همشهری آنلاین: دبیرکل حزب‌الله لبنان حماسه شکوهمند ملت بزرگ ایران و حضور تاریخی آنها در انتخابات ریاست جمهوری را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت گفت

به گزارش فارس، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (دام ظله الوارف)

السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

اینجانب به نام خود و به نیابت از برادران و خواهرانم در حزب‌الله این حماسه شکوهمند را که ملت بزرگ ایران با حضور تاریخی خود در انتخابات ریاست جمهوری جمعه گذشته خلق کردند به محضر حضرتعالی تبریک می‌گویم.

در این انتخابات ملت بزرگوار ایران ضمن تجدید بیعت، بار دیگر ایمان و باور خود به این نظام پر برکت و ارزشها و اصول انقلاب اسلامی که حضرت امام خمینی راحل (ره) بنیانگذار و رهبر آن بود را ابراز کردند.

این حماسه عظیم، حاصل برکات رهبری حکیمانه و ارشادات پدرانه و صبر و شکیبایی بزرگوارانه حضرتعالی بوده که قلوب تمامی مستضعفان و مجاهدان را شاد کرد و امید و آرزوی آنان به توانمندی و ثبات و صلابت پایه‌های این جمهوری عزیز را زنده نمود. نظامی که بسان پشتیبانی بزرگ، استوار و نیرومند برای ملت‌های مقاوم ما که در برابر متجاوزان و غاصبان از حقوق خود دفاع می‌کنند، می‌باشد.

از خداوند متعال مسألت دارم سایه مبارک حضرت مستطاب عالی را مستدام بدارد و در پرتو رهبری الهی آن حضرت، عزت و اقتدار روز افزون را به ایران و امت اسلامی عطا فرماید.

سید حسن نصرالله

یکشنبه بیستم جمادی الثانی

کد خبر 83540

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز