دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
۰ نفر

بارسلونا از وقتی ژاوی گفته در پایان فصل از تیم جدا می‌شود همه را می‌برند.

بارسلونا

به گزارش همشهری‌آنلاین، دوای درد بارسلونا مشخص شد؛ ژاوی ارناندس! از زمانی که سرمربی بارسا تسلیم شد و اعلام کرد در پایان فصل از تیم جدا می‌شود تا مربی بهتری بیاورند، مشکلات تیم برطرف شده و آبی‌واناری‌ها روی دور پیروزی افتاده‌اند. پیروزی ۴ بر صفر بر تیم سرسخت ختافه آنها را به‌طور موقت به رده دوم رساند، فعلا بالاتر از خیرونای همشهری. نتایج بارسلونا در لالیگا پس از اعلام خبر جدایی ژاوی؛ پیروزی یک بر صفر مقابل اوساسونا، برد ۳ بر یک آلاوس، تساوی ۳-۳ با گرانادا، برد ۲ بر یک سلتاویگو و پیروزی ۴ بر صفر مقابل ختافه. در این میان یک تساوی یک-یک هم در خانه ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا به‌دست آمد.

این نخستین پیروزی با اختلاف حداقل ۴گل در لالیگا پس از ۱۶۲روز برای بارسلونا بود. آخرین دیداری که بارسلونا با بیش از ۴گل پیروز شد ۱۹سپتامبر۲۰۲۳ و مقابل رویال آنتورپ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۵ بر صفر بود.

ژاوی سنگین‌ترین شکست بوردالاس در ۳سال اخیر را به او تحمیل کرد. او در مجموع ۲۲۳بازی مربیگری در سطح اول فوتبال اروپا، فقط ۲بار با اختلاف ۴گل شکست خورده که به‌عنوان سنگین‌ترین شکست‌هایش به‌حساب می‌آید؛ ۵ بر یک مقابل بیلبائو در ژانویه۲۰۲۱ و ۴ بر صفر مقابل ختافه در فوریه۲۰۲۴.

رافینیا هر گاه برای بارسلونا گل زده آن بازی با باخت بارسا به اتمام نرسیده است؛ ۷۴بازی، ۱۵گل، ۱۳پیروزی و ۲تساوی. او هیچ‌گاه بیش از یک گل در یک بازی نزده است. رافینیا در این فصل لالیگا؛ ۹شروع، ۴گل و ۵پاس‌گل.

گوندوغان نخستین بازیکنی است که در ۵لیگ معتبر این فصل ۱۰۰موقعیت ایجاد کرده است.

درحالی‌که برخی منابع اعلام کرده بودند گل اول لواندوفسکی به سلتاویگو گل شماره۱۱۰۰۰ تاریخ بارسلونا بوده، حساب رسمی این باشگاه گل فرنکی دی‌یونگ به ختافه را گل شماره ۱۱هزار اعلام کرد.

ژائو فلیکس پس از ۵بازی قبلی با اتلتیکومادرید که گل نزده بود، نخستین گل خود را مقابل ختافه به‌ثمر رساند و این طلسم را باطل کرد. او مقابل رئال‌مادرید هم هرگز موفق به گلزنی یا گلسازی نشده و نه با اتلتی و نه با بارسا نتوانسته مقابل این تیم به پیروزی برسد. فلیکس در بارسلونا؛ ۳۰بازی، ۸گل، ۴پاس گل و هر ۱۴۲دقیقه یک تأثیر روی گل.

کد خبر 834813
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha