وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی خطاب به رهبران گروه های مقاومت و ملت‌های مقاوم و صبور لبنان و فلسطین، حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

پیام امیرعبداللهیان به رهبران مقاومت

به گزارش همشهری آنلاین، متن پیام حسین امیر عبداللهیان به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله
دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان و رهبران گروه های مقاومت

جناب آقای اسماعیل هنیه
رییس محترم دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین- حماس

جناب آقای زیاد نخاله
دبیرکل محترم جنبش جهاد اسلامی فلسطین

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بهار قرآن‌ و ماه میهمانی خداوند سبحان را به جنابعالی و همه نیروهای مقاومت و مجاهدان در برابر رژیم منفور و جنایتکار صهیونیستی و نیز به جمیع خانواده‌های معزز شهدا و مجروحان جنگ جاری و همچنین به ملت‌های مقاوم و صبور لبنان و فلسطین تبریک و تهنیت می‌گویم.

مسلمانان جهان در شرایطی به استقبال این ماه عزیز رفته‌اند که رژیم اشغالگر قدس همچنان به جنایات ضدبشری و نسل‌کُشی علیه ملت مظلوم فلسطین بویژه زنان و کودکان مظلوم این سرزمین مقدس ادامه می‌دهد و اقدام مؤثر و بازدارنده از سوی نهادهای مسئول بین‌المللی از جمله شورای امنیت سازمان ملل متحد برای متوقف ساختن نسل‌کُشی رژیم اسرائیل صورت نگرفته است.

از سوی دیگر در برابر حجم گسترده جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و بی‌عملی مدعیان دروغین حقوق بشر، شاهد مقاومت قهرمانانه، غرورآفرین و تاریخی نیروهای مقاومت و ملت غیور فلسطین در مقابل رژیم تا بُن دندان مسلح و مورد حمایت همه جانبه دولت آمریکا هستیم و در پرتو این مجاهدت‌ها و پایداری عزتمندانه و شرافتمندانه، دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف اعلام شده خود دست نیافته و آثار شکست تاریخی این رژیم پدیدار گشته است.

با ایمانی قلبی و مؤمنانه به تحقق حتمی وعده نصرت الهی، در این ایام و شب‌های با فضیلت و نورانی، یاد و خاطره همه شهدای مقاومت را گرامی داشته و نصرت نهایی ملت فلسطین و آزادی قدس شریف را از خداوند سبحان مسئلت می‌کنم.»

کد خبر 839246

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    6 10
    اگر رژیم صهیونیستی صلاحیت عضویت و باقی ماندن در هیچ یک از سازوکار‌های بین‌المللی مرتبط با حقوق زنان و کودکان را ندارد. سوال اینجاست که پس چرا سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون همه جانبه با رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار همکاری می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 10
    «و این در حالی است که آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکار، اسرائیل جنایتکار و همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1917 تاکنون نظم جهانی را به چالش میکشند»
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 8
    و این در حالی است که سازمان ملل متحد از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش در فلسطین بوده است. و این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل متحد از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش در فلسطین بوده است. و این در حالی است که شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش در فلسطین بوده است.
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    2 8
    شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال و با کمک مالی عربستان و متحدانش و مزدورانشان و به سرکردگی آمریکا و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند. اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    2 8
    اگر سازمان های بین المللی ناتوان و عاجز قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
    • GB ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      3 0
      نظرات تکراری توسط یک نفر تابلو شده است.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    3 6
    اگر عربستان سعودی، امارات، بحرین، مصر، باکو و ترکیه مسلمان هستند سوال اینجاست که پس چرا در مورد جنایت های اسرائیل و متحدانش هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند و هم همه جانبه با اسرائیل و متحدانش همکاری هم می کنند چرا؟
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 6
    اگر آمریکا با ژست حقوق بشری در غزه به‌دنبال بزک کردن وجهه کریه خود است سوال اینجاست که پس چرا برخی کشورها به اصطلاح اسلامی هنوز هم با آمریکا جنایتکار و هم رژیم صهیونیستی جنایتکار همه جانبه همکاری می کنند چرا؟ تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش از سال 1917 شروع و آغاز شده است سوال اینجاست که پس چرا دولت روحانی وغیره و در سایه سکوت نمایندگان مجلس با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره مذاکره و همکاری کرده اند.
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 6
    دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی اما متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 7
    از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار و مزدروانشان در کار است. ولی اما متأسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس دولت حسن روحانی خیانتکار در مدت 8 سال فقط در مذاکره از جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل سرپوش گذاشته است و سکوت کرد.
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 6
    ایران متأسفانه از شهریور ماه سال 1359 تاکنون در مورد جنایت های وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی کشورهای عربی جنایتکار و مزدورانشان کوتاهی کرده است.
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 6
    شورای همکاری خلیج فارس که از شهریور ماه سال 1359 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان در عراق و منطقه خاورمیانه بوده است. جزایر سه‌گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک جزء لاینفک و ابدی خاک جمهوری اسلامی ایران است و اشاره به آنها در بیانیه پایانی نشست مذکور فاقد هرگونه ارزش سیاسی و حقوقی است.
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 6
    عربستان جنایتکار و کویت جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همه جانبه کمک و حمایت مالی می کردند.
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 6
    وزارت خارجه آمریکا: برجام مبتنی بر اعتماد نیست/ بازگشت به توافق هسته‌ای در دستور کار قرار ندارد/ پس آمریکا جنایتکار غلط می کند هر روز در توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، شورای حکام آژانس وغیره دخالت و مداخله می کند
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 6
    در پاسخ به دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل/ هر 11 دقیقه یک کودک در «یمن» جان می‌دهد مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار شماره یک و سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک کجا هستند ازسال 2015 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 6
    درپاسخ به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا درمنطقه خاورمیانه تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 6
    ترکیه ازسال 2011 تاکنون مقصر اصلی جنگ درسوریه است. ترکیه ازسال 2011 تاکنون یکی ازحامیان تروریست ها درسوریه است. ترکیه ازسال 2011 تاکتون تمام تروریست های خارجی وارد سوریه وعراق کرده است. ترکیه تروریست های کشورهای اروپایی وارد سوریه و عراق کرده است. ترکیه عامل، جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه است. ترکیه عامل اصلی جنگ درسوریه است. ترکیه عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسوریه است. ازسال 2011 تاکنون بیش از999 هزارتروریست ازطریق کشورترکیه وارد سوریه وعراق شده اند.
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 6
    ۱۰:۴۵۲۵ اسفند ۱۴۰۲/ و این در حالی است که کشور ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون با دریافت رشوه و پول دلالی از برخی کشورهای عربی جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 999 هزار تروریست را وارد سوریه و عراق کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 6
    ۱۰:۴۶۲۵ اسفند ۱۴۰۲/ ترکیه جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل سرپوش بگذارد. حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در ایران به ترکیه جنایتکار ربطی ندارد و این در حالی است که ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون 100 درصد عامل اصلی جنگ در سوریه و عراق بوده است. ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون تروریست ها وارد سوریه و عراق و منطقه می کند. حضور نظامی ترکیه جنایتکار در شمال سوریه و هم شمال عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران همان نتیجه حمایت ترکیه جنایتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    2 6
    ادعای تل‌آویو: جبهه بین‌المللی علیه برنامه هسته‌ای ایران تشکیل خواهیم داد/ و باز هم تاآویو هیچ غلطی نمی تواند بکند
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 6
    سوال اینجاست که سوریه از سال 2011 تاکنون علیه آمریکا جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و هم تروریست ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه ، اسرائیل و مزدورانشان از سازمان ملل خیانتکار و هم شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار بیش از هزاران بار اعتراض و شکایت کرده است ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون بررسی و رسیدگی نکرده اند، هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، از سال 2011 تاکنون خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟ پس برای همه مردم دنیا مشخص و روشن است که در سازمان ملل، شورای امنیت و شورای حقوق بشر سازمان ملل تاکنون قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است.
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 6
    کسانی که در داخل کشور و هم رسانه ها ضد علیه آمریکا و غرب شعار سر می دهند پس خودشان هم نباید با آمریکا و غرب مذاکره و همکاری کنند.
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    2 7
    از 15 مهر ماه تاکنون نسل‌کُشی در غزه با حمایت کامل آمریکا جنایتکار انجام می‌شود
    • Borzoo NO ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      2 0
      بس کن بابا تو هم دوباره انشا نگاری ات گل کرده ..راست میگی خودت برو جلو