح ما ۴ برنامه اجرایی را تعریف کردیم.

وی ادامه داد: فاز اول این پروژه که شامل شمال به جنوب نواب_تندگویان است، سه شنبه هفته گذشته بازگشایی شده و حال بخشی از عملیات اجرایی زیرگذر که مربوط به فاز دوم پروژه که از میدان بهمن به تندگویان است را با انحرافی که انجام دادیم، آغاز شده است.

محمدی بیان کرد: فاز دوم این پروژه دارای ۴۸ شمع است و تا قبل از پایان سال، فاز دوم این مسیر را بهره برداری کنیم، فاز سوم که محور تندگویان به نواب شمال است، ۲۰ روز بعد از بهره برداری از فاز دوم تکمیل خواهد شد.

معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران افزود: به صورت همزمان به دلیل اینکه ترافیک کندرو رفع شده است، ما می‌توانیم مسیر رمپ و پایه‌های پل چپگرد که برای فاز چهارم است را اجرا کنیم. با تکمیل فاز سوم، فاز چهارم که مربوط به بازگشایی پل چپگرد نواب شمال به میدان بهمن است نیز تکمیل خواهد شد.

وی تاکید کرد: هر یک از مراحل اجرای پروژه همانند یک پازل به یکدیگر متصل هستند و دو ماه بعد از تکمیل فاز سوم، فاز چهارم را افتتاح خواهیم کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: تا پایان سال دو فاز، دوم و سوم تکمیل و بهره برداری خواهد شد و در بهار ۱۴۰۳ با تکمیل فاز چهارم، پروژه تقاطع غیرهمسطح نواب_تندگویان تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 827062
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha