رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را همزمان با بارش برف و باران اعلام کرد.

بارش برف - جاده

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در خصوص وضعیت جاده‌ها پس از بارندگی‌های اخیر اظهار کرد: بارندگی‌هایی که از روز گذشته شروع شده است، امروز نیز در برخی از جاده‌های کردستان، لرستان، همدان، قزوین، البرز، تهران، زنجان، مازندران، قم، فارس، اصفهان، اردبیل، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان، یزد، گلستان، گیلان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و خوزستان همچنان ادامه دارد.

وی افزود: این بارش‌ها باعث شده در برخی از جاده‌ها به علت کولاک و بارش شدید و پایین آمدن ایمنی در تردد مسدودی موقت ایجاد شود.

شیرانی ادامه داد: اهم محورهای اصلی که در حال حاضر مسدود هستند شامل بیرجند ـ درمیان، توسکستان ـ شاهرود، شهداد ـ نهبندان، بوئین زهرا ـ ساوه، شهمیرزاد ـ کیاسر و کرج ـ چالوس در مسیر شمال به جنوب (موقتا ) است. جاده هراز نیز در مسیر جنوب به شمال به لحاظ پایین آمدن ایمنی و احتمال وقوع بهمن موقتا مسدود است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: نکته مهمی که مسافران جاده‌ها باید بدانند، شرایط جاده‌ها زمستانی است حتما تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند. همچنین، با لغزنده شدن جاده‌ها نیاز است فاصله بیشتری با خودروی جلویی در نظر گرفته شود و خودروها با سرعت مطمئنه تردد کنند.

کد خبر 834821
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha