یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲
۰ نفر

کودکان فلسطینی این روزها رنج زیادی از آوارگی تا سوءتغذیه، از مرگ بر اثر بمباران تا معلولیت را متحمل می‌شوند.

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: شبکه الجزیره فیلمی را از کودکی منتشر کرده که تلاش می کند تا مادر خود را که به دلیل شهادت فرزند دیگرش بی قراری می کند آرام کند.

کودکان فلسطینی این روزها رنج زیادی از آوارگی تا سوءتغذیه، از مرگ بر اثر بمباران تا معلولیت را متحمل می‌شوند.

کاترین راسل مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) با بیان اینکه هم اکنون بسیاری از کودکان در غزه دچار سوء تغذیه حاد هستند، تاکید کرده کودکان فلسطینی در غزه در آستانه مرگ هستند.

کد خبر 836502

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    3 0
    ای خدا
  • وحید IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    2 3
    هنیه و سنوار میدونن؟! چرا توافق نمیکنن؟! آیا گروگان گرفتن ۲۰۰ سیصد تا اسرائیلی برای آزاد کردن چند تا زندانی فلسطینی ارزش اینهمه کشتار و زجر و آوارگی و ویرانی رو داشت؟ یعنی خود همون زندانیان راضی بودن به این قیمت آزاد بشن؟! آنهایی که شروع کننده این فاجعه بودن خوب می‌دونستن چه عواقب وحشتناکی واسه مردم داره چون دشمنشون رو میشناختن ! حالا که کار به اینجا کشید هرروز که توافق به نتیجه نرسه که ظاهرا دلیل اصلی اسامی خاصی برای تبادل اسرا مد نظر سران حماس هست که اسرائیل زیر بار نمیره! آیا آزادی اون چند نفر که مد نظر حماس هست ارزش ادامه کشتار و گرسنگی و آوارگی ۲میلیون نفر رو داره؟!!!!!!
    • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
      3 0
      چقدر مظلوم و بی یاوری فلسطین ؟؟ این بازیه که اسراییل ادمکش راه انداخته انهمه زندانی فلسطینی تو زندان صهیونیست ها چیکار می کنن ؟