علیرضا اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال تاکید دارد با توجه به اینکه استقلال با هدایت جوادنکونام صدر جدول است مدیریت باشگاه تعامل لازم را با او داشته باشد و خود زنی نکند.

علیرضا اکبرپور

اکبرپور در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به شکست استقلال برابر مس رفسنجان و حذف از رقابت های جام حذفی تاکید کرد: اولا که فوتبال برد و باخت دارد و این موضوع شامل همه تیم ها می‌شود و نه فقط استقلال. تیم‌ها روز خوب یا بد دارند. ثانیا استقلال جام حذفی را جدی نگرفته است. برای همین آقای نکونام سعی کرد ارنج تیمش را عوض کند و از بازیکنانی استفاده کند که کمتر بازی کرده بودند تا آنها هم تست شوند.

وی افزود: کادرفنی استقلال ترجیح داد اگر می‌بازد در جام حذفی باشد و در لیگ روند صدرنشینی خود را حفظ کند. او درباره اینکه محمد نوازی مربی تیم استقلال اعلام کرده این تیم به دلیل کمبود بازیکن نمی تواند همزمان در دو جام شرکت کند گفت: آقای نوازی واقعیت را گفته است. استقلال نفرات زیادی ندارد و یارگیری که باید انجام می‌شد را نکرد.

برای همین ترس اینکه حضور در بازی های حذفی به بازی های آنها در لیگ ضربه بزند وجود داشت. اگر بازیکنی مصدوم می‌شد بازیکن جایگزین نداشتند. تصمیمی که کادرفنی استقلال گرفت عاقلانه بود. به جای که هر دو جام را از دست بدهند یکی را می دهند و آن یکی را با قدرت تا قهرمانی می روند.

این پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به مسابقه دربی تاکید کرد: استقلال در صدر جدول است و توانسته بازی‌های حساس خود مثل بازی با سپاهان را ببرد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند. اما توجه داشته باشید استقلال قبل از بازی با پرسپولیس باید به مصاف استقلال خوزستان برود. برای تیمی هم که برای قهرمانی تلاش می کند سه امتیاز بازی با استقلال خوزستان مهم تر از بازی دربی است. یک مربی وقتی هدفش قهرمانی است می‌داند هر بازی سه امتیاز دارد . استقلال هم باید سه امتیاز بازی با استقلال خوزستان بگیرد و بعداز برد در این مسابقه به فکر بازی دربی باشد.

اکبرپور افزود: اگر استقلال نتواند مقابل استقلال خوزستان امتیاز لازم را بگیرد و بعد از آن به هر دلیلی در دربی هم نتیجه نگیرد آن وقت دیگر شرایط اش خیلی سخت می شود. برای همین می گویم در شرایط فعلی باید فقط به فکر کسب سه امتیاز مقابل استقلال خوزستان باشد. بعد از آن به دربی فکر کنند.


او درباره اینکه قبل از بازی با مس رفسنجان مدیران استقلال طی نامه ای او را به کمیته انضباطی دعوت کرده اند و این موضوع باعث شده تمرکز مربی برهم بخورد تاکید کرد: من این چیزها را تازه می بینیم. تیمی که صدر جدول است باید مدیریت باشگاه رابطه صمیمانه‌ای با سرمربی داشته باشد. باید همه تلاش شان را بکنند که برای تیم حاشیه‌ای به وجود نیایید اما بدتر خودزنی می‌کنند که لطمه‌اش را استقلال می‌خورد.

باید باهم سازش کنند تا پایان فصل. آن موقع حق با هر کسی بود می ماند و دیگری می‌رود. الان باید از خود گذشتگی کرد تا تیم که صدر جدول است به قهرمانی برسد.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره اینکه آیا باید سپاهان را همچنان جزو مدعیان بدانیم گفت: فعلا در مورد قهرمانی هیچ چیزی معلوم نیست. خیلی از نتایج است که به ضرر یا نفع سایر تیم‌ها می‌شود سوای سپاهان که همچنان کنار استقلال و پرسپولیس مدعی است باید تاکید کنم حتی تراکتور هم هنوز شانس قهرمانی دارد.

کد خبر 837014

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • پرسپولیس زرنگ IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 1
    خوبه زمانیکه باختی بیا بگو ما میخواستیم ببازیم خخخخخخخخخخخخخخ
  • ارتش سرخ IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    1 1
    جام‌حذفی جدی نگرفت؟خخخ ۰بازیکن نداره؟نگرفت؟سیلوا فخرالدینی ماشاریپوف مترسکن؟درضمن لیست نکونام مسخزه بوده که نگرفتن۰عزت الهی جهانبخش محبی قائدی قدوس ۰خخخ فکرکرده استقلال چیه که این همه لیست لژیونرداده۰پس مقصرخودسرمربیه کندذهنه که این لیستاروداده۰ازالان هم برای باخت دربی بهونه دارن اوک میکنن۰ترس از پرسپولیسسسس