پنجشنبه ۴ تیر ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۸
۰ نفر

علی کهن‌نسب: امیدهای المپیک در وزنه برداری، هندبال نوجوانان آماده رقابت های جهانی و مسافران دهلی.

امیدهای المپیک در وزنه برداری

نونهالان و نوجوانان مستعد وزنه‌برداری 9 استان کشور، در طرح تربیت امیدهای المپیک 2012 و 2016 شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 65 وزنه‌بردار مستعد 21 تا 41سال به عنوان امیدهای آینده المپیک، از استان های آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، ایلام،چهارمحال و بختیاری، زاهدان،  هرمزگان، بوشهر و تهران، با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک،  شیوه‌های جدید وزنه‌برداری را فراگرفتند.

در این طرح که از سوی فدراسیون وزنه برداری و با همکاری آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد، وزنه‌برداران این استان‌ها زیر نظر مربیان، اصول صحیح تمرین و انجام حرکت‌های یک‌ضرب و دوضرب را آموزش دیدند.

هندبال نوجوانان آماده رقابت های جهانی

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران با تشکیل هفتمین اردو،  برای حضور در رقابت‌های جهانی آماده می شود.

به گزارش فدراسیون هندبال، مسلم علی زلفی ، ایمان جمالی و سیدعلیرضا موسوی از سپاهان نوین ، سیدحسن جعفری و علی موسوی از هپکو اراک، سجاد استکی و محمدکیانی از فولاد مبارکه و محسن حسنی از هیأت هندبال کرمانشاه ، علی رضایی از هیأت هندبال کرمانشاه، رضا کونجانی، بهرام رستمی و علی رحیمی از پتروشیمی کازرون، احسان ابوئی از ذوب آهن اصفهان، سلامان بربط از هیأت هندبال کرمان، علی پسندی‌پور از مس کرمان، سعید حیدری راد از هیأت الشتر، سجاد  ندری از پارس جنوبی و مهرداد صائب از هیأت بهبهان، زیر نظر «استفان سیدروچوک» مربی روسی،  تمرین می‌کنند.

مسافران دهلی

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان، ملاک انتخاب کشتی‌گیران اعزامی به رقابت‌های آسیایی هندوستان را موفقیت در رقابت‌های روز جهانی کودک اعلام کرد.

خلیل رشید محمدزاده تاکید کرد: کشتی‌گیرانی که در رقابت‌های روز جهانی کودک، که از امروزتا 6 تیرماه در آستارا برگزار می‌شود، به مقام نخست دست پیدا کنند، با داشتن چند ویژگی مسافر دهلی می‌شوند.

او در باره تیم کشتی فرنگی نوجوانان گفت:«پس از پایان این رقابت‌ها تا اعزام به رقابت‌های آسیایی دو اردوی دوهفته‌ای را برپا می‌کنیم.»

کد خبر 84051

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز