«مقتول همسر سابقم بود که تهدید کرده بود جانم را می گیرد تا اینکه روز حادثه او را دیدم و شوهر جدیدم ناخواسته با ماشین او را زیر گرفت اما او قصد آدمکشی نداشت.» این صحبت های زن جوانی است که شوهر جدیدش متهم به قتل شوهر سابقش شده است.

متهم

همشهری آنلاین - حوادث : ساعت ۱۱ صبح سه شنبه اول اسفند ماه به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی جوان در جریان تصادف عمدی فوت شده است. این مرد در یکی از خیابان های شرق پایتخت توسط راننده خودروی مزدا ۳ زیر گرفته شده و پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرارگرفته بود. او اما به دلیل شدت جراحات جانش را از دست داد و چون تصادف عمدی و ماجرا رنگ و بوی جنایی به خود گرفته بود، بازپرس جنایی دستور تحقیقات و بررسی دوربین های مداربسته محل حادثه را صادر کرد تا هرچه زودتر راننده گناهکار شناسایی و دستگیر شود.

ماجرا چه بود؟

تیم جنایی راهی محل حادثه شد و پس از به دست آوردن شماره پلاک مزدا ۳، ‌راننده آن را دستگیر کرد. وی که مردی ۴۰ ساله است در بازجویی ها اسرار قتل را رازگشایی کند و گفت به شدت ناراحت است و عذاب وجدان دارد، چرا که اصلا قصد گرفتن جان مقتول را نداشته است. وی توضیح داد: مقتول شوهر سابق همسرم است. آنها ۳ سال قبل به دلیل اختلافاتی که با یکدیگر داشتند از هم جدا شدند. مدتی از جدایی آنها گذشته بود که من با همسرم آشنا شدم و تصمیم به ازدواج گرفتیم اما در این بین مهدی شوهر سابق همسرم از روزی که متوجه ازدواج وی شده بود، به شدت ناراحت شده و مدام برای همسرم مزاحمت ایجاد می کرد.

وی ادامه داد: روز حادثه همسرم به من زنگ زد و خواست تا به محل کارش بروم و او را به خانه برسانم. من هم رفتم دنبال همسرم که چشمم افتاد به مهدی شوهر سابق همسرم. او سوار بر خودروی نیسانش بود و فکر می کنم از دقایقی قبل در اطراف محل کارم همسرم به کمین نشسته بود تا بار دیگر برای او مزاحمت ایجاد می کند. متهم گفت: با وجود اینکه همسرم سوار ماشین من شده و ما به سمت خانه حرکت کردیم، مهدی با ماشین نیسانش به تعقیبمان پرداخت. ما وارد یک کوچه بن بست شدیم که مهدی از ماشین پیاده شد و به سمتمان آمد. من نمی خواستم با او مواجه شدم به همین دلیل دنده عقب گرفتم و ناخواسته او را زیر گرفتم. آن شب ما فرار کردیم اما بعد شنیدیم که مهدی شوهر سابق همسرم فوت شده است. من به هیچ عنوان قصد گرفتن جان او را نداشتم.

ما بدشانسی آوردیم

راننده مزدا ۳ به جرم قتل عمدی بازداشت شد و قاضی دستور احضار همسر وی را صادر کرد. او روز شنبه در دادسرای جنایی تهران حاضر شد و درحالیکه گریه می کرد، گفت که او و همسرش بدشانشی آورده اند و قرار نبوده جان کسی را بگیرند اما حالا همسرش تبدیل به قاتل شده است. وی گفت: ۱۸ سال قبل با شوهرم سابقم ازدواج کردم و صاحب دو فرزند شدیم اما با یکدیگر اختلافات زیادی داشتیم به طوریکه ۳ سال پیش تصمیم به جدایی گرفتیم. وی ادامه داد: پس از طلاق، تصمیم گرفتم کار پیدا کنم تا خرج زندگیم تامین شود. در یک شرکت مشغول به کار شدم که در آنجا با همکارم آشنا شدم و یک سال قبل با هم ازدواج کردیم. شوهر سابقم وقتی متوجه ازدواج مجدد من شد، مزاحمت هایش را آغاز کرد. او یا زنگ می زد و تهدیدم می کرد یا سر راهم سبز می شود و با حرفهای نامربوط، برای من مزاحمت ایجاد می کرد. وقتی دیدم مزاحمت هایش تمامی ندارد از او شکایت کردم که پرونده ما در دادسرا و شورای حل اختلاف در حال رسیدگی بود. با این وجود شوهر سابقم دست بردار نبود و این اواخر تهدید می کرد که مرا به قتل می رساند و بعد خودکشی می کند. تهدیدهای او وحشت به جانم انداخته بود تا اینکه روز حادثه وقتی از محل کارم خارج شدم شوهر سابقم باز سد راهم شد. ترسیده بودم و فکر می کردم تهدیدش را عملی می کند و جانم را می گیرد اما ورق برگشت و همسرم ناخواسته شوهر سابقم را زیر گرفت. باور کنید اصلا شوهرم متوجه نشد که مقتول را زیر گرفته و ما آن روز حسابی بدشانسی آوردیم و مسیر زندگیمان تغییر کرد. درحالیکه ممکن بود من یا همسرم الان زنده نبودیم و شوهر سابقم نیز قاتل می شد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات در این پرونده، ادامه دارد.

کد خبر 834691

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha