شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال در سمت خود ابقا شده و تا یک هفته دیگر برنامه 4 ساله‌ای را به فدراسیون فوتبال تحویل می‌دهد

به گزارش ایسنا با وجود راه نیافتن تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، فدراسیون فوتبال به تمدید قرارداد افشین قطبی تمایل دارد و به وی اعلام کرده که برنامه‌ی 4 ساله‌ای را تدوین کند.

به نظر می‌رسد بر خلاف تصمیم‌های سریع و لحظه‌ای گذشته این بار فدراسیون فوتبال در اقدامی تصمیم به حفظ و ایجاد فرصت برای سرمربی تیم ملی گرفته است.

فدراسیون فوتبال پس از ارائه‌ برنامه‌ افشین قطبی، برنامه‌های تیم ملی را با تقویم لیگ برتر و روزهای فیفا تطبیق خواهد داد.

قطبی خودش هم به تداوم همکاری با فدراسیون فوتبال ایران ابراز علاقه کرده و پس از بازگشت تیم ملی از کره جنوبی همچنان در ایران حضور دارد و قرار است این هفته نشست‌هایی را برای تداوم همکاری با فدراسیون فوتبال برگزار کند.

در قرارداد افشین قطبی برای هدایت ایران در سه بازی مقابل کره شمالی، امارات و کره جنوبی هیچ مبلغی برای او در نظر گرفته نشده بود اما، قرار بود در صورت صعود ایران به جام جهانی پاداش 500 هزار دلاری برای سرمربی تیم ملی در نظر گرفته شود که قطبی این پاداش را در 9 دقیقه پایانی بازی مقابل کره جنوبی از دست داد.

در برنامه 4 ساله افشین قطبی بر همکاری و ارتباط بلند مدت با تیم‌های امید و جوانان به منظور پشتوانه سازی برای جام جهانی آینده و حضور قدرتمندانه در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا، مقدماتی المپیک لندن و بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو تاکید شده است.

کد خبر 83876

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز