امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات نماد آزادی، مردم سالاری دینی و اجرای اراده مردم در صحنه اداره کشور است، گفت: آسان‌ترین و موثرترین عمل صالح، حضور در انتخابات است.

حاج علی اکبری

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به اینکه مقدمات خوبی برای برگزاری انتخابات انجام شده است و ۷۵ درصد از کاندیداها تایید صلاحیت شده‌اند، افزود: انتخابات برای ملت ما اتفاق شیرینی است که هدیه خداوند اهل بیت و شهدا به ما است.

وی با بیان اینکه انتخابات هوای تازه و نشاط در جامعه است، تصریح کرد: در انتخابات امکان دست به دست شدن قدرت در عرصه‌های مختلف به وجود می‌آید که مصداق امر جامع است و یکی از برترین مصادیق مسئولیت اجتماعی مشترک به شمار می‌رود.

حاج علی اکبری با بیان اینکه انتخابات پیش رو آوردگاه بزرگی برای ملت ایران است، خاطرنشان کرد: همه خوبان و دوستداران انقلاب به حضور آگاهانه و پرشور برای انجام این رسالت بزرگ دعوت می‌کنند و امام راحل نیز حضور در انتخابات در هر شرایطی را یک واجب بزرگ می‌دانستند و ترک آن را گناه کبیره عنوان می‌کردند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر دشمنان و کل جریان ضد انقلاب و ضد ایران زیر پرچم کفر جهانی، پرچم مقابله با انتخابات را به دست گرفته‌اند و بیش از ۵۰۰ شبکه کثیف علیه انتخابات سخن پراکنی می‌کنند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید همت گفت: شهید همت می‌گفتند هر وقت تردید داشتید ببینید آتش دشمن کجا را هدف قرار داده است و آنجا همان جبهه خودی است، امروز آتش دشمن علیه انتخابات است.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: امیدواریم به لطف پروردگار در جمعه آینده که جمعه وحدت، آگاهی، زمان شناسی و دشمن شناسی است، ملت عزیز یک بار دیگر در این تاریخ مشعشع و پرافتخار صحنه دیگری از حماسه بزرگ دشمن شکن را خلق خواهند کرد و تصویر ایران قوی و ایران فردا را پیش روی بشریت قرار خواهند داد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در هفته حساس تبلیغات قرار داریم، گفت: ان شاءالله کاندیداها مواجهه خردمندانه و اخلاقی را مد نظر قرار دهند و با پرهیز از دو قطبی سازی کاذب با نمایش گذاشتن یک رقابت اخلاقی از تولید توقعات غیر منطقی و سیاه نمایی و زیر سوال بردن دستاوردها و خون آوردها دوری کنند.

حاج علی اکبری ادامه داد: ما هم فرصت را غنیمت می‌شماریم و به مطالعه بررسی و مشورت خواهیم پرداخت تا با قصد غربت به دنبال افرادی مومن، انقلابی، پاکدست، خوش سابقه، کارآمد و در خط انقلاب اسلامی باشیم و آنها را شناسایی کنیم و از همه حق خود در انتخابات استفاده کنیم و دیگران را هم به حضور در انتخابات دعوت کنیم.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران افزود: ان شاءالله در شنبه بعد از انتخابات نیز با بردباری و مهربانی و رفاقت همه برنده خواهیم بود و برد اصلی برای رهبری و ملت عزیز ایران خواهد بود.

کد خبر 834407
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 27
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 40
  • محمد IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    19 1
    کی گفته ترک انتخابات گناه کبیره است ...
  • CA ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    10 1
    رد صلاحیتها هم گناه کبیره بزرگتر بود ولی انجام شد.
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    5 1
    ترک انتخابات گناه کبیره نیست و تاکنون هم نبوده است
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    5 0
    بی توجهی دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم به مشکلات کارمندان، کاگران، بازنشسته های، مردم و کشور گناه کبیره بوده است
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    1 0
    بیش از ۲ سال است که بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور اعتراض می کنند ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم در شرکت مخابرات و هم کشور به اصطلاح اسلامی پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از بازنشستگان مخابرات ایران، امروز، دوشنبه، ۱۶ بهمن ماه، در تهران، خوزستان، اردبیل، کرمان، گیلان، هرمزگان، کردستان، مرکزی و آذربایجان شرقی تجمع کردند. این بازنشستگان به بی‌توجهی سهامداران عمده و مدیران مخابرات به آیین نامه ۸۹، بروز نشدن کمک هزینه‌های رفاهی در سالهای ۱۴۰۱و۱۴۰۲، افزایش کسور بیمه تکمیلی درمان از۲۰٪ به۵۰٪، عدم تسویه بیمه معلم، عدم اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره ۲ ماده ۳۱ سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص بازنشستگان بعد از خصوصی سازی، عدم پرداخت مطالبات سالهای گذشته به نرخ روز و برخی مشکلات دیگر، معترض هستند.
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    1 0
    فیش بن خواربار بازنشستگان شرکت مخابرات دی ماه سال 1400 صادر شده است ولی اما متأسفانه پول بن خوار بار از دی ماه سال ۱۴۰۰تاکنون واریز نشده است چرا؟ مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از دی ماه سال 1400 تاکنون توانست مشکلات بازنشسگان مخابرات را حل کند شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    1 0
    مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران از سال 1400 تاکنون حق و حقوق بازنشستگان شرکت مخابرات مخابرات را در سراسر کشور پایمال و ضایح کردند و این در حالی است که دولت، نمایندگان مجلس وغیره تاکنون هیچ کاری نکرده اند و در مورد مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات سکوت کرده اند و هم اهانت ها و خیانت های مدیران و مسئولان مخابرات ایران دفاع، حمایت و استقبال هم کرده اند.
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    عملکرد مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران از 18 آذر ماه سال 1399 تاکنون به نفع کارکنان، بازنشستگان و شرکت مخابرات نبوده است. عیسی زارع پور وزیر ارتباطات، مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، هر دو تاکنون متاسفانه هیچ کاری برای حل مشکلات کارکنان رسمی مخابرات و هم بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نکردند چرا؟ اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    و باید 2 سال حقوق و مزایای مدیران و مسئولان شرکت مخابران ایران قطع کنید و تا به مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را درک کنند، بدانند و بفهمند.
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    دوشنبه های بازنشستگی در مخابرات استانها مخابرات ما- بازنشستگان مخابرات کشور این دوشنبه نیز تجمع داشتند. مخابرات ما- دوشنبه ۶ آذر، بار دیگر بازنشستگان مخابرات در استانهای مختلف برای رسیدن به خواسته های خود از جمله اجرای آیین نامه استخدامی مخابرات و همچنین اجرای مصوبه آذر ماه ۱۳۹۸ تجمع کردند. این تجمعات در استانهای کرمانشاه، کردستان، اصفهان، شیراز و زنجان با حضور جمعی از بازنشستگان این استانها برگزار شد که در آن شعارهای مختلفی هم سر داده شد. بر اساس اطلاع مخاطبان مجموعه مخابرات ما، روز دوشنبه قرار بود در مقابل ساختمان سردار جنگل هم تجمع برگزار شود اما مانع از تجمع بازنشستگان و در نتیجه اجرای این تجمع شدند.
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    شرم آور و تاسف بار است که دکتر محمودزاده رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون متأسفانه نتوانسته‌اند به مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات رسیدگی کنند چرا؟
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    1 0
    شرم آور و تاسف بار است که دکتر محمودزاده رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از دی ماه سال 1400 تاکنون متأسفانه نتوانسته‌اند به مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات رسیدگی کنند چرا؟ نه می‌بخشیم نه فراموش می‌کنیم حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
  • نه می‌بخشیم نه فراموش می‌کنیم IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات هنوز هم حل نشده و متاسفانه از دی ماه سال 1400 تاکنون هم کسی پاسخ نیست و نبوده است چرا؟ نه می‌بخشیم نه فراموش می‌کنیم
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    جناب آقای حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای‌ رئیس محترم قوه قضائیه مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون در سراسر کشور ثابت کرد و نشان داد که متأسفانه در کشورما به اصطلاح قانون و عدالت وجود ندارد که مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را بررسی، پیگیری و رسیدگی کند و هم مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران را محاکمه کند. حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    جناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی/ جناب آقای حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه/ جناب آقای رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه/ از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان مخابرات و هم بی توجهی مدیران و مسئولان مخابرات ایران و غیره در رسانه های وغیره بیش از ۹۹۹ هزار بار اعتراض کرده ایم ولی اما متأسفانه در کشور به اصطلاح اسلامی هیچ کس هم بررسی، پیگیری و رسیدگی نکرده است و هنوز هم هیچ توجهی نمی کنند چرا؟ امروز دوشنبه 2 بهمن 1402هست که متأسفانه هیچ خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آذر ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید.
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    از دی ماه سال 1400 تاکنون مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور 100 درصد فقط به خاطر بی مدیریتی مجید سلطانی بوده است. خبر خوب برای بازنشستگان/ خواربار معوقه پرداخت می شود 100 درصد فقط دروغ است و این در حالی است که امروز دوشنبه 6 اسفند 1402 هست تاکنون مخابرات منطقه تهران واریز نکرده است. تلاش شبانه‌روزی شرکت مخابرات که متأسفانه کارکنان رسمی و هم به ویژه بازنشستگان مخابرات را گرفتار کرده است.
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    3 0
    کارگران امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟ 15 الی 16 میلیون تومان!/ بازنشستگان تامین اجتماعی امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟ 2 میلیون و 500 هزار تومان! شرم آور و تاسف بار است که بازنشستگان تامین اجتماعی با سابقه 30 الی 35 سال پرداخت حق بیمه مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان عیدی پرداخت می کنند چرا؟
  • بازنشسته تامین اجتماعی IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    و این در حالی است که بنده از بهمن ماه سال 1400 تاکنون بیش از 999 هزار بار در مورد پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن توسط مسئولین بانک ها در رسانه های شکایت و اعتراض کرده ام ولی متاسفانه هیچ کسی هم بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟ و متاسفانه در این مدت 24 ماه و 6 روز کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟ بازنشسته تامین اجتماعی
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام های 2 ، 5، 7، 10، 12 و 15 میلیونی را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند چرا؟ ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه 20 میلیونی بازنشستگان غلط و اشتباه است سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه 20 میلیونی را بدون ثبت نام باید به حساب همه بازنشستگان تامین اجتماعی واریز کند.
  • اعتراض IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    در پاسخ به مدیرکل فرهنگی، اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی مبلغ وام اعطایی به بازنشستگان در سال جاری اعلام شد؛ وام قرض‌الحسنه 20 میلیون تومانی بدون نیاز به ضامن ثبت‌نام وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی فقط شهر تهران بوده است و نه بازنشستگان تامین اجتماعی دیگر شهرهای کشور و این در حالی است که بنده در سال 95 بازنشسته شده ام ولی اما متأسفانه هیچ خبری از پرداخت وام نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ و تاکنون هم هزاران بار هم در مورد وام اعتراض کرده ام و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ بازنشسته تامین اجتماعی از نیسم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
  • اعتراض IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    بن خواربار وسایر رفاهیات ومناسبتها بازنشستگان مخابرات منطقه تهران کِی واریز می‌شود؟ در این مدت 25 ماه بیش از 999 هزار بار در رسانه های مورد مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران اعتراض کرده ایم ولی اما متأسفانه در کشور به اصطلاح اسلامی هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و از سال 1400 تاکنون هم نبوده است چرا؟
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    1 0
    اگر ترک انتخابات گناه کبیره است پس 100 درصد فقط بی توجهی دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم از دی ماه سال 1400 تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور گناه کبیره بوده است
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 1
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺سلام 🌺🌺آمد ان خورشیدتابان عشق جانان مرد مردان فاتح العرض، نابودگر ظلم و کافر، امید مظلومان،سرورمنتظران 🌺🌺مهدی🌺 موئود(عج)،مبارک ،میلاد منجی عالم بشریت صاحب عصر امام زمان(عج)را به سردبیر ،همکاران ایشان ،و تمام همکاران شاغل باز نشسته تبریک و تهنیت عرض مینمایم🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    امروز یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ هست که متأسفانه هنوز هم سود سهام اخابر سال ۱۴۰۱ برای من واریز نکردن چرا؟ هر سال سود سهام اخابر را تا ۵ الی ۱۵ بهمن ماه واریز می کردند ولی اما متأسفانه هنوز هم سود سهام اخابر سال ۱۴۰۱ واریز نشده است. بازنشسته مخابرات منطقه تهران
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    1 0
    عملکرد و رفتار دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم با کارمندان، کارگران، بازنشستگان مظلوم تاکنون گناه کبیره بوده است
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    1 0
    سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم در مورد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور تاکنون گناه کبیره بوده است
  • اعتراض IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    و این در حالی است که دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از18 آبان ماه سال 1388 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارکنان رسمی و هم به ویژه بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نکرده اند چرا؟