در بازی با ژاپن امیر قلعه نویی به محض ورود به رختکن بر سر مدافع ملی پوش فریاد کشید.

حسین کنعانی‌زادگان

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر در حالی طی یک دیدار تماشایی و جذاب از سد ژاپن گذشت که در این دیدار شاگردان قلعه‌نویی به معنای واقعی دو نیمه متفاوت را سپری کردند. درواقع تیم ملی هر اندازه در نیمه اول این دیدار نمایش نه‌چندان خوبی را ارائه داد در نیمه دوم ورق برای این تیم برگشته و ملی‌پوشان کشورمان با ارائه یک نمایش دیدنی در این نیمه نسخه سامورایی‌ها را پیچیده و راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.
نکته قابل توجه این که پیش از این درباره اتفاقات بین دو نیمه این دیدار حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شده مبنی بر اینکه در ۱۵ دقیقه استراحت دیدار با ژاپن چه گذشت که موجب شد تیم ملی برای نیمه دوم به طور کلی متحول شده و به قول فوتبالی‌ها به بازی برگردد.
پیش از این البته از این موضوع یاد کردیم که علاوه‌بر اعلام برخی مسائل فنی از سوی قلعه‌نویی، بیشتر موارد به موارد روحی و روانی و انگیزشی مربوط شده تا جایی که سرمربی و کادرفنی تیم ملی سعی می‌کنند از این جهت تیم را مهیای حضور در نیمه دوم این دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی کنند.
با این حال طبق اطلاعات جدید رسیده امیر قلعه‌نویی به محض ورود به رختکن ابتدا برای شاگردانش دست زده و آنها را تشویق می کند اما بلافاصله با خطاب قرار دادن مدافع پرحاشیه تیم ملی یعنی محمدحسین کنعانی‌زادگان و تذکر نسبت به اشتباهاتی که این بازیکن در نیمه اول مرتکب شده بود در کمال تعجب سایرین، با فریاد بلند و داد و بیداد بر سر این بازیکن از برخی نفرات تیمش ازجمله این بازیکن می خواهد تا اشتباهات نیمه اول را تکرار نکرده تا تیم ملی در نیمه دوم امیدوار به بازگشت باشد.

کد خبر 832868

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha